The gay messias has risen...quote:
Wat een egel.quote:Op zondag 19 april 2009 20:54 schreef Elfy het volgende:
Er lijkt in de nieuwe generatie kinders echt veel meer leuks rond te lopen. Is dit nou echt zo of verkijk ik me doordat de kids van nu gewoon veel gestijlder zijn dan vroegah?
[ afbeelding ]
Klacht: Nick Jonas is 16 maar toch o zo lekker
heb jij ze ookquote:Op zondag 19 april 2009 20:56 schreef tho_Omas het volgende:
AviatorsDogtags
Sjonnie Flodder hemdjes
i want a ring like that too.quote:Op zondag 19 april 2009 20:58 schreef Salvad0R het volgende:
Ga Southpark checken over de Jonas Brothers. Dan ben je voor eeuwig genezen.
2007 belde ze willen Miley houdenquote:Op zondag 19 april 2009 21:00 schreef Juicyhil het volgende:
Nick Jonas heeft al met Miley you sucker
'Heeft al met'? Wat heeft ie dan?quote:Op zondag 19 april 2009 21:00 schreef Juicyhil het volgende:
Nick Jonas heeft al met Miley you sucker
quote:Op zondag 19 april 2009 20:58 schreef PeZu het volgende:
ik kan pas een objectief oordeel vellen over dit onderwerp als TS haar blote tieten post
Van Nick Jonas en dansen jawohlquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 21:12 schreef Elfy het volgende:
[..]
2007 belde ze willen Miley houden![]()
en gelukkig maar. zingt als een goudvis.
Spijt me zeer, maar als ik haar muziek cliploos zou luisteren zou ik hard doorzappen. Which I did.quote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
Miley zingt hartstikke goed joh
Zij is lief.
doe maar je toeten postenquote:
Dat was al je voorgestelde dealtje bij een objectief oordeel, dweilquote:
dus waar blijven zequote:Op zondag 19 april 2009 21:26 schreef Elfy het volgende:
[..]
Dat was al je voorgestelde dealtje bij een objectief oordeel, dweil
Je kent het verschil tussen objectief en subjectief niet hèquote:
Oe da's een mooie doordenker. Een objectief oordeel, is dat mogelijk?quote:Op zondag 19 april 2009 21:32 schreef Elfy het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen objectief en subjectief niet hè?
Laten we voor het gemak even vergeten dat een oordeel inherent subjectief is
quote:Op zondag 19 april 2009 21:32 schreef Elfy het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen objectief en subjectief niet hè?
Laten we voor het gemak even vergeten dat een oordeel inherent subjectief is
Skaters vallen dan ook meestal in de categorie Lekker Volkquote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ken genoeg skateboarders die er ongeveer zo uitzien. Op het kapsel na dan.
Ik dacht er wel even over na bij het typen van die zin, maar ik denk niet dat dat kan. Niet als je menselijk bent anyways. Mensen zijn altijd biased. Zelfs in een rechtszaal gaat het er niet objectief aan toe. In de praktijk passen rechters de wetten helemaal niet zo 1 op 1 toe, maar lobby'en in een meervoudige zitting een beetje onder elkaar over de gepaste hoogte van de straf. Zoiets dacht ik hoor..quote:Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oe da's een mooie doordenker. Een objectief oordeel, is dat mogelijk?
Zen!
Waarschijnlijk is hij zowel te groot als te klein voor onze TS.quote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Scaurus het volgende:
TS heeft duidelijk een goed voorbeeld van echte mannelijke schoonheid nodig.
[ afbeelding ]
das niet vergelijkbaar, je bent nakende en dat is nick nietquote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zie mijn fobo, dat is pas een echte man.
óók lekker !quote:
Wees gerust, de jonasbrothers zijn geen emo'squote:
quote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zie mijn fobo, dat is pas een echte man.
Hij heeft een kleine piem0l!!!1!!#!@$heinzzweiquote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef Scaurus het volgende:
TS heeft duidelijk een goed voorbeeld van echte mannelijke schoonheid nodig.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |