Als ik mod was had ik gelijk het topic met dit schitterend antwoord gesloten.quote:Op zondag 19 april 2009 19:16 schreef TNA het volgende:
Een echte fokker heeft alleen een laptop met internet nodig. Tv kijk je online en pizza bestel je. Aansteller.
maar dat ben je nietquote:
Zie daar de reden waarom ze jou niet als mod zouden willen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Als ik mod was had ik gelijk het topic met dit schitterend antwoord gesloten.
HELA! Niet zo vloeken!quote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef Mendeljev het volgende:
Tip: ga extra overwerken bij je baas zodat alle ontbrekende luxe je ontgaat als je naar je bed verlangt!
Wachtlijsten makker... Wachtlijsten... Als je ergens wil wonen moet je al miljonair zijn, of je komt jaren in de wachtlijst.quote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef wuh het volgende:
Het is gratis, en jij klaagt erover? Van een paar dagen chinees/patat/pizza ga je niet dood van. Waarom zoek je niet zelf een huis dicht bij je werk?
TS verpest eigen topic, slotje.quote:Op zondag 19 april 2009 19:22 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Zie daar de reden waarom ze jou niet als mod zouden willen.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:39 schreef Natalie het volgende:
Waarom ga je niet wat dichter bij je werk wonen?
quote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Wachtlijsten makker... Wachtlijsten... Als je ergens wil wonen moet je al miljonair zijn, of je komt jaren in de wachtlijst.
En het is gratis op het eerste gezicht. Uiteindelijk gaat het stevig in de papieren lopen als ik allemaal witgoed moet gaan aanschaffen...
Alsof we tegenwoordig het werk nog kunnen uitkiezen...quote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef wuh het volgende:
Waarom kies je dan werk uit wat 80km verderop is? En als je alleen maar achter de pc zit, dan kun je ook thuiswerken.
ja, geen probleem, jij snapt het gewoon nietquote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Alsof we tegenwoordig het werk nog kunnen uitkiezen...
In welke wereld leven jullie?! Dezelfde als waar ik in leef? Lijkt me sterk!
Dat jij ook bij de sociale werkplaats kunt uitkiezen wat je de hele dag mag gaan doen wil nog niet zeggen dat de rest van Nederland dat ook mag.quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, geen probleem, jij snapt het gewoon niet
gvd de jaloezie straalt er van afquote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Dat jij ook bij de sociale werkplaats kunt uitkiezen wat je de hele dag mag gaan doen wil nog niet zeggen dat de rest van Nederland dat ook mag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |