IDE aansluitingquote:Op maandag 11 mei 2009 17:04 schreef PureShadow het volgende:
HD behuizing voor Sata of Pata(IDE) aansluiting
Dankje, ik dacht ook dat mijn prijzen best schappelijk waren, maar tot dusver loopt het niet echt storm.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:39 schreef PureShadow het volgende:
[..]
Ok, dan is het niks voor mij.
mooie prijzen BTW
De versterker doet het goed, alleen de potmeter kraakt een klein beetje als je het volume harder of zachter zet. Hoeveel watt durf ik zo niet te zeggen. Ik heb de handleiding niet bij de hand, en als ik het typenummer door google haal kan ik het zo direct niet vinden. Ik kan van het weekend wel even in de handleiding kijken als je interesse hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:42 schreef nieklebbink het volgende:
Versterker werkt goed, geen gebreken?
Hoeveel watt?
Heb zeker intresse.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:50 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
De versterker doet het goed, alleen de potmeter kraakt een klein beetje als je het volume harder of zachter zet. Hoeveel watt durf ik zo niet te zeggen. Ik heb de handleiding niet bij de hand, en als ik het typenummer door google haal kan ik het zo direct niet vinden. Ik kan van het weekend wel even in de handleiding kijken als je interesse hebt.
Verzenden is geen probleem. Ik durf niet te zeggen wat de verzendkosten zijn. Het apparaatje weegt volgens mij aardig wat. Ik zal hem van het weekend even wegen, dan kan ik je vertellen wat de verzendkosten zijn. Dan maak ik gelijk ook even een foto van de achterkant.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:54 schreef nieklebbink het volgende:
[..]
Heb zeker intresse.
Kan het alleen niet ophalen, kan het verzonden worden?
Alleen de versterker.
Zoja, wat zijn de verzendkosten?
En kan je misschien een foto'tje van de achterkant maken?![]()
Ik zou graag het apparaatje rond het weekend thuis willen hebben als dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Verzenden is geen probleem. Ik durf niet te zeggen wat de verzendkosten zijn. Het apparaatje weegt volgens mij aardig wat. Ik zal hem van het weekend even wegen, dan kan ik je vertellen wat de verzendkosten zijn. Dan maak ik gelijk ook even een foto van de achterkant.
Nee sorry, dan hou ik te weinig over. Voor 55 incl mag je ze wat mij betreft over nemen.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:21 schreef percy het volgende:
Conceptronic Grab N Go 2,5 inch HD behuizing (10 euro)
- Samsung S630 camera met toebehoren (40 euro)
46 inc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |