Goed dat je op z'n minst terug hebt gemept. Neem volgende keer maar een mes mee ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef StevenJurrien het volgende:
Ik heb 1 flinke mep teruggegeven, helaas ben ik niet de sterkste van het land.
Ja, of een jachtgeweer.quote:Op zondag 19 april 2009 21:58 schreef Conjo78 het volgende:
[..]
Goed dat je op z'n minst terug hebt gemept. Neem volgende keer maar een mes mee ofzo
Een echte baas vecht met blote vuisten. Messen gebruik je alleen om te slachtenquote:Op zondag 19 april 2009 21:58 schreef Conjo78 het volgende:
[..]
Goed dat je op z'n minst terug hebt gemept. Neem volgende keer maar een mes mee ofzo
quote:Op zondag 19 april 2009 22:01 schreef Bonger1911 het volgende:
"Hoe weet je dat het Marokkanen zijn, heb je ze om hun ID gevraagd?"
Dat is net het probleem met die Marokkanen, zij zijn niet alleen of hebben vaak ook al een mes bij..quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een echte baas vecht met blote vuisten. Messen gebruik je alleen om te slachten
Als ze in de rug aanvallen soms ook met minder, dus de klacht is misschien alsnog terecht.quote:Op zondag 19 april 2009 22:44 schreef Averroes het volgende:
Hoax. Marokkanen vallen pas aan als de verhouding 10 tegen 1 is.
quote:Op zondag 19 april 2009 21:58 schreef Conjo78 het volgende:
[..]
quote:
Een ezel stoot zich..?quote:Op zondag 19 april 2009 22:01 schreef StevenJurrien het volgende:
ja ach.. ik wil niet die lui allemaal oven een kamp scheren, maar het is wel vaak in Breda met marokanen als het ergens mis gaat.
toch zonde, je zou denken dat marokanen in Breda moeten laten zien dat er wel goeie marokanen zijn. mijn hoop op Rotterdamse,Amsterdamse marokanen is allang van de baan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |