het kan nog erger; zie post hierbovenquote:Op zondag 19 april 2009 22:45 schreef Stefan het volgende:
Wist niet dat dat nog werkte, de kutcookiesgrap![]()
We gaan de komende maand veel plezier beleven aan al die mensen die FOK! onderschatten
Beken nou maarquote:Op zondag 19 april 2009 22:46 schreef MrManiak het volgende:
http://www.tv-quebbels.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=7530&Itemid=408
En dat je anders oom Toine met de Hummer stuurt.quote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
even een mailtje doen met als afzender 'Bram' met de vraag of ze als de sodemieter die info offline willen halen
Ik lees tv-kwebbelsquote:
Waarom komen ze niet gewoon gezellig hierquote:Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef Danny het volgende:
Er valt me iets op daar. Alles daar is gepost door Marijke of José. De berichten, de reacties, de foto's in de fotowedstrijd. Alles.
Kunnen ze elkaar niet gewoon mailen dan?
dat lijkt me handig, maar dan moeten we ze wel even leren onderscheid te maken tussen fictie, feit, humor, bagger en onzinquote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom komen ze niet gewoon gezellig hier
Maar jij bent van de generatie die bij Goebbels denkt aan een Belgisch biertjequote:
WTF?quote:Enkel gerigistreerde leden kunnen favorieten toevoegen. Gelieve in te loggen of te registreren op deze website.
Welnee, dat hoeft niet. Meki, WAARHEID en Tong80 zijn het levende bewijs dat je zonder onderscheid te kunnen maken prima op FOK! past.quote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
maar dan moeten we ze wel even leren onderscheid te maken tussen fictie, feit, humor, bagger en onzin
Nou, rond de BB tijd vlogen de fora je om de oren en ik meen me te herinneren dat er ook een "kwebbel"rondliep, of toch iig bij Veronica waar het voor veel oldbies ooit begon ( BB-chat)quote:
Nu welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |