"Insluiten op verzoek uitgeschakeld"quote:Op maandag 20 april 2009 01:25 schreef LordNemephis het volgende:
Mmmh ik mag alles gewoon zien van de Youtubes -
Ik vind het al ruk om met mijn standaard-account in te moeten loggen voor wanneer iemand een link plaatst met wellicht 18+ materiaal...quote:Op maandag 20 april 2009 01:22 schreef MASD het volgende:
Gewoon een nieuw account maken met een ander land enzulks.
Dat had ik ook, maar toen ik op het beeldscherm klinkte, kon ik hem gewoon in Youtube bekijken.quote:Op maandag 20 april 2009 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Insluiten op verzoek uitgeschakeld"
Ah verrek. Lukte nu ook. Moest even de pop-up blocker uitzetten.quote:Op maandag 20 april 2009 01:27 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar toen ik op het beeldscherm klinkte, kon ik hem gewoon in Youtube bekijken.
Erg irritant ja,quote:
Heel het internet is intussen kapot aan het gaan.quote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Cascade het volgende:
YouTube is kapot aan het gaan.
Ik noem:
- ads
- videos die je niet meer mag zien omdat ze privé zijn geworden
- videos die niet beschikbaar zijn in sommige landen
- videos die je niet meer mag embedden
- videos die verwijderd zijn wegens 'copyright'
- videos waar het geluid is weggehaald wegens 'copyright'
Laat ze dan ook maar in het graf tiefen.![]()
dan klik je toch even op het filmpje en dan kom je gewoon op de Youtube pagina waar je wel kunt kijken.quote:Op maandag 20 april 2009 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Insluiten op verzoek uitgeschakeld"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |