quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een hele Chinees. Tja een Chinees ligt nu eenmaal zwaar op de maag.
Ja lekker.quote:
Maar die leraren net zo hard.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef liefie_ het volgende:
omg mensen
veroordeel me er niet om maar ik ben dat lekker slim aan het kijken
mensen die zo dom zijn moeten echt met zn alle lekker op een eiland gaan wonen
wat vreselijk allemaal
Ah, dat ... Island?quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef liefie_ het volgende:
omg mensen
wat vreselijk allemaal
Die vrouwen zijn idd gewoon te ergquote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef liefie_ het volgende:
omg mensen
wat vreselijk allemaal
Die docenten echtquote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef liefie_ het volgende:
omg mensen
wat vreselijk allemaal
oooh preciesquote:
Volgende keer een kleinere Chinees bestellen?quote:
Nee rtl 5, lekker slim. echt te ergquote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, dat ... Island?
Ik ken een meid die daarin meespeelt. Ze mocht niets verklappen, maar ze zit erin tot de laatste uitzending. Kim heet ze
Wordt alleen nog maar op Belgie uitgezonden, toch?
quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer een kleinere Chinees bestellen?
Oke dat kan ook.quote:
ik vind het echt niet kunnen trouwens dat zij dat presenteerdquote:Op zondag 19 april 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol die uhm bridget is ook te zien op rtl8 .. lekker getimed
ik snap je punt, maar dat boeit me totaal niet.quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind het echt niet kunnen trouwens dat zij dat presenteerd
sowieso als vrouw ga je dat toch niet presenteren?
Hoe fout!quote:
Ja jij jaquote:
Nou ja.. je bent toch single?quote:
Ach ik heb ooit eens een aflevering van de Vakantie man gezien waarin Nederlanders Nederland moesten aanwijzen en landen als Oostenrijk aanwezenquote:Op zondag 19 april 2009 22:04 schreef JonKeL het volgende:
tering je weet toch wel waar argentinië ligt
Daar zakt je broek vanaf tochquote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik heb ooit eens een aflevering van de Vakantie man gezien waarin Nederlanders Nederland moesten aanwijzen en landen als Oostenrijk aanwezenIk bedoel, tis niet alsof Nederland een kust heeft of zo he?
Het is een leugen,. Een LEUGEN zeg ik je!quote:
Waar gaat het over dan?quote:Op zondag 19 april 2009 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
k zit peter R de vries te kijken.... echt nie te geloven zeg....
nou ja, makkelijker kan het niet tochquote:
Dat zou wel raar zijn, nu ik een rok aan hebquote:
En daaronder dan?quote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou wel raar zijn, nu ik een rok aan heb
over de moord op een moeder... die is om het leven gebracht met ruim 70 messtreken.... ze spreken over een slachtpartij.... en haar man is de verdachtequote:
Kom je bij mij ook even dansen en schoonmakenquote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een kutwerk is het toch ook, schoonmaken
Maar wel dansjes ondertussen
Die mag ook wel afzakken hoorquote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou wel raar zijn, nu ik een rok aan heb
Bij de vakantieman zenden ze dat expres uit volgens mij.quote:
Wat lief van jequote:
Ligt eraan wat voor dansquote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kom je bij mij ook even dansen en schoonmaken
Die dingen die daar bij Peter R de Vries langs komen zijn soms weerzinwekkend. Je kan bijna niet bevatten dat een mens tot zoiets in staat is.quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
over de moord op een moeder... die is om het leven gebracht met ruim 70 messtreken.... ze spreken over een slachtpartij.... en haar man is de verdachte
Tuurlijk, da's goede erger-tv. Maar dat neemt niet weg dat er daadwerkelijk mensen zijn die niet weten waar ze wonenquote:Op zondag 19 april 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de vakantieman zenden ze dat expres uit volgens mij.
Goede avondquote:
had ook niet anders van je verwachtquote:
Inderdaad. Of waar ze op vakantie zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk, da's goede erger-tv. Maar dat neemt niet weg dat er daadwerkelijk mensen zijn die niet weten waar ze wonen
Nou idd en dat allemaal terwijl haar kindjes gwn boven lagen te slapen en die vent is ook nog ff weggegaan om een alibi te scoren enzo echt walgelijk vind ik datquote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die dingen die daar bij Peter R de Vries langs komen zijn soms weerzinwekkend. Je kan bijna niet bevatten dat een mens tot zoiets in staat is.
quote:
Hoooiiquote:
Is dat positief of negatiefquote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
had ook niet anders van je verwacht
Ik weet het! En anders weet mijn tomtom het wel voor mequote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk, da's goede erger-tv. Maar dat neemt niet weg dat er daadwerkelijk mensen zijn die niet weten waar ze wonen
Typgriep geloof ikquote:Op zondag 19 april 2009 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het! En anders weet mijn tomtom het wel voor me
Hey, PM mij eensquote:
Ja dat maakt het inderdaad zo walgenlijk. Sommige mensen zijn gewoon monsters.quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou idd en dat allemaal terwijl haar kindjes gwn boven lagen te slapen en die vent is ook nog ff weggegaan om een alibi te scoren enzo echt walgelijk vind ik dat
Denk daar maar eens over naquote:
Die jongens zijn leraren?quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef liefie_ het volgende:
echt ik ben weer helemaal vol vuur om docent te worden
ik moet de wereld redden
hoe dom zijn die mensen
sorry ik zit nog zooo in dat programma haha
Trustequote:Op zondag 19 april 2009 22:16 schreef MNR het volgende:
Ik ga eens slapen. Welterusten allemaal
Sleep tight!
quote:
praat me er niet vanquote:Op zondag 19 april 2009 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die jongens zijn leraren?
dat is wel heel erg
Ik was er zo blij mee zaterdag, anders reed ik nog steeds rondjes in Nijmegen nuquote:Op zondag 19 april 2009 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het! En anders weet mijn tomtom het wel voor me
Jij gaat zoo teleurgesteld worden in je loopbaanquote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef liefie_ het volgende:
ik moet de wereld redden
hoe dom zijn die mensen
ow nee hoor, want we gingen dit kijken omdat het ons aan onze leerlingen deed denkenquote:Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij gaat zoo teleurgesteld worden in je loopbaan![]()
dat ligt toch echt aan de intresses van die vrouwen. Ze hebben gewoon basisschool gevolgd.. en tja middelbare geen idee. En als je niet geintredseerd bent, dan onthoudt je dat soort zaken ook niet snel.quote:Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef liefie_ het volgende:
praat me er niet van
maar ik verdenk ze er van gymleraren te zijn
maar ik bedoelde meer ik moet voorkomen dat mensen zo dom worden als die vrouwen
dat is waar, maar het ligt er ook aan hoe je docent dingen brengtquote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat ligt toch echt aan de intresses van die vrouwen. Ze hebben gewoon basisschool gevolgd.. en tja middelbare geen idee. En als je niet geintredseerd bent, dan onthoudt je dat soort zaken ook niet snel.
Als mensen nu niet blindelings op techniek vertrouwen. Dan komt het helemaal weer goed met de mensheid.quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef liefie_ het volgende:
ik moet de wereld redden
hoe dom zijn die mensen
Liefie_ to the rescue !quote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee hoor, want we gingen dit kijken omdat het ons aan onze leerlingen deed denken
maar als ik er toch maar een per jaar kan redden! dat is er dan wel weer een!!
Das ook weer zoquote:
anders kijk je het ff voor je reageerdquote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als mensen nu niet blindelings op techniek vertrouwen. Dan komt het helemaal weer goed met de mensheid.
Dus gewoon weer hoofdrekenen in plaats van de rekenmachine. En dat soort dingen.
De vraag is of je mij wel zou willen kennenquote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef JonKeL het volgende:
Ik kan dat niet inschattenDan moet ik je eerst kennen
heb je ook zo'n hete wonderwoman outfit voor me?quote:
quote:
ik stem voor!quote:Op zondag 19 april 2009 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das ook weer zoKan er niet iemand gewoon elke 2 pagina's een samenvatting schrijven?
Het gaat niet alleen over rekenen. Tegenwoordig gebruiken we spellingscontrole als we iets typen en als we iets niet weten dan zoeken we het op via internet.quote:Op zondag 19 april 2009 22:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
anders kijk je het ff voor je reageerd
want er is nog geen rekenvraag geweest en ik gok dat die dames daardoor niet meer gaan weten of zo
quote:
Dan blijven we bezig.quote:Op zondag 19 april 2009 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das ook weer zoKan er niet iemand gewoon elke 2 pagina's een samenvatting schrijven?
Jij welquote:
you got a point there!quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over rekenen. Tegenwoordig gebruiken we spellingscontrole als we iets typen en als we iets niet weten dan zoeken we het op via internet.
Dus we weten steeds minder omdat we het toch kunnen opzoeken. En dat kon vroeger niet.
werderom tijn hou je gewoon ff je mond als je niet weet hoe en watquote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over rekenen. Tegenwoordig gebruiken we spellingscontrole als we iets typen en als we iets niet weten dan zoeken we het op via internet.
Dus we weten steeds minder omdat we het toch kunnen opzoeken. En dat kon vroeger niet.
Klopt, maar sommige dingen...quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Why not?quote:
Nou... Niet overdrijven hèquote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
werderom tijn hou je gewoon ff je mond als je niet weet hoe en wat
die dames weten google niet eens te vinden op internet
14.45 - 18.30 college en de colleges zijn stom..quote:
dat wel maar het heeft zoooo niets te maken met dat programmaquote:
Je weet niet half hoe blij ik ben met het single zijnquote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 19 april 2009 22:31 schreef liefie_ het volgende:
dat wel maar het heeft zoooo niets te maken met dat programma
Colleges zijn inderdaad stom!quote:Op zondag 19 april 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
14.45 - 18.30 college en de colleges zijn stom..
Maar MTO snapte ik dan weer wel, dus dat is kei goed van mij!
ik zeur graag, dat weet je toch?![]()
Dankje!quote:Op zondag 19 april 2009 22:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Colleges zijn inderdaad stom!
Jij mag dat![]()
Oke ik zeg wel niks meer.quote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
werderom tijn hou je gewoon ff je mond als je niet weet hoe en wat
die dames weten google niet eens te vinden op internet
Ja, dat werd wel gedaan heb ik gelezenquote:Op zondag 19 april 2009 22:35 schreef liefie_ het volgende:
oke het laatste wat ik ga zeggen over het programma dan moet ik echt ophouden hoor
maar ik hoop echt dat iemand die vrouwen daarna de juiste antwoorden uit heeft gelegd
pfewquote:Op zondag 19 april 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat werd wel gedaan heb ik gelezen
Gelukkig maar, want single zijn voelt echt heerlijkquote:
Hoelang ben je al single dan?quote:Op zondag 19 april 2009 22:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want single zijn voelt echt heerlijk
Single zijn is tof jaquote:Op zondag 19 april 2009 22:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon dom. En op TV maak je soms dommen fouten.quote:
Op donderdag doe ik met je mee met klagen!quote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
Over een tijdje heb ik 14.45 - 20.30 & op donderdag 12.45-14.30 & 18.45-20.30![]()
![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 22:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan moeten ze de uitleg wel snappen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfew
zou wel tof zijn daar ook filmpjes van te zien haha
de verbazing op hun gezicht en zo
Nu een week en 2 dagen, en direct zijn al mn zorgen weg (en krijg ik volop aandacht)quote:
Soms wel ja. Maar tis inmiddels al bijna 4 jaarquote:
Huh? Kan jij niet klagen of ga je sowieso skippen?quote:Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op donderdag doe ik met je mee met klagen!
Oow nee wacht, dat kan ik niet...
Doe jij eens gauw vragenlijstje invullen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nu een week en 2 dagen, en direct zijn al mn zorgen weg (en krijg ik volop aandacht)
Bij dit programma word je ook geselecteerd op écht dom zijn. Collega van mij (geloof mij; echt NIET de slimste) was voor dit programma te slimquote:Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon dom. En op TV maak je soms dommen fouten.
*zet MisterO op negeerstand*quote:Op zondag 19 april 2009 22:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nu een week en 2 dagen, en direct zijn al mn zorgen weg (en krijg ik volop aandacht)
Ìk wil eenquote:Op zondag 19 april 2009 22:41 schreef rival het volgende:
Mensen fijne avond nog en werkse morgen!of
Trustequote:Op zondag 19 april 2009 22:41 schreef rival het volgende:
Mensen fijne avond nog en werkse morgen!of
Ik kan niet klagenquote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh? Kan jij niet klagen of ga je sowieso skippen?
Goed zoquote:
quote:
Die vrouwen in het programma zijn zeker allemaal blond?quote:Op zondag 19 april 2009 22:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij dit programma word je ook geselecteerd op écht dom zijn. Collega van mij (geloof mij; echt NIET de slimste) was voor dit programma te slim
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
Zo gelukkig is dat progamma afgelopen, pfff.
[..]
![]()
![]()
Check!quote:
Oh die hoef ik niet. Onzin is datquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vrouwen in het programma zijn zeker allemaal blond?
Cursus van jou lijkt mij kei tof!quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh die hoef ik niet. Onzin is dat
[..]
Gelukkig dan is dat vooroordeel ook weer de wereld uit.quote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh die hoef ik niet. Onzin is dat
[..]
![]()
het lukt je niet he tijn? gewoon je bek houden?quote:Op zondag 19 april 2009 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vrouwen in het programma zijn zeker allemaal blond?
Ik dacht dat jullie die met zn allen hadden gemaakt... maar jij vind ze onzin.... dus was ff verbaasdquote:
Klopt is alleen interessant bij vrouwenquote:
Dreamer's schuld.quote:
Haha, volgens mij heeft maar één iemand die vragen gemaakt hoorquote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie die met zn allen hadden gemaakt... maar jij vind ze onzin.... dus was ff verbaasd
Ojeetjequote:Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dreamer's schuld.
Ze zat schaaaaamteloos te promoten.
Lijstjes?quote:
ohw ok dat wist ik nietquote:Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, volgens mij heeft maar één iemand die vragen gemaakt hoor![]()
Je bent een manquote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef Ang3l het volgende:
O die lijst:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? --> 30
# Sekse? --> M
# Woonplaats/ regio? --> Eindhoven
# Interesses? --> Dans, Film, Muziek, Engelen, Theater, Literatuur
# Seksuele voorkeur? --> As gay as can be
# Lengte en postuur? --> 1.83m, slank
# Hoe lang single? --> Komende aug 4 jaar
Volgens mij Adoquote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef liefie_ het volgende:
wie heeft die vragen voor nieuwe mensen dan bedacht?
ik vind ze echt dom
ik zou ze niet beantwoorden als ik nieuw was maar ja
Nee tuurlijk niet. Ik laat mij niet de mond snoeren.quote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het lukt je niet he tijn? gewoon je bek houden?
naja
Volgens mij had Ado de OP toen aangepast, maar dit weet ik niet zeker hoorquote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef liefie_ het volgende:
ik vind ze echt dom
Alleen je hebt er weinig aan als vrouwquote:
Want?quote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
Alleen je hebt er weinig aan als vrouw
quote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja
Lees het lijstje nog eensquote:
Je kan ook gewoon niet op hem reagerenquote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja
info die je ook wel krijgt als je gewoon lekker kletst met iemandquote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij Ado
ach het geeft wat basic info
Ow vandaarquote:
Misschien kan Cue hem bekeren.quote:
Het is nu in een lijstje gegooid, anders vraagt iemand het wel na de 3e post ofzo. Dus dat maakt weinig uit.quote:Op zondag 19 april 2009 22:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
info die je ook wel krijgt als je gewoon lekker kletst met iemand
nu word het echt zo'n oeh ben je datebaar gedoe
bijna een vleeskeuring maar zonder vlees
maar ja dat vind ik best wel ado-esk
quote:
dat is een goed idee cuequote:Op zondag 19 april 2009 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet op hem reageren
ja oke maar het zijn altijd dezelfde die het vragenquote:Op zondag 19 april 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is nu in een lijstje gegooid, anders vraagt iemand het wel na de 3e post ofzo. Dus dat maakt weinig uit.
en datebaar gebeurd sowieso wel met of zonder lijstje. Scheelt wel weer wat gedoe eromheen. Dus laat dat lijstje mara lekker bestaan
Dus als wat is ik zeg is onzin.quote:Op zondag 19 april 2009 22:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is een goed idee cue
maar ik vind dat ik tijn over het algemeen erg goed negeer
eens in de 3/4 weken lukt het me ff niet
maar gezien de hoeveelheid onzin die ik dan al genegeerd heb vind ik dat het af en toe ook wel ff mag
Nou ik neem ff aan dat dat wel te zien isquote:
Ik ga met je mee... ken me ogen nie meer openhoudenquote:
Je mag niet liegen hè!quote:Op zondag 19 april 2009 23:00 schreef MisterO het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 22
# Sekse? M
# Woonplaats/ regio? Assen
# Interesses? stomme vraag
# Seksuele voorkeur? M
# Lengte en postuur? 1,85, sportief
# Hoe lang single? 1 week
Dan ben je nog steeds 21quote:geboortedatum: 27-04-1987
Het doet me denken aan zo'n gay dating sitequote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef liefie_ het volgende:
ik vind ze echt dom
maar het hoeft ook weer niet in de termen van 'bek houden' te zijn. We kennen je punt (en tijn neem ik aan ook) en na 2/3 opmerkingen erover ben jij toch wel je ei kwijt mag ik hopen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:59 schreef liefie_ het volgende:
dat is een goed idee cue
maar ik vind dat ik tijn over het algemeen erg goed negeer
eens in de 3/4 weken lukt het me ff niet
maar gezien de hoeveelheid onzin die ik dan al genegeerd heb vind ik dat het af en toe ook wel ff mag
dat zei ik nietquote:
preciesquote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het doet me denken aan zo'n gay dating site
1.83m 60kg bl hr bl ogen gbbs en nog wat andere maten
Waaraan had ik dat moeten zien?quote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik neem ff aan dat dat wel te zien is
dat is waar maar juist na 3 keer het zelfde punt aangestipt te hebben zat het me ff hoogquote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maar het hoeft ook weer niet in de termen van 'bek houden' te zijn. We kennen je punt (en tijn neem ik aan ook) en na 2/3 opmerkingen erover ben jij toch wel je ei kwijt mag ik hopen.
Dat is het de laatste maanden toch zowat al.. alleen is het nu al duidelijk in de opquote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef liefie_ het volgende:
precies![]()
ik vind dat het topic en de (meeste) mensen er in nogal omlaag halen tot het niveau van een (foute) dating site
Ow ja dat klopt niet, ik ben op 26 februari 22 gewordenquote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je mag niet liegen hè!
[..]
Dan ben je nog steeds 21
Jemig liefie_ nu je het zegtquote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
precies![]()
ik vind dat het topic en de (meeste) mensen er in nogal omlaag halen tot het niveau van een (foute) dating site
Je hebt geen foboquote:Op zondag 19 april 2009 23:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow ja dat klopt niet, ik ben op 26 februari 22 geworden
Hoe was dit topic vroeger dan/ hoe zouden jullie het dan graag zien?quote:Op zondag 19 april 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het de laatste maanden toch zowat al.. alleen is het nu al duidelijk in de op
Hmmz. What will Miss Marple say about this?quote:Op zondag 19 april 2009 23:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal....!quote:Op zondag 19 april 2009 23:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
O ik dacht dat hier een fobo wel gelijk verkracht werdquote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waaraan had ik dat moeten zien?
Ik zag de naam, dacht aan een vrouw. Zag later pas het poppetje ervoor.. en toen je vragen haha. Toen werd het wel duidelijk
ow nou misschien is het zo voor jou maar voor mij nietquote:Op zondag 19 april 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het de laatste maanden toch zowat al.. alleen is het nu al duidelijk in de op
Dat is per persoon verschillendquote:Op zondag 19 april 2009 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik dacht dat hier een fobo wel gelijk verkracht werd
Ja, dat weten we nu wel schatquote:Op zondag 19 april 2009 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nou misschien is het zo voor jou maar voor mij niet
ik vind het gewoon een SC (en zo voelt het ook als je die lijstjes telkens ff over het hoofd ziet)
doe maar ff rustig auto want ik bedoelde het niet zoquote:Op zondag 19 april 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nu wel schat
Maar je doet zelf ook even hard mee(met SC dan hè haha)
Ken ik jou?quote:Op zondag 19 april 2009 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. What will Miss Marple say about this?
LIAR LIAR PANTS ON FIRE!
Net zoals V zegt dat O niet je echte naam is!
Het is voor mij niet zo, maar zo komt het steeds meer op mij over.quote:Op zondag 19 april 2009 23:08 schreef liefie_ het volgende:
ow nou misschien is het zo voor jou maar voor mij niet
ik vind het gewoon een SC (en zo voelt het ook als je die lijstjes telkens ff over het hoofd ziet)
Nee, maar dat is ook logisch, want je hebt een relatiequote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doe maar ff rustig auto want ik bedoelde het niet zo
ik bedoelde dat dit topic voor mij geen datingding is en ook niet zo voelt maar gewoon als een leuke plek om te kletsen, niet om iets aan over te houden
Kweenie of ik daar wel overheen komquote:
Definieer "goed" ?quote:
Inderdaadquote:
quote:
ja en meer mensen hier dus ik bedoel maar dat het voor meer mensen geen pick up place isquote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook logisch, want je hebt een relatie
Dan is het, normaal gezien, volkomen logisch dat je dan niet uit bent om te gaan daten
Edit; en het was geen aanval ofzo.
Ja. Ik jou blijkbaar nietquote:
Ik ben goed in mensen teleurstellen de laatste tijdquote:Op zondag 19 april 2009 23:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Kweenie of ik daar wel overheen kom
Dat lijstje geeft inderdaad die uitstraling, dat ben ik met je eensquote:Op zondag 19 april 2009 23:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en meer mensen hier dus ik bedoel maar dat het voor meer mensen geen pick up place is
dus dat ik het persoonlijk jammer vind dat dat lijstje er is want dat laat het wel zo over komen (vooral voor de nieuweling die hem invult) wat er in mijn ogen ook weer voor zorgt dat het topic een pick up place word (self fullfilling prophecy en zo of hoe je dat ook spelt)
Vertel.quote:Op zondag 19 april 2009 23:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben goed in mensen teleurstellen de laatste tijd
V vindt mij blijkbaar niet zo belangrijk dat hij de échte feiten leert te onthoudenquote:
Ik mag hopen dat het 'ergste' nu wel voorbij isquote:Op zondag 19 april 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat lijstje geeft inderdaad die uitstraling, dat ben ik met je eens![]()
& "pick up place" mwah... Het kan altijd erger denk ik - en wie weet komt dat ook wel
Nou kijkquote:
Maar hoe vaak komt het er dan echt van?quote:Op zondag 19 april 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat lijstje geeft inderdaad die uitstraling, dat ben ik met je eens![]()
& "pick up place" mwah... Het kan altijd erger denk ik - en wie weet komt dat ook wel
Hehe. Ik denk dat het altijd nóg erger kan... Vooral als er nieuwelingen blijven komen en men daar op gaat "jagen"quote:Op zondag 19 april 2009 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het 'ergste' nu wel voorbij is
Vaak genoegquote:Op zondag 19 april 2009 23:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar hoe vaak komt het er dan echt van?
Oh ja, jagen. Dat moest ik doen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk dat het altijd nóg erger kan... Vooral als er nieuwelingen blijven komen en men daar op gaat "jagen"
Ik heb excel niet op m'n comp staan. Maar die drie kolommen selecteren en dan bij extra en dan automatisch sorteren.. of lijst maken.quote:Op zondag 19 april 2009 23:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou kijk
Ik heb een lijst gemaakt in excel van boeken die ik heb:
Kolom A Kolom B Kolom C
Titel Auteur Taal
En nou wil ik het dus op alfabetische volgorde op naam van de auteur... Maar dat lukt niet, dan doet ie alleen kolom B op volgorde zetten, en dan heeft Hülya Kalkan opeens Harry Potter geschreven enzo
Jij moet dat in het weekend doen hèquote:
Stuur het bestandje even naar mij, doe ik het even snel? Ben niet zo goed in uitleggenquote:Op zondag 19 april 2009 23:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou kijk
Ik heb een lijst gemaakt in excel van boeken die ik heb:
Kolom A Kolom B Kolom C
Titel Auteur Taal
En nou wil ik het dus op alfabetische volgorde op naam van de auteur... Maar dat lukt niet, dan doet ie alleen kolom B op volgorde zetten, en dan heeft Hülya Kalkan opeens Harry Potter geschreven enzo
Ik ga ff vogelen, dankquote:Op zondag 19 april 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb excel niet op m'n comp staan. Maar die drie kolommen selecteren en dan bij extra en dan automatisch sorteren.. of lijst maken.
dat ligt ook weer aan de mensen zeg maarquote:Op zondag 19 april 2009 23:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Misschien volgend weekend weer.quote:Op zondag 19 april 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij moet dat in het weekend doen hè
jah dat is altijd weer een doldwaze bedoelingquote:Op zondag 19 april 2009 23:16 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Ik denk dat het altijd nóg erger kan... Vooral als er nieuwelingen blijven komen en men daar op gaat "jagen"
Nu nog?quote:
Hehequote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah dat is altijd weer een doldwaze bedoeling
Niet zo vaak als dat je soms zou denken.. maar vaak genoegquote:Op zondag 19 april 2009 23:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, maar er blijven boeken bij komen enzo, dus dan is het wel handig als ik 't zelf ook kanquote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stuur het bestandje even naar mij, doe ik het even snel? Ben niet zo goed in uitleggen
Ooo dan is het goed!quote:Op zondag 19 april 2009 23:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Het hoeft van mij niet zo nodig, ik ben happy zoals het nu is.
Volgens mij is het; alle regels selecteren, dan naar Extra, Sorteren en dan de kolom aangeven. De kopregel (waar titel en auteur in staat) niet selecteren. Ik heb Excel 2007, dus kan het niet precies nakijken..quote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, maar er blijven boeken bij komen enzo, dus dan is het wel handig als ik 't zelf ook kanMaar iig dankjewel
Als je er een lijst van hebt gemaakt, wordt die telkens uitgebreidt als je er iets bijvoegd. Maar er is in DIG een excel topic. Heb je binnen een kwartier (meestal) antwoord op al je vragenquote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, maar er blijven boeken bij komen enzo, dus dan is het wel handig als ik 't zelf ook kanMaar iig dankjewel
Ik ook Excel 2007quote:Op zondag 19 april 2009 23:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij is het; alle regels selecteren, dan naar Extra, Sorteren en dan de kolom aangeven. De kopregel (waar titel en auteur in staat) niet selecteren. Ik heb Excel 2007, dus kan het niet precies nakijken..
Nou, mn ex is nogal verdrietig... maargoed. Het was goed om het nu uit te maken, want hoe langer ik ermee zou wachten, hoe verdrietiger hij zou worden als het uit zou gaan...quote:
Haha, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 19 april 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet zo vaak als dat je soms zou denken.. maar vaak genoeg
Wel eerlijk van je.quote:Op zondag 19 april 2009 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, mn ex is nogal verdrietig... maargoed. Het was goed om het nu uit te maken, want hoe langer ik ermee zou wachten, hoe verdrietiger hij zou worden als het uit zou gaan...
Jaaquote:Op zondag 19 april 2009 23:27 schreef Pien85 het volgende:
Zie ik nou dat we opeens homo's er bij hebben?Voel ik me niet meer eenzaam!
Jij ookquote:
Uhm ja guess again er zijn nu 5 stelletjes hiero ook van hiero, nog wat los gerommel en ook gewoon gezellige meetsquote:Op zondag 19 april 2009 23:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wel dat mensen afspraken, maar dat het zelden tot nooit daadwerkelijk tot iets zou komen.
Naja, het komt niet altijd tot een relatie, maar dat is toch ook al een aantal keer gebeurdquote:Op zondag 19 april 2009 23:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wel dat mensen afspraken, maar dat het zelden tot nooit daadwerkelijk tot iets zou komen.
Yay!quote:
Je bent een heldquote:
Ja maar dat weet ik toch niet.quote:Op zondag 19 april 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhm ja guess again er zijn nu 5 stelletjes hiero ook van hiero, nog wat los gerommel en ook gewoon gezellige meets
hahaquote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wel eerlijk van je.![]()
En nu voel je je kut omdat zij hij zich kut voelt? Of valt het mee?
5??? wie dan?quote:Op zondag 19 april 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhm ja guess again er zijn nu 5 stelletjes hiero ook van hiero, nog wat los gerommel en ook gewoon gezellige meets
Oeh! Temptingquote:
Pardon.quote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
hahanou ja, ik kan heel gauw mn gevoelens en gedachtes uitschakelen uitzetten en er niet aan denken. Dus dat valt wel mee gelukkig
Dat was mijn vraag ook, maar ik ben er nog niet achterquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben goed in mensen teleurstellen de laatste tijd
Ik weet 'r maar 1quote:
ow oude ook? dan zijn het er wel een boel meer weer van 5 toch?quote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Goeroe en Venco..
een oudje is Kluts en Bels.. en verder geen idee.
Ik bied 7!quote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iemand kan ook zes zeggen, dan gaan mensen nog meer denken.
dan zeg ik 34!quote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iemand kan ook zes zeggen, dan gaan mensen nog meer denken.
quote:
kluts & dawg was ook iets..quote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Goeroe en Venco..
een oudje is Kluts en Bels.. en verder geen idee.
Jaa volgens de laatste telling van JB of Ado. was laatste nog discussie overquote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef liefie_ het volgende:
ik zit echt ff te denken hoor...
JB en Ado
Murm en Kwaak...
En dan?
Ik vergeet waarschijnlijk zo kei hard dingen die ik al weet maar ja
edit: owja venco en dinges maar die zie ik hier nooit meer
Een beetje teveelquote:Op zondag 19 april 2009 23:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pardon.![]()
En nu geniet je weer van de geneugten des levens?
in die vijf niet, maar verder weet ik sowieso niks meer volgens mijquote:Op zondag 19 april 2009 23:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow oude ook? dan zijn het er wel een boel meer weer van 5 toch?
naja
Ja, dat weet ik nietquote:
Ik ben nieuw voor je!quote:
officieel genoegquote:
Ja zo veel ja!quote:
Sinds wanneer ben jij BI dan laat dat knuffelzacht maar niet horenquote:
Ik heb je hier binnen zien komenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
kluts & dawg was ook iets..
JB en Ado
Kwaak & Murm
En er werd er pas niet gezegd dat er ook een geheim setje was?
quote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij BI dan laat dat knuffelzacht maar niet horen
Had ik dat moeten aankondigen dan?quote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij BI dan laat dat knuffelzacht maar niet horen
Ja zo kan ik het ook.quote:Op zondag 19 april 2009 23:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja zo veel ja!Nee, wie zeg ik niet he, das geheim
nou vul ff aan dan box?quote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa volgens de laatste telling van JB of Ado. was laatste nog discussie over
Oow, haha. Toen nog welquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb je hier binnen zien komenJouw eerste post hier mee gemaakt enzo
Toen postte ik hier ook nog fanatiek
Tuurlijkquote:
quote:
dan begin ik met Bengel en Bels!quote:Op zondag 19 april 2009 23:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]zoveel?? ....
[..]
Jij mag ze opnoemen.
Meis ik weet het ook niet, maar de conclusie was 5 en iets van geheim stel ja. Mijn hoop was ook op auto gevestigdquote:
Ja, en toen ging het me opeens veeeeeel te snel hier en hield ik het niet meer bij enzoquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan begin ik met Bengel en Bels!
En dan Box en Auto
Nouk en Djazz
Zal ik nog ff door lullen?![]()
Ik weet dat ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]een geheim stelletje!
omg auto kwel me niet zo
echt?
kut man wie!!!
quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan begin ik met Bengel en Bels!
En dan Box en Auto
Nouk en Djazz
Zal ik nog ff door lullen?![]()
quote:
Forum Opties | |