De vriendin van Giel is inmiddels zindelijkquote:
Toen bij SR vond ik haar ouder lijkenquote:
Ja dat is zequote:Op maandag 20 april 2009 11:40 schreef -Hans- het volgende:
Is die chick nou de vriendin van Giel ?
[ afbeelding ]
Het blijft een jong meiske , alleen het nu legitiemquote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Toen bij SR vond ik haar ouder lijken![]()
Maar als je naar de handen kijkt, zie je dat het haar is
Ik hoor de laatste tijd van veel vrouwen dat ze bijna flauw vallen bij het horen van de stem van de zangerquote:Op maandag 20 april 2009 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Je gebed is verhoord Roel.
KoL![]()
Wat een baggerplaat
Het is in elk geval een verstandige zet van hem geweest om het naar buiten te brengen toen zij achttien werd. En dat het nu wat rustig om hen heen is.quote:Op maandag 20 april 2009 11:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het blijft een jong meiske , alleen het nu legitiem
Ah, okay! Volgens mij is zij het trouwens welquote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef borisz het volgende:
[..]
De vriendin van Giel is inmiddels zindelijk. Neuh die is 18, toen ze 18 werd heeft Giel het nieuws naar buiten gebracht.
Oja, dat had ik nog niet eens gezien. Maar duidelijkquote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Toen bij SR vond ik haar ouder lijken![]()
Maar als je naar de handen kijkt, zie je dat het haar is
Als ze van kreungeluiden houden , waarom nietquote:Op maandag 20 april 2009 11:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd van veel vrouwen dat ze bijna flauw vallen bij het horen van de stem van de zanger
Ik zou em doorverwijzen naar een KNO-arts...
je zal zijn ex maar zijn en zien waarvoor je vervangen bentquote:Op maandag 20 april 2009 11:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is in elk geval een verstandige zet van hem geweest om het naar buiten te brengen toen zij achttien werd. En dat het nu wat rustig om hen heen is.
hallo hallo halloquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lenin en Stalin , soorten Ikea kasten![]()
domme mutsen
een seismograaf niet weten te benoemen kan ik mij iets bij voorstellen, vind decibelmeter weggrappig gevonden.quote:
Sex on fire was best oké, maar die tweede single is behoorlijk niksig.quote:Op maandag 20 april 2009 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen vindt die KoL een kutplaat, en toch maar blijven draaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |