Ik heb'm ff verbeterd voor jequote:Op maandag 20 april 2009 09:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
White Lies is atm voor mij de beste meest bagger MH van dit jaar. Wat een track !![]()
De waarheid is hardquote:
Na de re re release eindelijk een grote hit gewordenquote:Op maandag 20 april 2009 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De waarheid is hard
Dat nummer van Madcon vind ik wel een aardig nummer
Yeah! niet verkeerdquote:Op maandag 20 april 2009 09:56 schreef SilentChaos het volgende:Led Zeppelin
MUZIEK MENSEN MUZIEK!!!!
![]()
![]()
Ej ! maar veronica is wel okay qua muziekquote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef Marc63 het volgende:
Bleek dat de radio nog op Veronica stond, maar kreeg daardoor wel mooiBruce
met My Hometown mee
Das het erge. Krijgen de platenmaatschappijen nog gelijk ook met al die rerererererereleases.quote:Op maandag 20 april 2009 09:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Na de re re release eindelijk een grote hit geworden.
Waaruit kun je kiezen en waarom kies je die richtingquote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef borisz het volgende:
Eerste voorlichting derde jaars vakken gehad, ik ga waarschijnlijk de kant van de accountancy op.
Morgen is de inhoud over die vakken aan de beurt. Wordt nog een leuke puzzel zo'n jaarplanning in elkaar zetten.
Ben een flinke Young Ones-fan, maar dit nummer vond ik alleen leuk de eerste 3 keer dat ik het hoorde (in 1986 dus).quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hallo, hier Bruxelles vanaf een Belgisch toetsenbord. En nu verder uitzoeken hoe 't hier allemaal werkt...
Zet 'm dan snel even aanquote:Op maandag 20 april 2009 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, en een radio staat hier dus niet aan. Ook niet op de afdeling. Heul rustig.
Ga je dat binnekort proberen te fixen ?quote:Op maandag 20 april 2009 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goede zender is datquote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ga je dat binnekort proberen te fixen ?![]()
Stubru draagt bij aan een goede arbeidsproductie.
Had die net in de auto ook op staan. Hadden de primeur van de nieuwe Placebo.quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ga je dat binnekort proberen te fixen ?
Stubru draagt bij aan een goede arbeidsproductie.
Nou, iddquote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geen Adele.
Geen 3FM Awards gezeur.
Geen RHCP.
Geen kapotgedraaide platen.
etc, etc, etc...
Wel die jengeljosti van KoLquote:Op maandag 20 april 2009 10:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geen Adele.
Geen 3FM Awards gezeur.
Geen RHCP.
Geen kapotgedraaide platen.
etc, etc, etc...
quote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook niet, want de radio staat niet aan. Of is die jengeljosti een nieuwe collega van je?
Lang leve Azertyquote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hallo, hier Bruxelles vanaf een Belgisch toetsenbord. En nu verder uitzoeken hoe 't hier allemaal werkt...
Drie maal daags jaquote:
Draait hij maar mp3.fmquote:Op maandag 20 april 2009 11:10 schreef Sirolf het volgende:
Oh oh oh oh oh, wat zal die Roel nu balen zeg! Mist 'ie Jewel!
lolquote:Op maandag 20 april 2009 11:13 schreef Marc63 het volgende:
Omg... ik bedenk me net dat ik absoluut niet in Roel's schoenen zou willen staan.
In België kennen ze![]()
Nikki
![]()
natuurlijk niet!
quote:Op maandag 20 april 2009 11:13 schreef Marc63 het volgende:
Omg... ik bedenk me net dat ik absoluut niet in Roel's schoenen zou willen staan.
In België kennen ze![]()
Nikki
![]()
natuurlijk niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |