Stoer manquote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef punkjunk het volgende:
Dat red je toch wel? Ik werk iedere zaterdag en sta om 05:30 op terwijl ik tot een uur of 1 in de kroeg zit.
Tuurlijk ga ik het wel redden. Maar de laatste tijd is het zo dat m'n katers een soort van uitstel van één dag hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef punkjunk het volgende:
Dat red je toch wel? Ik werk iedere zaterdag en sta om 05:30 op terwijl ik tot een uur of 1 in de kroeg zit.
als je ouder bent heb je juist minder slaap nodigquote:
Same.quote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik het wel redden. Maar de laatste tijd is het zo dat m'n katers een soort van uitstel van één dag hebben
Dat is wel naar inderdaad. Misschien kun je beter een dag van te voren meer slapen als een dag erna de slaap inhalen, dat schijnt te werken.quote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik het wel redden. Maar de laatste tijd is het zo dat m'n katers een soort van uitstel van één dag hebben
Wat heeft dat ermee te maken? Of wilde je dat gewoon even melden?quote:
Niet als je nóg ouder dan dat bent.quote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
als je ouder bent heb je juist minder slaap nodig
Schiet niet echt op als je rond een uur of acht thuis komt en in de middag wielrennen wil kijken.quote:Op maandag 20 april 2009 00:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat is wel naar inderdaad. Misschien kun je beter een dag van te voren meer slapen als een dag erna de slaap inhalen, dat schijnt te werken.
Ja, ik wilde de oude tijden doen herleven, maar helaas trap jij er niet in. Ik ga slapenquote:Op maandag 20 april 2009 00:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Of wilde je dat gewoon even melden?
[..]
Niet als je nóg ouder dan dat bent.
Vicieuze circelquote:Op maandag 20 april 2009 00:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Schiet niet echt op als je rond een uur of acht thuis komt en in de middag wielrennen wil kijken.
Alle mensen die ik dat heb horen zeggen lopen met dikke wallen onder hun ogenquote:Op maandag 20 april 2009 00:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
als je ouder bent heb je juist minder slaap nodig
Zie klacht.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 00:36 schreef Rosbief het volgende:
Waarom zo vroeg al, ben je een arbeider?
De OP bestaat uit twee zinnen en nog faal ik om het te lezen.quote:Op maandag 20 april 2009 00:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zie klacht.
Paul Kalkbrenner - Gebrünn Gebrünn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes morgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |