Dit gloednieuwe centrum op Fokeiland biedt plaats aan een royaal gevulde bar, een klein,
knus restaurant en een geweldig terras dat uitkijkt op de haven van Fok!eiland.
In het centrum staan 2 pooltafels, een dartbord, een voetbalspel en gokkasten tot jullie beschikking.
Aan de bar kunnen diverse gezelsschapsspelletjes én midgetgolfclubs worden geleend
En natuurlijk staat er ook een juke box zodat er altijd de muziek gedraaid kan worden waar jullie op dat moment voor in de stemming zijn!
Naast het restaurant is ook een uitgebreid boekenhoekje waar je kosteloos de laatste spannende avonturen kunt lezen.
Wil je je even terugtrekken dan kan dat in één van de gezellig zithoekjes.
Of in een romantisch ingerichte kamer waar thaise masseuses je graag verwennen terwijl de zachte klanken van Japanse muziek op de achtergrond klinken.
Naast het centrum ligt onze fantastische space-midgetgolfbaan met zwevende planeten en sterren. Kom gezellig een balletjes slaan en waan je op een andere planeet.
Achter het centrum ligt een prachtige geheime tuin met romantische nisjes met relaxbankjes een klaterende fontein en de prachtige rozenstruiken.
Omdat het centrum aan het water ligt, kunnen jullie hier natuurlijk ook terecht voor de verhuur van jet-ski's, een ritje op de bananenboot, power-kites, surfplanken, waterfietsen, speedboten of een romantisch tochtje met een roeiboot.... Huur en reserveringen kun je regelen bij de buitenbar.
Het centrum is 24 uur per dag 7 dagen in de week geopend, bij afwezigheid van de eigenaressen
volstaat een briefje op het prikbord waarop je noteerd wat je hebt geleend.
Veel plezier!
[Dit bericht is gewijzigd door Odulla op 09-04-2002 13:15]
*zucht*
Wat kan de liefde toch mooi zijn....
* Odulla schenkt een vers kopje thee voor zichzelf in en gaat verder met lezen.
Zoooooo en nu eerst een grote mok koffie verkeerd!
In de nacht
loop ik alleen door de stad,
'k wou dat ik eindelijk vergat,
dat ik jou ooit heb gekend,
je gezicht, wie je bent.
In de nacht
ben ik voor het eerst weer alleen.
Toch voel ik jou om me heen,
voel ik je hand op mijn rug,
laat me los, kom niet terug.
En de hemel wordt langzaam grijs,
de cafés zijn nu dicht
en het plein dooft nu dadelijk
zijn spel van gekleurd neonlicht.
En ik kijk op de gracht in het water
en ik zie jouw gezicht.
In de nacht
voel ik me koud en alleen,
voel ik mijn hart als van steen.
Ik hoop jou nooit meer te zien,
maar ik hoop toch misschien.
In de morgen wordt alles nu helder,
de hemel is licht
en mijn ogen vermoeid van de tranen,
ze vallen nu dicht.
En ik slaap in de zon
en ik droom en ik zie jouw gezicht.
In de nacht zal ik weer dwalen op straat,
eenzaam omdat ik je haat.
Toch blijf ik zoeken naar jou
omdat ik van je houd.
* Ademloos luisteren de aanwezigen naar dit nummer van Conny van den Bos.
*zucht*
Wat heeft die man toch een goddelijke stem...
* Dan ziet ze Jojogirl op Kasper afvliegen als die zijn laatste toon heeft gezongen.
* Odulla neemt een slok van haar koffie verkeerd en gaat verder met lezen.
Ik hoor het wel als er een fles met champagne en aardbeien met chocoladesaus aangerukt moet worden.
* Odulla snelt naar de keuken om een kopje thee voor Kasper te gaan halen...
Alsjeblieft Kasper...
* Kasper kijkt Odulla onderzoekend aan.
Zeg, ben jij aan 't lijnen ofzo?
* Dan dringt de vraag bij Odulla door...
Lijnen?
Nee hoor, heb ik niet nodig, ben van nature al zo mooi slank.
Nooit opgevallen jongen?
Btw... ik was net van plan om een lunch klaar te gaan maken, eet je ook een hapje mee?
quote:
Op donderdag 11 april 2002 11:34 schreef Odulla het volgende:
Lijnen?
Nee hoor, heb ik niet nodig, ben van nature al zo mooi slank.
Nooit opgevallen jongen?
* Kasper besluit vandaag eens verstandig te zijn...
Ja lekker, Odulla.
Ik heb zin in een kom verse uiensoep.
BTW, heb jij Jojo vandaag al gezien?
Ja idd, Odulla heeft vandaag heerlijke uiensoep gemaakt.
* Kasper duwt Odulla aan de kant en neemt naast Jojo plaats.
Het is een beetje stil op 't eiland de laatste tijd.
Faat en Equilan zijn weg. Ik begin zelfs die zwerver te missen.
Komt hij zijn afspraken m.b.t. de bezoekregeling wel na?
* Odulla duwt Kasper met gemak opzij (watje )en gaat gezellig met Jojogirl praten terwijl ze de kom warme uiensoep, die eigenlijk voor Kasper bedoelt is, aan Jojogirl geeft.
Hoe gaat het met jou en de jongens? Groeien ze al snel?
Hmpf
Ik heb naast die overheerlijke uiensoep...
* snel zet Odulla een nieuwe kom soep voor de neus van Kasper neer
...ook nog warme broodjes met mozzarella en tomaat klaargemaakt en er is verse sjuu.
Tast toe zou ik zeggen.
* Odulla pakt een broodje en praat lekker verder met Jojogirl.
Maar hoe is het met jou op het mannenfront?
*fluisterend*
Hoe zit het eigenlijk met jou en Kasper?
Jullie zijn zo'n leuk stel saampjes...
quote:
Op donderdag 11 april 2002 13:53 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind hem nog steeds een lekker ding hoor, maar elke keer dat we echt wat beginnen gaat het weer fout dus voorlopig laat ik het maar bij flirten en hoop ik dat er wat anders langs komt.
* Kasper loopt rood aan maar probeert zich in te houden.
Hij wil niet dat de dames merken dat hij Jojo's opmerking gehoord heeft.
*fluisterend*
Als ik eerlijk ben, heb ik Kasper ook altijd een supermooie man gevonden, maar hij zou eens wat vrouw-vriendelijker moeten worden...
*harder pratend*
Wil je nog een glas verse sju Jojogirl?
Tot ziens Odulla, bedankt voor de heerlijke soep.
Kom op Jojo, gaan we direct aan de slag! Van de geur van verse appeltaart die twee bloedmooie vrouwen staan klaar te maken, komt 'ie vast wel terug!
*bakkerdebak*
* Blikt om een hoekje van de keuken...
Nog geen Kasper te zien Jojo...
* Odulla gaat braaf door met het kneden van het deeg.
KASPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom eens gauw terug joh, Jojogirl en ik hebben echt wilde plannen met je!
Proost, op Kasper
Champagne is best lekker, maar dit was toch echt te veel voor mij...
Desondanks was het heel gezellig samen met Jojogirl en we hebben het echt over van alles en nog wat gehad...
Natuurlijk is Kasper niet onbesproken gebleven... kheb toch wel een groot zwak voor die man...
* Odulla staat voorzichtig op zonder Jojogirl wakker te maken en loopt naar de keuken om een pot sterke, hele sterke koffie klaar te gaan zetten.
Mogge Odulla.
* Jojogirl trekt ook een badpak aan en duikt het zwembad in
*plons*
Die appeltaart van ons had weinig effect op Kasper...
Volgens mij is hij echt een beetje boel pissig...
Het is wel saai zonder hem op het eiland, tis nu ook weer niet echt dat het eiland super dichtbevolkt is met mannelijk schoon...
PLONS
Bah, hier hebben ze dus ook al zo'n plons-wc.
* Met een gezicht als een oorwurm verlaat Kasper het VTC.
*ruikt ineens iets heel vreemds...*
Wat stinkt het hier trouwens, ruik je dat ook Jojogirl?
Jij bent toch niet naar het toilet geweest?
Nou ja, zal wel weer een kerel zijn geweest, die snappen nog steeds niet wat ze met wc-verfrissers moeten doen.
* Om de lucht te ontlopen klimt Odulla uit het zwembad, neemt een frisse douche, doet haar kleren aan en loopt naar de keuken om een lekkere lunch voor haar en Jojogirl klaar te gaan maken. Van al dat actieve gedoe in het zwembad heeft ze trek gekregen.
* Jojogirl blijft lekker in haar stoel hangen en neemt nog een slok van haar regenboogcocktail.
Maar jeetje wat is het hier een ranzige teringbende geworden zeg!!
Eerst even schoonmaken dan!! *pakt de hogedrukspuit en spuit hele VTC schoon*
Door de krachtige straal vliegen tafels, stoelen en banken door het VTC,
maar schoon is het uiteindelijk wel Even snel een paar taarten bakken, jaja
binnen 20 seconden, ik verbeter mijn tijden, staat er een warme appeltaart,
een mokkataart, een citroenbavaroise-taart en een merenguetaart met kersen
op de counter van het VTC. Faat trekt zich met 4 stukken van alle één weer terug.
Zittend in een plasje water gaat ze verder met leren, maar nu eerst......TAART
FAAAATTTJJJEEEEEE!!!!!!!!!!!!
* Odulla rent op Faat af en vliegt haar om d'r hals.
Hé meissie, hoe gaat 'ie? Tijd niet gesproken
, had je genoeg van de vakantie? Je hebt het nog aardig lang uitgehouden met Alexanderr...
Wat zie ik nu? Aan de studie joh?
Als ik je ergens van dienst mee kan zijn....
Ik heb mezelf nu een uurtje vrijaf gegeven, vanmiddag onder werktijd verder leren
en vanavond kwarken, life goes on
Ja Alexanderr, tis zo'n lieve man eigenijk, hij draagt tegenwoordig mijn tassen,
tilt me over waterplassen heen en parkeert mijn auto in moeilijke gaatjes, I'm in love
quote:* Jojogirl komt net binnenlopen en hoort nog net de laatste zinnen van Faat.
Op maandag 15 april 2002 10:27 schreef Faat het volgende:en vanavond kwarken, life goes on
Ja Alexanderr, tis zo'n lieve man eigenijk, hij draagt tegenwoordig mijn tassen,
tilt me over waterplassen heen en parkeert mijn auto in moeilijke gaatjes, I'm in love
Kwarken? Blijf je bezig met taart eten vandaag?
En waar heb je Alexander eik verstopt?
Ja Faat is dol op kwarkjes, maar prefereert fotosoepjes
quote:* Kasper vangt nog net de laatste woorden van Jojo op wanneer hij vlak achter haar het VTC binnenkomt.
Op maandag 15 april 2002 10:30 schreef Jojogirl het volgende:[..]
En waar heb je Alexander eik verstopt?
Goh Jojo, wééééér op mannenjacht?
Faat, wat voer je allemaal met die arme Alexander uit?
quote:Nee!
Op maandag 15 april 2002 10:45 schreef Odulla het volgende:
Heb je Jojogirl een beetje vergeven?
Zow is je humeur nu wat beter?
quote:Vast niet, want hij krijgt tegenwoordig ook al zeikmailtjes
Op maandag 15 april 2002 10:53 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl duwt Kasper in een hoekje en bezorgt hem de geweldigste 10 minuten van zijn leven.Zow is je humeur nu wat beter?
Maar uhm....10 minuten Jojo?? Hield jij het niet langer vol of is Dokter K. zo'n vlugge?
quote:Denk dat ie langer niet aangekund zou hebben
Op maandag 15 april 2002 10:55 schreef Faat het volgende:Maar uhm....10 minuten Jojo?? Hield jij het niet langer vol of is Dokter K. zo'n vlugge?
Alsjeblieft Kasper, dat heb je wel nodig...
Gaat het weer een beetje... Kasper?
* Odulla geeft Kasper nog een kusje op zijn voorhoofd en gaat door met kleppen...
Alex kietelen onder zijn voeten terwijl hij nog vastgebonden ligt
Gedraag jullie en doe vooral de dingen die ik ook zou doen!! Toedeloe en een dikke kus allemaal
Die arme jongen, hoop dat hij hier een beetje van opknapt...
Jojogirl had ook nooit zo wild met hem om moeten springen.
Vrouwen.
* Met verbazing kijkt Jojo naar Odulla
Ze vindt het nog zielig voor hem ook?!
Denk je eens in Jojogirl: maaaaaaaaanden heeft Kasper geen echte vrouw meer gehad en dan wordt hij ineens "overvallen" door eentje...
Zoveel gevoelens ineens, daar was hij helemaal niet op berekend.
* Odulla gaat door met de massage en ziet dat Kasper langzaam in slaap begint te vallen...
*hap* *hap*
*hap* *smul* *slok*
* Jojogirl duikt achter de bar en vindt haar rode tas
Thanx, doei!
* Jojogirl rent de deur weer uit.
Wat een doos
* Ze komt terug met een blad vol heerlijke dingen: verse sju, warme broodjes, verschillende soorten kazen, croissantjes, fruitsalade... Terwijl ze naar het terras loopt, pakt ze een paar tijdschriften van een tafeltje en een groot kussen voor in de luie ligstoel. Aangekomen op het terras schopt ze haar schoenen uit, trekt haar kleren uit en gaat in haar bikini in de zon zitten te genieten van het ontbijtje en de warmte...
* Kasper lijkt vandaag in een opperbest humeur.
Zal ik je rug even insmeren?
Hé die Kasper!
Hoe gaat het met je?
Hmmmm... mijn rug insmeren..
Graag, ik wilde net even op mijn buik gaan liggen zonnen, dus je komt als geroepen.
* Odulla draait zich om en voelt de sterke handen van Kasper haar rug voorzichtig insmeren...
Hmmmmm..... heeerlijk... vergeet je niet mijn schouders?
Oh Odultje, ik geloof dat mijn pieper afgaat.
Spoedgevalletje. Sorry.
* Odulla gaat met een onafgemaakte rug op haar buik liggen, in de hoop dat ze niet gaat verbranden...
quote:
Op donderdag 18 april 2002 11:06 schreef Odulla het volgende:![]()
![]()
Odulla is in slaap gevallen terwijl ze lag te zonnebaden.
Als dat maar goed gaat...
quote:Wie zegt dat ik bezorgd ben?
Op donderdag 18 april 2002 11:28 schreef Odulla het volgende:
Nu ben je ineens wel bezorgd?
En ik dacht dat jij een spoedgevalletje had?
Ik bekijk het vanuit een medisch oogpunt.
Ik zie je straks wel op de SEH
Shit
quote:*verslik in glaasje cola*
Op donderdag 18 april 2002 13:11 schreef Odulla het volgende:
![]()
![]()
* Een moment speelt de dokter met de gedachten de parasol stiekem weer weg te halen maar dit gaat zelfs voor hem te ver. Hij besluit maar eens op bezoek te gaan bij Jojo. Eens kijken hoe het met de 2 smurfen gaat.
* Odulla springt direct op van haar stoel en schenkt een groot glas versu sju voor Faat in.
Voordat je verder gaat met studeren... ga effe lekker genieten van het zonnetje... studeren kan ook een uurtje later.
uhm studeren? nee, dorst van nazakken, beetje doorgegaan net, uh das vannacht dus
straks weer studeren, uh nee werken, nee eerst eten, wat heb je deze ochtend klaar gemaakt lieverd?
Hoe mijn weekend was? Tsja... als echte vrijgezel lekker wezen stappen, ons nieuwste familielid weer gezien... en lekker genoten van het zonnetje...
En daar moet ik vandaag effe van bijkomen...
* Odulla trekt haar t-shirt uit en gaat in haar nieuwe bikini achterover liggen in het zonnetje die nu al fel aan de hemel staat...
Faat staat ondertussen spiernaakt met een buideltje stinkende kleren onder haar arm
Uhm...Dul, hadden we hier ook wasmachines of zal ik deze maar gewoon weggooien?
Hoi, Faat heb je het warm of wist je dat ik zou komen?
* Odulla sluit haar ogen als ze Kasper aan ziet komen ...Hmpf ... en droomt langzaam weg nadenkend over de zaterdagavond....
Nou ik ga het wel anders doen, *steelt een pak wasmiddel en rent de zee in*
Gooit kleren hoog in de lucht, giet het hele pak leeg en springt er middenin.
Een klein vloedgolfje en meters hoog schuim bereiken het VTC waar zowel Odulla
als Kasper schrikken van de ondoorzichtbare massa witte brui die ineens op hen afkomt
Maar Faat heeft niets door en staat haar kleren en zichzelf te schrobben ent e wassen
Bwoehahahahahahaa
Gadverdamme
* Met een gezicht dat staat op onweer vertrekt de dokter richting Medisch Centrum Fok!eiland.
* Odulla pakt de ligstoel op en zet 'm een paar meter verderop weer neer, buiten het spatbereik van Lurky...
Rust...
Geheel tevreden met deze eerste gelovige zegent Lurky Odulla met wat extra schuim. Daarna vertrekt de Geest naar haar kerk om boven het altaar zwevend te wachten op de eerste bloemenhulde van Haar aanhangster.
Lamaar...
* Odulla draait zich om op haar buik om verder te gaan met zonnen...
Mens? Zou je niet willen! Weest verheugt met Mijn Geest!
Bwoehahahahahaaaaaa
* Lurky besluit zodra haar spirituele kracht dankzij een groeiende schare gelovigen is toegenomen Odulla te zegenen met meer actieve hersencellen. Lurkyspook was niet voor niets bij leven bioloog. Natuurwonderen zullen Haar specialiteit worden
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 22-04-2002 13:27]
Nergens kan een mens meer rustig genieten van de zon.
Dat is op zich nog een veel voorkomend verschijnsel: het Smulaapje is niet voor niets afgefikt... Maar dat Odulla helderziende gaven blijkt te hebben en desalniettemin deze niet benut verbijstert de aankomende Sinte Lurky deste meer. Odulla zou een prima medium voor Haar kerk kunnen zijn.
Ze besluit er nog een wondertje tegenaan te gooien en laat de stoppen doorslaan in het VTC. De zonnebanken en speelmachines gaan uit. De sprinklerinstallatie die beslist niet overbodig bleek laat Ze vrijelijk rondsproeien: de vlammen doven onder de pannen. Het gas sist onzichbaar verder. Met een windstoot opent Lurky alle vensters. Ook het bluswater stroomt de straat op.
Dankzij Sint Lurky's goedheid is het VTC gered.
Onze Stoute Vrouwe Van De Brandende Bramenstruik gaat terug naar Haar kerk en wacht op dankende offerrandes uit deze beroemde keuken.
Bwoehahahahahahahaha
*dweil* *schrob* *dweil* *schrob*
Bah, wat een rot dag.
Hé die Kasper, hoe gaat het met je?
Wil je iets eten? Was net van plan om een ontbijtje klaar te gaan maken voor mezelf...
Ja lekker Odultje, eieren met spek.
Eieren met spek... Goed idee Kassie!
* Odulla duikt direct de nog natte keuken in...
*rommel* *bak* *pers* *rommel* *smeer*
* Ze komt terug met een blad vol lekkers: eieren met spek, verse sju, warme croissantjes, jam, fruitsalade en een fles champagne om Kasper een beetje op te vrolijken. Odulla zet het blad voor de neus van Kasper neer en gaat naast hem zitten en neemt gelijk een hap van een croissantje...
Kassie, op ons dan maar?
Proost!
* Odulla drinkt het glas in één teug leeg en voelt zich al aardig licht in haar hoofd worden...
Arme Odullaaatje!
Staat open ramen te openen. Weet niet dat venster een ander woord voor raam is.
Zalig zijn de arme van geest.
Kom tot mij lieve schat.
Offer mij je geestrijke dranken.
* Lurky doet haar uiterste best Odulla voor erger te behoeden.
Het is de dokter die Odulla misbruikt. Hij herkent haar afwijking. Toch profiteert hij van haar simpelheid.
Ze zitten net te toosten.
Lurky besluit zomaar de glazen te laten springen.
Petsss
plingelingelingegelrinkeldekink
Bwoehahahahahahahaaaaaa
* Odulla heeft het briefje snel gelezen en gooit het in de prullenbak.
Wat denkt dat mens wel niet?
Mij als dom wicht bestempelen?
Heb aboluut geen interesse in jouw vage praktijken en goed bedoelde adviezen!
En nu opsodemieteren uit het VTC!
* Odulla pakt een bezem en mept Lurky uit één van de openstaande ramen... Ze pakt nieuwe glazen en schenkt voor zichzelf een nieuw glas champagne in en gaat lekker achter over liggen in één van de luie terrasstoelen... Kasper slapend achterlatend op de bank...
Zooooo, de champagne heeft een goede uitwerking op Kassie.
Die is voorlopig nog wel even onder zeil, hopelijk dat 'ie zich wat beter voelt als 'ie wakker wordt...
Lurky zal zolang ze daar zin in heeft een oogje in het zeil houden in VTC. Het is immers met het gestolen kapitaal van Craziest gebouwd. Materieel gezien is het VTC ook Lurky's eigendom.
Omdat Lurky overleden is zal een ander erfgenaam zijn. Loerka bijvoorbeeld. Dat loeder zou Odulla een lesje kunnen leren. Lurky peinst daar eens goed over.
Ondertussen moeten Odulla's grijze celletjes bezig gehouden worden met iets dat de arme simpele vrouw kan bevatten...
Hier heb je wat te vegen en naar buiten te jagen...
* Een leger faraomieren trekt vanf het strand de keuken in en valt aan op het voedsel. Sinte Lurky, de eerste Eilandheilige en veroorzaakster van de biologische wonderen heeft Haar zegeningen over het VTC uitgezaaid.
Bwoehahahahahaaaaaa
Dit was niet echt de bedoeling. Sint Lurky jaagt de mieren weg. Daar schrikken de kleine insectjes van.
Totaal van slag krioelen ze via Odulla's bikini weer terug naar de vloer.
Bwoeooooo shit
De godmoding moet ik nog onder de knie krijgen
als jonge Eilandheilige
Bwoehahahahahahahaaaaaaaaa
Owh... dokter Kasper...
Ga door.....
Wat doet u nu dokter?
Ga doorrrrrrrrrr...
Bwoehahahahahaha
* Met gillende banden stopt de kleine Mini van dokter Kasper voor het VTC. Hij stapt uit, sluit z'n autootje goed af en gaat naar binnen
Wat voor dag is het?
Waar ben ik?
Heb ik zo lang liggen slapen?
Wat heb ik al die tijd liggen dromen?
*denkt na*
Aaaahhhhh....
Wat is dat trouwens voor een wrak van een auto die voor het VTC staat?
* Odulla springt op en loopt naar de keuken... Ze heeft honger gekregen van al die dagen slapen...
Dit is pas genieten!
PLONS
* Geirriteerd neemt Odulla de laatste hap van haar broodje en kijkt met een één oog richting Kasper die zich uit zit te sloven in het zwembad....
Hij kan zo afentoe heel vervelend zijn... maar wat is het toch een mooie man...
quote:* Tot zijn teleurstelling ziet Kasper vanuit z'n ooghoek dat Odulla snel met een laatste grote hap haar overheerlijke broodje wegwerkt.
Op donderdag 25 april 2002 14:02 schreef Odulla het volgende:
* Geirriteerd neemt Odulla de laatste hap van haar broodje en kijkt met een één oog richting Kasper die zich uit zit te sloven in het zwembad....
Odulla, kom je d'r ook in?
Gaat het weer een beetje Kasper?
* Odulla slaat wen arm om hem heen, maar haar gedachten zijn ergens anders...
Zodra het water weer teruggestroomd is in het bad zwemt de dokter met krachtige slagen naar de kant en rent het kleedhokje in.
Kasper?
*stil*
Kassie...?
Kom je ook zo even wat eten? Je zal wel honger hebben gekregen...
Odulla, m'n kleren zijn gestolen. Kan je even een badjas aangeven?
Heb je daar de hele nacht ingezeten zonder kleren?
Wat zielug...
* Odulla rent het VTC binnen, pakt wat oude kleren van Huub, rent terug naar Kasper die voorzichtig het deurtje open doet en de kleren aanpakt...
Alsjeblieft liefie, kom je zo even wat eten?
Een lekker warm ontbijtje gaat er wel in Odulla.
Het is op het eiland 's nachts toch een stuk kouder dan ik dacht.
Ik hoop dat het smaakt Kassie...
* Om Kasper weer een beetje warm te krijgen, slaat ze een arm om hem heen en wrijft over zijn rug...
op 28 april om 10 uur s'avonds is de officiele opening van Legolas O.S. .
er zijn dan Legolas-pasjes te winne voor een jaar gratis internet in het café en 20% korting op alle producten .
Ook is all consumptie en internet gratis die avond .
Verder geef ik 20 computers , 10 beamers , 5 inktjet printers en een hoop losse zooi weg
Ik hoop julllie dan allemaal te zien
Sitethief.
* Met nog een kater van de vasteland feestelijkheden van gisteren komt Jojo het VTC binnen.
helaas is het helemaal leeg en dus gaat Jojo dan maar naar de super om na een bak koffie hard aan het werk te gaan.
* Hortend en stotend komt Kasper's auto tot stilstand voor het VTC.
Sh*t, geen benzine meer.
* Kasper stapt uit en besluit om maar een kopje thee en een lekkere glacé te gaan consumeren.
* Odulla duwt met al haar kracht tegen de deur van het VTC, langzaam maar zeker gaat de deur steeds verder open...
Ze kijkt om een hoekje en ziet dat Kasper helemaal vol gegeten en slapend op de grond voor de deur ligt.
Hahahahahaha!
Wat heeft die gozer uitgespookt gisteren?
Zeker een beroerde dag gehad dat 'ie zijn zorgen weg moest eten.
* Odulla stapt voorzichtig over Kasper heen, kijkt hem nog even vertederend aan...
Toch wel schattig die roze kruimels op zijn gezicht...
* En loopt direct door naar de keuken om een overheerlijk ontbijt voor zichzelf klaar te gaan maken.
Bier graag en wentelteefjes en gaarne voor 9 uur, dus mach schnell!!!!
* Kasper maakt zijn maag weer leeg.
Hoi Alexanderr, how's life?
Rustig, rustig, man, ik kan niet heksen.
Hé Kasper, weer in het land der levenden?
* Odulla loopt naar de keuken om wat wentelteefjes klaar te gaan maken en voor haar en Kasper een lekker ontbijtje.
Vrouwen zijn soms zulke mega-trage wezentjes, er zit er hier nog één waar
geen beweging in te krijgen is, terwijl ze toch om 9 uur in het zwembad zou zijn
* Odulla komt de keuken uitlopen met een bord vol wentelteefjes (wie zei er dat ik niet snel was? ) en 2 overheerlijke ontbijtjes met verse broodjes, beleg, fruit en eitjes voor haar en Kasper.
Ze zet alles op tafel neer, loopt nog even naar de tap om 2 biertjes voor de mannen te tappen, zet deze ook op tafel neer, gaat zitten en neemt een hap van een nog warm croissantje.
Alexanderr propt de wentelteefjes naar binnen en tapt voor zichzelf maar een biertje
Zet je het even op de rekening schat?
Ohw en Faatje, kom nu maar onder mijn bureau vandaan hoor, je
bent inmiddels te laat om nog naar het zwembad te gaan, dus je hoeft je
niet meer te verstoppen, ik zal niemand vertellen dat je een uurtje spijbelt!!
WELKOM SUPERBAM
Zal mij benieuwen in hoeveel tijd superbam in het VTC zal verschijnen...
* Odulla duikt weer in haar boek...
Dinsdag 7 mei:
BARBECUE BIJ JOJO
Waar: De hele dag bij het zwembad van Villa Faat
Wat: Barbecue
Wie: Alle eilanders
* Dan gaat ze weer naar huis om nog meer voorbereidingen te treffen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 06-05-2002 08:37]
*lees*
Ha, lekker... eehhhrrr... leuk!
Eten, zwemmen... zonnen... gezellige mensen... kan een leuk dagje worden!
* Odulla duikt direct de keuken in om een overheerlijke ontbijtje voor zichzelf klaar te gaan maken.
Goeieavond allemaal! Twee cocktails graag en een krijtje voor de keu.
* Icarusje krijgt zijn bestelling aangereikt en loopt met Tamea naar de polltafel.
Begin jij?
* Icarusje stoot af en er rolt een hele bal in de pocket. De volgende stoot gaat iets minder. Niks erin.
Jij mag.
Jij bent!
* Op dat moment wordt het eten gebracht.
Even pauze hoor, ik heb zo'n honger
* Icarusje biedt Tamea een stoel aan en gaat dan zelf ook zitten. Eet smakelijk, dat hebben we een tijd niet gedaan
* Icarusje besteld een heerlijk dessert voor hen en daar genieten ze heerlijk van.
Jij ook een aardbei?
* Tamea likt eerst langzaam de slagroom en het ijs van de aardbei voordat ze hem opeet.
Omdat het weer supermooi is en het veel te heet is om binnen te zitten, besluiten ze de jetski's die het VTc verhuurd eens te gaan uitproberen.
In het begin gaat het nog wat onwennig en slaan de jetski's regelmatig af, maar al snel stuift het tweetal over het water.
Vrijdag 17 mei:
BARBECUE BIJ JOJO
Waar: De hele dag bij het zwembad van Villa Faat
Wat: Barbecue
Wie: Alle eilanders
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 14-05-2002 08:48]
Ha, leuk!
Wordt tijd dat er weer wat leuks georganiseerd wordt in deze tijd...
* Odulla loopt direct door naar de keuken om een ontbijtje voor zichzelf klaar te gaan maken.
Er is er ooit wel één geopend, maar die werd al snel weer gesloten, dus nu hebben we er geen meer.
Mmm jammer. Wat zullen we dan gaan doen? * Vraagt Tamea aan Icarusje.
Weet jij wat leuks?
DOKTER KASPER IN DA HOUSE* schreeuwt hij ietwat vertwijfeld.
Wat een lekker weer vandaag.
Hij besluit de stoute schoenen aan te trekken en zoekt een lekker nummer uit
PIIIIEUUUWWW
Oops, verkeerde knopje.
Een mooi nummer van good old Ramses.
We zullen doorgaan, met de stootkracht van de milde kracht
We zullen doorgaan, in de sprakeloze nacht
We zullen doorgaan, we zullen doorgaan
We zullen doorgaan, tot we samen zijn
We zullen doorgaan, met de weifelende zekerheid
Om door te gaan, in een sprakeloze tijd
We zullen doorgaan tot we samen zijn
We zullen doorgaan, met het zweet op ons gezicht
Om alleen door te gaan, in een loopgraaf zonder licht
we zullen doorgaan, tot we samen zijn
We zullen doorgaan, telkens als we stilstaan
Om weer door te gaan, naakt in een orkaan
We zullen doorgaan, als niemand meer verwacht
Dat we weer doorgaan, in een sprakeloze nacht
* Kasper zit in een comfortabele stoel bij het zwembad te genieten van de zon.
Geen Odulla, geen Faat, zelfs geen karaokéende Kasper?
Is er soms een nieuwe hippe tent waar iedereen nu uithangt ofzo?
* Ze kijkt in de keuken, in de hoop er wat te eten of drinken te vinden. Van het weinige dat er is, is het meeste bedorven, maar Liselotte vindt nog net een fles frisdrank en een bapao die niet over de datum is.
Ze gooit het ding in de magnetron en gaat met een glas fris bij het zwembad zitten.
Gelukkig weet Alexanderr waar Faat altijd haar geheime voorraad voedsel verstopt heeft
en breekt de kast en koeling zonder pardon open.
Beladen met voedsel en drank zoekt Alex een knuszithoekje op en begint zijn ontbijt.
Yep, Alex vermaakt zich hier wel, terwijl die doosjes van een Faat en een Odulla zo hard
aan het werk zijn
Alex zet nog even een gezellig muziekje aan en valt dan met potje bier in zijn handen in slaap
hé men wat is dit voor een gebouw hier tis wel wat stoffig maar aan al die geweeeeeeeldige kleurtjes te zien moet het suuuuuper gezellig zijn geweest zeg.
* voorzichtig geeft magneet de deur een zwieper die met een enorme pieeeeeeeeep opengaat
sjeeeeeezus hé wat een geweldige plaats mén en een enorme tap wow!
* snel loopt magneet naar de tap waar hij de tap test en waar heerlijk bier uitkomt, snel spoelt hij een 2 literglas om en loopt met het glas in zijn hand een rondje.
Sjeeemig hé wat een gaaaaaaf zweeeembad, ik zie zelf s een fucking sauna en een fitness zal en en.
* magneet valt vol van verbazing achterover op 1 van de megarelaxte stoelen bij het zwembad eb besluit hier maar eens even te blijven liggen met die vaas pils in zijn hand.
He Magneetje, heb ik je toch weer gevonden, weet jij wat dit voor gebouw is?
* Amethist zwaait met haar lange toverstaf en uit een kast komt een emmer tevoorschijn, wat zeep en een zwabber die zich samen naar een gootsteen bewegen en na een sopje gemaakt te hebben, wachten tot een bezem en stoffer en blik, de vloer hebben schoongeveegt.
Zo dat is even makkelijker en sneller.
Maar had je het over een feestje? Misschien een leuk idee voor een heropeningsfeestje, ik weet alleen niet wat de eigenaar(s) er van zal vinden.
Het VTC.... vrije tijds centrum.. Mevrouw Faat & Odulla.
Hij stapt naar binnen waar hij een beetje een verlopen chaos aantreft. En een paar mensen die zich met schoonmaak werkzaam heden bezich houdt.
Mevrouw Faat...... Ja .. Simon kent die naam goed.
Mevrouw Faat ?? .....
* Dan stort hij ineen op de kale houten vloer
Volgens mij zei hij iets over Faat ofzo, maar ik kan me vergissen, wil je even een glas water ofzo pakken, volgens mij is hij namelijk alleen maar flauwgevallen, hij ademt nog normaal en ook reageert hij op mijn handelingen. Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot hij bijkomt.
Mevrou...w ... F..a...a.t .. Zoek.. Mevrouw Faat......
* Dan valt hij weer buiten bewustzijn..
* en zoef magneet is weg
Zoek Mevrouw Faat, dat is wat ik hoorde, hij zoekt Faatje. Maar o jee, waar moeten we haar zoeken, ik weet niet eens waar Faatje is, weet jij waar we zoeken moeten Magneet?
* Amethist luistert naar Magneet en ziet hoe hij weg sprint en besluit een deken te gaan zoeken voor de bewusteloze man
Wat een rust hier, lijkt wel alsof het al een tijdje leeg staat, maar het is wel zo dat er net iemand geweest is en het ziet er ook redelijk schoon uit.
Goedemorgen allemaal, is er iemand hier die mij van een cappuchino kan voorzien?
Sorry zei je wat?
Hallo mensen, weten jullie toevallig wat voor gebouw dit is? Het ziet er wel gezellig uit en samen met amethist heb ik het al wat gepoetst maar we willen het ook weer openen maar weten niet zeker van wie het is, ik denk ene Faat omdat er een man binnenviel die nog net "mevrouw Faat" uit wist te brengen voor hij flauwviel.
He Magneet, waar is die man gebleven?
* Dagobert kijkt wat om zich heen en beseft zich dan pas in wat voor staat het ooit zo kleurijke middelpunt van het eilandse leven zich bevind.
Kom je eindelijk eens terug is de hele boel veranderd hier.
Sorry, ik zal het even uitleggen. Dit is het VTC. Ooit het bruisende middelpunt van het eilandse leven. Daar waar de eilanders mekaar troffen. ´s Ochtends voor een kopje cappuchino, tussen de middag voor de lunch, later op de middag tijd voor een regenboogcocktail en dan tot diep in de avond gezelligheid. En zo ging het dag in dag uit, ooit.
* hierna draait magneet zich om naar amethist en zegt dat hij de man kwijtgeraakt is in het bos
* Amethist gaat aan de slag om het wat gezelliger te maken en ziet dan iemand in het zwembad oefeningen doen
* Dagobert loopt naar de keuken en zet een pot koffie.
Nog iemand trek in een bakkie?
Hé Dagobert! Ben je koffie aan het zetten? Lekker hoor! Wil je voor mij ook een bakkie inschenken?"
* De herinneringen komen allemaal weer bovenborrelen. Die gezellige tijd hier. De heerlijkste geuren die uit de keuken kwamen en je het water in de mond lieten lopen als chefkok Faat bezig was. De goedlachse Odulla die altijd klaarstond voor een hartelijk gesprek. Dr. Kasper die keer op keer een aanslag pleegde op ieders trommelvliezen met zijn karaoke machine...
"Maar zeg me, vrienden, wordt het VTC weer heropend? Met een groot feest, dan zeker? Als ik ergens mee moet helpen, moeten jullie het zeggen hoor!"
* Dagobert schenkt twee kopjes koffie in en gaat aan een tafeltje zitten.
Het lijkt erop alsof er hier weer wat leven in de brouwerij komt, maar wat de precieze plannen zijn weet ik ook niet.
"Dat is mooi, Magneet! Kan ik je ergens mee helpen? Ow... en we moeten het natuurlijk wel groots aankondigen. Hang je een mooie affiche op de Fok!Eiland ::Aanplakzuil:: ?"
* Dan kijkt ze naar Dagobert.
Inderdaad, mijn beste. Het leven komt weer op gang op het Eiland!
Hmmmm dat poetsen heeft wel geholpen maar ik denk ook dat er hier en daar wel wat rot hout zit zo te zien en een likje verf kunnen we ook wel gebruiken.
* In een uurtje heeft magneet zijn gereedschap gehaald bij zijn werkplaats en begint te timmeren en te timmeren totdat er een compleet nieuw podium staat en ook al het rotte houtwerk vervangen is
Zo nu eerst maar eens even de keuken op orde brengen en daarna het zwembad dat zijn toch wel de dingen die absoluut nodig zijn bij de opening, al die andere ruimtes die ik gezien heb komen wel een keer. Enige wat er daarna nog moet gebeuren is het schilderwerk, zou wel leuk zijn als ik daar hulp voor kan krijgen misschien. Ik denk dat ik maar een briefje op de deur hang dat de mensen die willen helpen dit mogen doen.
* magneet loopt naar de deur en hangt een briefje op dat mensen die graag willen helpen dat kunnen doen
Verdorie, wat is er hier aan de hand allemaal?
Hij kijkt vanuit zijn geheime schuilplaats waar hij de laatste maanden gewoond
heeft verbaasd naar een poetsende vrouw en een timmerende gozer die in de
verste verte niet op Faat of Odulla lijken
Oh dear, die bitches zullen het VTC toch niet verkocht hebben, moppert Alexanderr
Alexander blijkt al maanden in het VTC te wonen, omdat hij zijn hele
kapitaal er in de V.S. doorheen gejaagd heeft en samen met een fles
wiskey op een nieuw plan om kapitaal te vergaren zat te broeden. Nu blijkt dat
het VTC weer open gaat zal hij moeten verkassen, maar waar kan Alexanderr heen?
Chagrijinig pakt Alex zijn schamele bezittingen bij elkaar, steelt een laatste
fles wiskey en loopt mokkend het VTC uit......
Ongemerkt loopt Faat richting het VTC, het oude gebouw dat eigenlijk niet meer
onderhouden is sinds zij en Odulla besloten dat rentenieren hen beter lag dan werken
Maar? Wat is dit nu? Faat kijkt naar het oude gebouw dat er ineens behoorlijk fris en schoon
en vooral gerepareerd uitziet. Ze wrijft nog eens in haar ogen en kijkt goed, nee maar....ongelooflijk
Nieuwsgierig stapt ze het VTC binnen en kijkt hoe de oude glorie in ere herstelt is
Mensen lijken er nog niet te zijn, maar alle tafeltjes staan netjes, de gordijnen zijn gewassen,
de stoelen en vloeren schoongemaakt en de geur van nieuwe verf hangt zwaar in de lucht
Faat stapt de keuken in en ziet alles als vanouds weer blinken, al haar potten en pannen
het waanzinnig mooie grote gasfornuis met de gigantische oven eronder waarin in
het verleden vele stoofschotels, kippetjes, allerhande taarten en cakes gebakken zijn
Verbaasd dwaalt ze nog wat rond en roept: hallllllllllo is hier misschien iemand?
Maar wat leuk zeg dat je interesse hebt, laat ik het pand nu toevallig te koop hebben staan
Faat en Magneet staan gedurende lange tijd te kletsen en Magneet krijgt een totale
rondleiding en uitleg over alle functies en doeleinden van het mooie vrijetijdscentrum.
Als ze uiteindelijk om de tafel zitten pakt Faat een papiertje en schrijft hierop
het bedrag dat ze in gedachten had voor het VTC met alles erop en eraan natuurlijk.
Magneet bekijkt het even, verslikt zich dan bijna, loopt beurtelings rood en wit
aan en mompelt dan bijna onverstaanbaar dat hij accoord gaat met de prijs
Faat en Magneet trekken een fles champagne open en klinken op de overeenkomst
Goed Magneetje, als jij morgenochtend met het geld komt, uiteraard cash
Dan ben ik hier morgen samen met mijn compagnon om je de sleutel te overhandigen.
Al die papier rompslomp slaan we gewoon over, zonde van onze tijd verder toch?
Zullen we zeggen zo tegen een uurtje of half 8 in de morgen? Oké?! tot dan!!
Faat loopt het VTC weer uit en bedenkt zich hoe grappig dingen soms kunnen lopen....
She keeps Moet et Chandon in her pretty cabinet
Let them eat cake she says just like Marie Antoinette
A built-in remedy for Kruschev and Kennedy
At anytime an invitation you cant decline
Caviar and cigarettes
Well versed in etiquette
Extraordinarily nice
Chorus:
Shes a Killer Queen
Gunpowder, gelatine
Dynamite with a laser beam
Guaranteed to blow your mind anytime
Recommended at the price
Insatiable an appetite
Wanna try?
To avoid complications she never kept the same address
In conversation she spoke just like a baroness
Met a man from China went down to Geisha Minah
Then again incidentally if youre that way inclined
Perfume came naturally from Paris
For cars she couldnt care less
Fastidious and precise
Chorus
Drop of a hat shes as willing as
Playful as a pussy cat
Then momentarily out of action
Temporarily out of gas
To absolutely drive you wild, wild
Shes all out to get you
Chorus
Recommended at the price
Insatiable an appetite
Wanna try?
You wanna try
One vision Queen
Hey
One man, one goal, one mission
One heart, one soul, just one solution
One flash of light, yeah one god, one vision
One flesh, one bone, one true religion
One voice, one hope, one real decision
Wowowowowowo, gimme one vision, hey
No wrong, no right
Im gonna tell you theres no black and no white
No Blood, no stain
All we need is one world wide vision
One grace, one hope, one real decision
Wowowowowo oh yeah oh yeah oh yeah
I had a dream when I was young
A dream of sweet illusion
A glimpse of hope and unity
And visions of one sweet union
But a cold wind blows
And a dark rain falls
And in my heart it shows
Look what theyve done to my dream
(One vision)
So give me your hands
Give me your hearts, Im ready!
Theres only one direction
One world, one nation
Yeah one vision
No hate, no fight, just excitation
All through the night its a celebration
Wowowowowowo yeah
(One one one one one one one one)
(One baby) (4x)
One voice, one hope, one real decision
Gimme one night, yeah
Gimme one hope, hey
Just gimme one
One man, one man, one bar, one night, one day, hey hey
Just gimme gimme gimme gimme fried chicken
woei queen ruled door deze karaoke set.
Faatje!!!!
Odulla vliegt Faat om haar nek en pakt snel de mok koffie die Faat in haar hand heeft van haar af.
Hmmmmmmmm... hier was ik echt aan toe! Thanx!
hier heb je lekker een verse mok koffie, maaruh.....vertel eens waarom jij erziet
alsof je de hele nacht wilde sex hebt gehad, slaap je zo onrustig offuh......?
quote:Ha goedemorgen Magneet
Op dinsdag 9 september 2003 07:27 schreef Magneet het volgende:
* magneet komt ook aangelopen en ziet de 2 dames met een heerlijke bak koffie zitten
Hmmmm die kan ik ook wel 1 gebruiken.
* Zeker hier heb een bak koffie
pssst Odullla, we hebben het er nog wel over
Odulla staat snel op om een mok koffie voor Magneet te pakken...
Faat nog wat nodig?
En hoe is het met Magneet? Alles een beetje rond kunnen krijgen gisteren nog?
Alle oude sokken en matrassen leeggemaakt enzo? Want ja, laten we wel wezen
4,7 miljoen euro is natuurlijk een royaal bedrag om even bij elkaar te sprokkelen
* en met een grote zwaai zet magneet een grote reiskoffer op tafel en doet hem open zodat Faat en Odulla de bankbiljetten kunnen zien die erin zitten, ook het kilotje coke wat Faat hem gister toegefluisterd had mee te nemen zit erin
alstublieft dames ik denk dat jullie hier voorlopig wel mee vooruit kunnen.
Ehhrrr... wat zei je Magneet?
Oh, dat we nog steeds welkom zijn hier?
Lief van je...
moet gaan werken bijvoorbeeld
Nou zullen we dan maar overgaan tot de officiele overdracht?
* tamtamtamtamtamtam........... muziekje zwelt aan
Faat en Odulla gaan naast elkaar staan en houden ieder het eind van een sleutel vast
die nog van brons is en uit de 17de eeuw stamt, máár nog altijd de mooie voordeur van
het VTC voor iedereen opent
Magneet,
Wij vinden het een eer dat je ons vrijetijdscentrum overneemt en we hopen dat je
er net zoveel plezier aan zult beleven als wij in het verleden gedaan hebben
Hier heb je de sleutel
Odullaaaaaaaaa, champagne!!!
Terwijl Dulla een fles en 3 glazen pakt, pakt Faat vast de zak coke en steekt die in
haar zak, ja hehehe is alleen voor mij, zegt ze met een knipoog naar Magneet
Als Odulla de kurk van de Dom Perignon laat knallen heft het 3 tal de glazen..
en nu ga ik werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |