Me too.quote:
Gaan we samen in bad?quote:
Waarom weet jij dat soort dingen van je collega's?quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Tally het volgende:
Waarom ik het weet weet ik niet maar ik had een collega die ongelooflijk geil werd van de geur van vanille
De laatste tijd valt het eigenlijk wel mee met die snelheid. Maar aan het begin vond ik het ook wel erg snel gaan. Maar dat is al weer een aantal maanden geleden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik was er juist in december mee gestopt hier omdat het zo snel ging
Ik praat nog al makkelijk over seksquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat soort dingen van je collega's?
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
Ah daar zijn we weer
[..]
Gaan we samen in bad?
Das ook precies de reden dat ik af en toe een tijd weg blijf hierquote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De laatste tijd valt het eigenlijk wel mee met die snelheid. Maar aan het begin vond ik het ook wel erg snel gaan. Maar dat is al weer een aantal maanden geleden.
Bekendquote:
Waarom heb ik nu niet van zulke collega'squote:
Ik had in mijn oude huis ook een badquote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een bad maar ik ga er zelden in
kost zooo veel tijd
Tof, regel jij een bad dan?quote:
ja ik natuurlijkquote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om mij oordopjes te komen brengen?
Ik zeg wat ik denk en zo praat je over van alles.. En dus ook over seks..quote:
Mijn collega's ook, maar ja, wat wil je hé, alleen maar mannen en vrouwen met zooooooo'n grote bekquote:
Avondddquote:
Ikke heb wel een bad te leenquote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had in mijn oude huis ook een badGebruikte ik ook niet vaak, maar soms is het zoooo lekker
[..]
Tof, regel jij een bad dan?
Nee dat is echt goor.. En dat weet ik uit ervaring.. En dan nog dat laagje over je tong die je de hele tijd houdtquote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt nergens naar smaken, olie
Dus je ruikt ook weer lekker?quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow lekker gedouched en gegeten.. pyamatje aan en nu helemaal klaar voor....... euhm... tv en fok!
Fokken is inderdaad erg verslavend.quote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das ook precies de reden dat ik af en toe een tijd weg blijf hierZodra ik hier weer ga posten heb ik nauwelijks meer tijd voor de rest van mijn leven
[..]
Bekend![]()
Jezus, we hebben een logeer-vogeltje in huis... Sinds vanmiddag, ik heb NU AL hoofdpijn van het kreng... En hij blijft nog 8 dagenIemand zin om mij oordopjes te komen brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |