Denk dat jij een betere conditie hebt dan Gielquote:Op maandag 20 april 2009 09:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het vakantie is maak ik makkelijk van dat soort rondjes a 50km heerlijk.
Ja ik rook nietquote:Op maandag 20 april 2009 09:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat jij een betere conditie hebt dan Giel
Ook op dat tijdstip?quote:Op maandag 20 april 2009 09:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het vakantie is maak ik makkelijk van dat soort rondjes a 50km heerlijk.
Ja, Giel kennende wordt het dan fietsen naar Haarlem CS en overstappen op Amsterdam CS naar Hillywood-Noordquote:Op maandag 20 april 2009 09:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook op dat tijdstip?
Goed, in de zomer is het op dat tijdstip al wel licht, maar hij wil het deze week nog gaan doen... en dan is het nog wel flink donker op dat tijdstip denk ik zo.
Zal zo ook wel weer voorbij komenquote:Op maandag 20 april 2009 09:09 schreef -Hans- het volgende:
Po Po Pokerface gemist
Of met de trein naar Naarden-Bussum of Bussum-Zuid en vanaf daar gaan fietsen, dan heeft 'ie op z'n minst een deel gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 09:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, Giel kennende wordt het dan fietsen naar Haarlem CS en overstappen op Amsterdam CS naar Hillywood-Noord.
reken maar gerust dat hij gemiddeld 12 km zal fietsen, dat duurt 4 uur , dat wordt gewoon om 1 uur vertrekkenquote:Op maandag 20 april 2009 09:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook op dat tijdstip?
Goed, in de zomer is het op dat tijdstip al wel licht, maar hij wil het deze week nog gaan doen... en dan is het nog wel flink donker op dat tijdstip denk ik zo.
Dat moet ik Giel nageven, hij houdt bij dit soort dingen zich wel vaak aan zijn woord.quote:Op maandag 20 april 2009 09:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of met de trein naar Naarden-Bussum of Bussum-Zuid en vanaf daar gaan fietsen, dan heeft 'ie op z'n minst een deel gedaan.
Ach, op zich houdt Giel zich wel aan z'n woord als 'ie zulke dingen zegt. We'll see...
Ej man!quote:Op maandag 20 april 2009 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb het te druk om hier te vertoeven helaas, maar ik wou wel even zeggen dat er eindelijk weer eens een fatsoenlijke MH is: Green Day
Oh en California Love![]()
Hoewel ik doorgaans een grote hekel heb aan rap, hiphop, arrenbie etc. vind ik dit toch een goeie plaat!quote:
Ik vind trouwens de MH van deze week niet super spannend.. White Lies was voor mij toch wel wat tofferquote:Op maandag 20 april 2009 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb het te druk om hier te vertoeven helaas, maar ik wou wel even zeggen dat er eindelijk weer eens een fatsoenlijke MH is: Green Day
Oh en California Love![]()
Voor een Green day vind ik hem niet al te best en als megahit al helemaal niet. zie nog steeds whitelies als de officieuse megahitquote:Op maandag 20 april 2009 09:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind trouwens de MH van deze week niet super spannend.. White Lies was voor mij toch wel wat toffer.
Weinig aan toe te voegenquote:Op maandag 20 april 2009 09:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor een Green day vind ik hem niet al te best en als megahit al helemaal niet. zie nog steeds whitelies als de officieuse megahit
Welke de 1ste of de 2de megahitquote:Op maandag 20 april 2009 09:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen. White Lies is atm voor mij de beste MH van dit jaar. Wat een track !
quote:Op maandag 20 april 2009 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welke de 1ste of de 2de megahit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |