Ja, bijzonder triest. En ze winnen ook altijd prijzen. Ongeacht of ze nu iets hebben uitgebracht of nietquote:Op maandag 20 april 2009 15:10 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb net trouwens even bij de genomineerden van de 3fm awards gekeken maar man o man, wat een drama.....
Is dit echt het enige wat Nederland te bieden heeft?![]()
Kane, Krezip, Ilse, Racoon....
Idd...quote:Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, bijzonder triest. En ze winnen ook altijd prijzen. Ongeacht of ze nu iets hebben uitgebracht of niet.
Di-Rect zal wel geëerd worden door al die mooie muziek waarmee ze ons de afgelopen jaren lastig gevallen hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 15:15 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Idd...
Ik was Marco en Di-rect nog vergeten trouwens.
Nee, dit is, op Pink na, het ergste wat er is.quote:Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Niks mis mee...Zou't niet kopen/downloaden, maar stoor me er een stuk minder aan dan die jengelgitaren (dat ik dat ooit nog zou zeggenzeker als heavy metal liefhebber
)
Ja idd; niks mis met gewoon straight to the point rockquote:Op maandag 20 april 2009 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, dit zijn vette gitarenGreen Day
![]()
Zo hoort een gitaar te klinken (of clean of natuurlijk het "blues" geluid), maar niet dat Orange versterkers mislukte vervorming
Mij maakt het niets uit. De Toppers beschouw ik nog steeds als drie clowns die er niet in slagen het publiek te vermaken.quote:Op maandag 20 april 2009 16:24 schreef Susi het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Geer er niet meer bij zit
Boycotten dan maar?quote:Op maandag 20 april 2009 16:15 schreef cosmick het volgende:
Gatverdarrie, heb je dat grafwijf ook weer.
Ik vind de Toppers an sich ook niks nee, maar Geer & Goor samen was wel mooi, alhoewel ze om konden slaan als een blad bij een zuchtje wind.quote:Op maandag 20 april 2009 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind de Toppers sowieso niks, maar toch hadden Gerard en Gordon () wel een leuke chemie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |