En dat doe je in het subforum muziek omdat?quote:Op maandag 20 april 2009 00:56 schreef ELISABETH25 het volgende:
Heb je geen opvoeding gehad? Ben je werkelijk zo zwakzinnig om zomaar in 't wilde weg haat te stoken?
Ik dacht hier een serieus onderwerp aan te snijden?
Ja, jij bent uitschot.quote:Op maandag 20 april 2009 00:51 schreef ELISABETH25 het volgende:
ik las net wat oudere topics en ik schrok echt van wat ik daar las.
ben ik dan uitschot? is mijn zoontje uitschot? ( t arme kind is 2mnd!)
Op jullie afkomst.quote:Op maandag 20 april 2009 01:03 schreef ELISABETH25 het volgende:
Oh god wat zijn jullie zwakzinnig en achterlijk? Zomaar iemand beoordelen op diegene zn afkomst?
Dan mogen jullie me ook vertellen waarom ik en mn zoontje uitschot zijn? Waar baseren jullie dat op?
Gewoon, narigheid en bahbah.quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef ELISABETH25 het volgende:
En wat houd mijn afkomst dan precies in volgens jou? Je praat over dingen waar niets van weet!
Nou gewoon, dat je een kampbewoonster bent. Dus uitschot.quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef ELISABETH25 het volgende:
En wat houd mijn afkomst dan precies in volgens jou?
Met zo'n crappy inbelverbinding.quote:Op maandag 20 april 2009 01:07 schreef Nosh het volgende:
Elisabeth25, vraag je dit namens alle kampers? Vanaf de kamp-pc?
quote:Op maandag 20 april 2009 00:45 schreef ELISABETH25 het volgende:
Als het je zou lukken om een vak te krijgen waar je je woonwagen op mag zetten, natuurlijk kan je dan op het kamp gaan wonen. Maar ik denk niet dat ze erg blij met je zouden zijn aangezien we erg op ons eigen (familie) gesteld zijn en jij zou dan op die manier een vak weg jatten die voor een zoon/dochter bestemt zou zijn.
Ben je bekend met het fenomeen internet?quote:Op maandag 20 april 2009 01:09 schreef ELISABETH25 het volgende:
Dus omdat wij in een ander soort woning leven? Hoe volwassen zijn jullie eigenlijk?
Zijn jullie dan echt zo kortzichtig?
En dan durven jullie te zeggen dat wij asociaal zijn???!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |