Ik was ook niet serieus hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 01:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Lulkoek, was bij de Postbank ook al regelmatig zo.
Kijk morgenvroeg maar eens weer, is alles weer normaal zoals het hoort, ontdubbeld dus.
Ik welquote:
Damn, dat word morgen vroeg bellen,quote:Op maandag 20 april 2009 01:59 schreef TwyLight het volgende:
Zorgtoeslag net ontvangen, maar m'n saldo is nog hetzelfde als vóór de bijschrijvingnamelijk ¤0,63
Oh, never mind.quote:Op maandag 20 april 2009 06:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Is inmiddels alweer teruggestort.Als ik gewoon op tijd was gaan slapen, had ik er niets van gemerkt.
Je was zeker dronken.quote:Op maandag 20 april 2009 01:22 schreef Aanvoerder het volgende:
2 afschrijvingen en een pinpasopname van dit weekend zijn alledrie vandaag (maandag) nogmaals afgeschreven. 93 Euro extra foetsie.Klote ING, WTF? Meer mensen hier last van?
Ben benieuwd of het weer snel teruggestort wordt. Prutsers!
Giro naar giro is nog steeds even snel hoor. Naar andere rekeningen duurt het ook niet langer dan toen 't nog de Postbank was.quote:Op maandag 20 april 2009 09:36 schreef gs123gs het volgende:
bij mij ook 2x 80 euro en 2x 21,95
sinds het ing is is het echt bagger betalingen duren langer en de service is steeds rotter,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |