Ik wil me niet teveel aan haar hechten.....quote:Op maandag 20 april 2009 15:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan kan je best ff langsgaan in het Renate-topic.
Goed zeg!quote:Op maandag 20 april 2009 15:49 schreef Juud79 het volgende:
Dementor heeft een 8!
![]()
Ik ben heel trots op hem!
Ik ook,quote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed zeg!
Ik ben ook heel trots op Dementor!
ik ook wel een beetjequote:Op maandag 20 april 2009 15:49 schreef Juud79 het volgende:Dementor heeft een 8!
![]()
wat goed !!!quote:Op maandag 20 april 2009 15:49 schreef Juud79 het volgende:
Dementor heeft een 8!
![]()
Jealousy is a bitch.quote:Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
wat goed !!!![]()
![]()
![]()
daar ga ik strakkies ook een taartje op nemen om het te vieren![]()
[ afbeelding ]
nah zeg ik een keer dat het goed is, ben ik heel blij is het weer niet goed.......quote:
Ja, Fann zou ook wel graag een relatie met Juud willen én in A'doorn willen wonenquote:
dat seg ikquote:Op maandag 20 april 2009 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, Fann zou ook wel graag een relatie met Juud willen én in A'doorn willen wonen![]()
Hoe dan ook, een acht is wel een mooi cijfer, daar kan niemand iets aan afdoen
Dat seg jijquote:
je hoeft het nou ook weeer niet te gaan overdrijven heur....quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat seg jij![]()
![]()
Je moest maar weer eens vriendjes worden met Dementor, een steunpunt in het oosten kan geen kwaad
Je hebt het gedaan, topic is morsdoodquote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef Ravenna29 het volgende:
Goedenavond allemaal.
Zo en nu even lezen wat het nieuws van vandaag is.
't Is bijna allemaal Liesje en Remlof hè, bijna een eigen subforum waardigquote:Op maandag 20 april 2009 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
zo effe snel een b'e'e'e'etje bijgelezen.. en nu moet ik effe een paaar dingetjes doen....
see you later![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt het gedaan, topic is morsdood
Zo bedoelde ik het nu ook weer niet hèquote:Op maandag 20 april 2009 19:22 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
. Was niet eens de bedoeling. Maar ik zal wel netjes stil zijn en lezen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |