quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een hele Chinees. Tja een Chinees ligt nu eenmaal zwaar op de maag.
Ja lekker.quote:
Maar die leraren net zo hard.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef liefie_ het volgende:
omg mensen
veroordeel me er niet om maar ik ben dat lekker slim aan het kijken
mensen die zo dom zijn moeten echt met zn alle lekker op een eiland gaan wonen
wat vreselijk allemaal
Ah, dat ... Island?quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef liefie_ het volgende:
omg mensen
wat vreselijk allemaal
Die vrouwen zijn idd gewoon te ergquote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef liefie_ het volgende:
omg mensen
wat vreselijk allemaal
Die docenten echtquote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef liefie_ het volgende:
omg mensen
wat vreselijk allemaal
oooh preciesquote:
Volgende keer een kleinere Chinees bestellen?quote:
Nee rtl 5, lekker slim. echt te ergquote:Op zondag 19 april 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, dat ... Island?
Ik ken een meid die daarin meespeelt. Ze mocht niets verklappen, maar ze zit erin tot de laatste uitzending. Kim heet ze
Wordt alleen nog maar op Belgie uitgezonden, toch?
quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer een kleinere Chinees bestellen?
Oke dat kan ook.quote:
ik vind het echt niet kunnen trouwens dat zij dat presenteerdquote:Op zondag 19 april 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol die uhm bridget is ook te zien op rtl8 .. lekker getimed
ik snap je punt, maar dat boeit me totaal niet.quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind het echt niet kunnen trouwens dat zij dat presenteerd
sowieso als vrouw ga je dat toch niet presenteren?
Hoe fout!quote:
Ja jij jaquote:
Nou ja.. je bent toch single?quote:
Ach ik heb ooit eens een aflevering van de Vakantie man gezien waarin Nederlanders Nederland moesten aanwijzen en landen als Oostenrijk aanwezenquote:Op zondag 19 april 2009 22:04 schreef JonKeL het volgende:
tering je weet toch wel waar argentinië ligt
Daar zakt je broek vanaf tochquote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik heb ooit eens een aflevering van de Vakantie man gezien waarin Nederlanders Nederland moesten aanwijzen en landen als Oostenrijk aanwezenIk bedoel, tis niet alsof Nederland een kust heeft of zo he?
Het is een leugen,. Een LEUGEN zeg ik je!quote:
Waar gaat het over dan?quote:Op zondag 19 april 2009 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
k zit peter R de vries te kijken.... echt nie te geloven zeg....
nou ja, makkelijker kan het niet tochquote:
Dat zou wel raar zijn, nu ik een rok aan hebquote:
En daaronder dan?quote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou wel raar zijn, nu ik een rok aan heb
over de moord op een moeder... die is om het leven gebracht met ruim 70 messtreken.... ze spreken over een slachtpartij.... en haar man is de verdachtequote:
Kom je bij mij ook even dansen en schoonmakenquote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een kutwerk is het toch ook, schoonmaken
Maar wel dansjes ondertussen
Die mag ook wel afzakken hoorquote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou wel raar zijn, nu ik een rok aan heb
Bij de vakantieman zenden ze dat expres uit volgens mij.quote:
Wat lief van jequote:
Ligt eraan wat voor dansquote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kom je bij mij ook even dansen en schoonmaken
Die dingen die daar bij Peter R de Vries langs komen zijn soms weerzinwekkend. Je kan bijna niet bevatten dat een mens tot zoiets in staat is.quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
over de moord op een moeder... die is om het leven gebracht met ruim 70 messtreken.... ze spreken over een slachtpartij.... en haar man is de verdachte
Tuurlijk, da's goede erger-tv. Maar dat neemt niet weg dat er daadwerkelijk mensen zijn die niet weten waar ze wonenquote:Op zondag 19 april 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de vakantieman zenden ze dat expres uit volgens mij.
Goede avondquote:
had ook niet anders van je verwachtquote:
Inderdaad. Of waar ze op vakantie zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk, da's goede erger-tv. Maar dat neemt niet weg dat er daadwerkelijk mensen zijn die niet weten waar ze wonen
Nou idd en dat allemaal terwijl haar kindjes gwn boven lagen te slapen en die vent is ook nog ff weggegaan om een alibi te scoren enzo echt walgelijk vind ik datquote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die dingen die daar bij Peter R de Vries langs komen zijn soms weerzinwekkend. Je kan bijna niet bevatten dat een mens tot zoiets in staat is.
quote:
Hoooiiquote:
Is dat positief of negatiefquote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
had ook niet anders van je verwacht
Ik weet het! En anders weet mijn tomtom het wel voor mequote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk, da's goede erger-tv. Maar dat neemt niet weg dat er daadwerkelijk mensen zijn die niet weten waar ze wonen
Typgriep geloof ikquote:Op zondag 19 april 2009 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het! En anders weet mijn tomtom het wel voor me
Hey, PM mij eensquote:
Ja dat maakt het inderdaad zo walgenlijk. Sommige mensen zijn gewoon monsters.quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou idd en dat allemaal terwijl haar kindjes gwn boven lagen te slapen en die vent is ook nog ff weggegaan om een alibi te scoren enzo echt walgelijk vind ik dat
Denk daar maar eens over naquote:
Die jongens zijn leraren?quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef liefie_ het volgende:
echt ik ben weer helemaal vol vuur om docent te worden
ik moet de wereld redden
hoe dom zijn die mensen
sorry ik zit nog zooo in dat programma haha
Trustequote:Op zondag 19 april 2009 22:16 schreef MNR het volgende:
Ik ga eens slapen. Welterusten allemaal
Sleep tight!
quote:
praat me er niet vanquote:Op zondag 19 april 2009 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die jongens zijn leraren?
dat is wel heel erg
Ik was er zo blij mee zaterdag, anders reed ik nog steeds rondjes in Nijmegen nuquote:Op zondag 19 april 2009 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het! En anders weet mijn tomtom het wel voor me
Jij gaat zoo teleurgesteld worden in je loopbaanquote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef liefie_ het volgende:
ik moet de wereld redden
hoe dom zijn die mensen
ow nee hoor, want we gingen dit kijken omdat het ons aan onze leerlingen deed denkenquote:Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij gaat zoo teleurgesteld worden in je loopbaan![]()
dat ligt toch echt aan de intresses van die vrouwen. Ze hebben gewoon basisschool gevolgd.. en tja middelbare geen idee. En als je niet geintredseerd bent, dan onthoudt je dat soort zaken ook niet snel.quote:Op zondag 19 april 2009 22:21 schreef liefie_ het volgende:
praat me er niet van
maar ik verdenk ze er van gymleraren te zijn
maar ik bedoelde meer ik moet voorkomen dat mensen zo dom worden als die vrouwen
dat is waar, maar het ligt er ook aan hoe je docent dingen brengtquote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat ligt toch echt aan de intresses van die vrouwen. Ze hebben gewoon basisschool gevolgd.. en tja middelbare geen idee. En als je niet geintredseerd bent, dan onthoudt je dat soort zaken ook niet snel.
Als mensen nu niet blindelings op techniek vertrouwen. Dan komt het helemaal weer goed met de mensheid.quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef liefie_ het volgende:
ik moet de wereld redden
hoe dom zijn die mensen
Liefie_ to the rescue !quote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee hoor, want we gingen dit kijken omdat het ons aan onze leerlingen deed denken
maar als ik er toch maar een per jaar kan redden! dat is er dan wel weer een!!
Das ook weer zoquote:
anders kijk je het ff voor je reageerdquote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als mensen nu niet blindelings op techniek vertrouwen. Dan komt het helemaal weer goed met de mensheid.
Dus gewoon weer hoofdrekenen in plaats van de rekenmachine. En dat soort dingen.
De vraag is of je mij wel zou willen kennenquote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef JonKeL het volgende:
Ik kan dat niet inschattenDan moet ik je eerst kennen
heb je ook zo'n hete wonderwoman outfit voor me?quote:
quote:
ik stem voor!quote:Op zondag 19 april 2009 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das ook weer zoKan er niet iemand gewoon elke 2 pagina's een samenvatting schrijven?
Het gaat niet alleen over rekenen. Tegenwoordig gebruiken we spellingscontrole als we iets typen en als we iets niet weten dan zoeken we het op via internet.quote:Op zondag 19 april 2009 22:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
anders kijk je het ff voor je reageerd
want er is nog geen rekenvraag geweest en ik gok dat die dames daardoor niet meer gaan weten of zo
quote:
Dan blijven we bezig.quote:Op zondag 19 april 2009 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das ook weer zoKan er niet iemand gewoon elke 2 pagina's een samenvatting schrijven?
Jij welquote:
you got a point there!quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over rekenen. Tegenwoordig gebruiken we spellingscontrole als we iets typen en als we iets niet weten dan zoeken we het op via internet.
Dus we weten steeds minder omdat we het toch kunnen opzoeken. En dat kon vroeger niet.
werderom tijn hou je gewoon ff je mond als je niet weet hoe en watquote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over rekenen. Tegenwoordig gebruiken we spellingscontrole als we iets typen en als we iets niet weten dan zoeken we het op via internet.
Dus we weten steeds minder omdat we het toch kunnen opzoeken. En dat kon vroeger niet.
Klopt, maar sommige dingen...quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Why not?quote:
Nou... Niet overdrijven hèquote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
werderom tijn hou je gewoon ff je mond als je niet weet hoe en wat
die dames weten google niet eens te vinden op internet
14.45 - 18.30 college en de colleges zijn stom..quote:
dat wel maar het heeft zoooo niets te maken met dat programmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |