abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68307037
er moet gewoon meer geneukt worden...
pi_68308288
ach sterf stelletje zeiksnorren

Narf!
  donderdag 23 april 2009 @ 16:36:36 #253
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_68308389
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:56 schreef Major-Balls het volgende:
Zoals gezegd, mijn "bekende" gebruikersnaam is terminated.. En Jack Bauer is nep.. Keither Sutherland heet die man in het echt(zo even uit mijn hoofd), Jack Bauer is een gescript personage, sorry dat ik je uit je droom moet halen.. maar in de echte wereld is het gewoon een doebe heur.
Of ben jij stiekum zo iemand die zijn hele leven al op zoek is naar "the one" .. jij heet toch gewoon Frank?
Waarom ga je jezelf nutteloos Morpheus noemen? Heb je last van een identiteitscrisis of schaam je je voor je andere naam?
M'n droom, wat doe je!

Doe niet zo naief en de beste man heet Kiefer Sutherland
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 23 april 2009 @ 16:38:16 #254
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_68308445
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:33 schreef Sickert het volgende:
ach sterf stelletje zeiksnorren

Hey plank! Ik was het met je eens hoor
pi_68308700
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef Incolumis het volgende:
er moet gewoon meer geneukt worden...
Dat geld lang niet voor iedereen, zachtjes uitgedrukt..
Ik stel het als volgt

Er moet meer buiten de deur geneukt worden (disclaimer: dat geld niet voor iedere BoF!fer met partner)

Of je kijkt eens verder dan de spiegel van de kapper.. minder naief zijn enzo. Of verdiep je eens in de buitenwereld, kweek eens het besef dat er meer is dan je eigen gekweekte wereldje, m.a.w. doe eens wat levenservaring op en stop eens met projecteren.
Want het frapante is dat de één bepaalde dingen wél snapt of kan aannemen, en de ander totaal niet en zichzelf daarvoor zelfs op slot gooit.. Stugger dan een boer.

Psychologen voer is het, en in die zin soms zelfs kostelijk vermaak.
Ik heb zelf altijd gedacht dat ik nogal een zure was, maar euh.. My god wat kunnen sommige mensen het nog moeilijker hebben zeg, en dat terwijl ze praktisch nog geen moer hebben meegemaakt.

SFIR2 FTW!! PTSS olé olé
pi_68308855
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:36 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

M'n droom, wat doe je!

Doe niet zo naief en de beste man heet Kiefer Sutherland
Poepie! Ik zei toch "ff uit mijn hoofd" ,weet ik veel hoe die drol heet.. ik ben geen fanboy
En naief is de trend binnen BoF! Ik doe gewoon leuk mee!
Ik bemoei me alleen niet met voetbal want dat is, lekker naief, een paupersport waar alleen Tokkies van kunnen genieten en er helemaal in opgaan.

Zie ook alle problemen rondom dat hele voetbal gebeuren...
Neuh, doe mij maar autosport!
  donderdag 23 april 2009 @ 16:52:20 #257
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_68308868
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:46 schreef Major-Balls het volgende:

[..]

Dat geld lang niet voor iedereen, zachtjes uitgedrukt..
Ik stel het als volgt

Er moet meer buiten de deur geneukt worden (disclaimer: dat geld niet voor iedere BoF!fer met partner)

Of je kijkt eens verder dan de spiegel van de kapper.. minder naief zijn enzo. Of verdiep je eens in de buitenwereld, kweek eens het besef dat er meer is dan je eigen gekweekte wereldje, m.a.w. doe eens wat levenservaring op en stop eens met projecteren.
Want het frapante is dat de één bepaalde dingen wél snapt of kan aannemen, en de ander totaal niet en zichzelf daarvoor zelfs op slot gooit.. Stugger dan een boer.

Psychologen voer is het, en in die zin soms zelfs kostelijk vermaak.
Ik heb zelf altijd gedacht dat ik nogal een zure was, maar euh.. My god wat kunnen sommige mensen het nog moeilijker hebben zeg, en dat terwijl ze praktisch nog geen moer hebben meegemaakt.

SFIR2 FTW!! PTSS olé olé
Ik zei toch dat men eens ff naar buiten moest en naar de zweedse queen zwaaien..
Daar zat een diepliggende gedachte achter..
pi_68309033
Ben je nu al weer zat

@ Frank

er staat een smiley achter snap dat dan!!
Narf!
pi_68309115
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:52 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik zei toch dat men eens ff naar buiten moest en naar de zweedse queen zwaaien..
Daar zat een diepliggende gedachte achter..
Wij begrijpen elkaar wel heur zie disclaimer
  donderdag 23 april 2009 @ 17:00:45 #260
63192 ursel
pi_68309128
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:51 schreef Major-Balls het volgende:

[..]

Poepie! Ik zei toch "ff uit mijn hoofd" ,weet ik veel hoe die drol heet.. ik ben geen fanboy
Ik bemoei me alleen niet met voetbal want dat is, lekker naief, een paupersport waar alleen Tokkies van kunnen genieten en er helemaal in opgaan.

Ho ho, dat mag je niet zeggen he.
Straks krijgt Hanna ook dankzij jou kanker, een hartinfarct en suikerziekte..
  donderdag 23 april 2009 @ 17:01:40 #261
63192 ursel
pi_68309154
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar wel heur zie disclaimer
Ooh, dus ik mag niet zwaaien naar der..
  donderdag 23 april 2009 @ 17:02:11 #262
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_68309169
quote:

[..]

Nee daar houden ze een NSB SM sessie
  donderdag 23 april 2009 @ 17:02:56 #263
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_68309186
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:57 schreef Sickert het volgende:
Ben je nu al weer zat

@ Frank

er staat een smiley achter snap dat dan!!
Oh! Sterf dan!
pi_68309306
Wat een kuttopic
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_68309348
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:01 schreef ursel het volgende:

[..]

Ooh, dus ik mag niet zwaaien naar der..
Tuurlijk wel, van mijn part neem je dr anaal! Moet je dr alleen voor zorgen dat het vrouwtje er niet achter komt
pi_68309376
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:07 schreef FJD het volgende:
Wat een kuttopic
hullie ze schuld!
met flauwe grapjes!

Sterven zullen ze !
Narf!
pi_68309388
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:00 schreef ursel het volgende:

[..]

Ho ho, dat mag je niet zeggen he.
Straks krijgt Hanna ook dankzij jou kanker, een hartinfarct en suikerziekte..
Gescheurde condoom... was niet mijn fout. Wel een geil ding btw.. krijst als een varken!
pi_68309428
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:11 schreef Sickert het volgende:
hullie ze schuld!
met flauwe grapjes!

Sterven zullen ze !
Wanneer gaan we weer eens Fifa spelen? Met je grote waffel!

Gisteren Frankie echt te genant voor woorden geowned Hij had me drie kwart v/d wedstrijd helemaal pinned down, daarna nog een kwart waarin m'n mannetjes zo liepen te prutsen dat ie voor had moeten komen. Wordt t 1-1. Verlenging ging wel iets beter maar Frankie verdiende 100% de overwinning alleen jammer dat een mannetje van mij in de 120e minuut een klutsbal er in ramt
pi_68309436
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:07 schreef FJD het volgende:
Wat een kuttopic
Valt er toch wat te neucken!
pi_68309495
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:14 schreef Major-Balls het volgende:
Valt er toch wat te neucken!
Nu val je door de mand. Je bent geen echte BoF!er
pi_68309556
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef FJD het volgende:

[..]

Wanneer gaan we weer eens Fifa spelen? Met je grote waffel!

Gisteren Frankie echt te genant voor woorden geowned Hij had me drie kwart v/d wedstrijd helemaal pinned down, daarna nog een kwart waarin m'n mannetjes zo liepen te prutsen dat ie voor had moeten komen. Wordt t 1-1. Verlenging ging wel iets beter maar Frankie verdiende 100% de overwinning alleen jammer dat een mannetje van mij in de 120e minuut een klutsbal er in ramt
morgen avond?
vanavond wil ik gaan klussen
geen idee of dat gaat lukken want heb een beetje last van mn kuit
Narf!
pi_68309654
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:16 schreef FJD het volgende:

[..]

Nu val je door de mand. Je bent geen echte BoF!er
Nooit geweest ook, zelfs niet na diverse meetings.. kwestie van een totaal andere achtergrond.
pi_68309758
En toch steeds terug komen en ''erbij'' willen horen

zucht.. ik vraag me af of ik de enige ben die er geen reet van snapt?
Narf!
pi_68309909
quote:

[..]

Do you want to marry me
pi_68310487
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:27 schreef Sickert het volgende:
En toch steeds terug komen en ''erbij'' willen horen

zucht.. ik vraag me af of ik de enige ben die er geen reet van snapt?
Steeds terugkomen is wel een groot woord, vind je zelf ook niet?
En helemaal terugkomen kan je sowieso wel vergeten.
Erbij willen horen.. Waarbij, bij een ongeregeld zooitje? Wie hoort daar niet bij dan?
Klaar.. is er een gevestigde orde dan binnen BoF!.. en leg die dan eens uit, buiten het beeldje wat jij, JP en Frankie stand proberen te houden?

Of defineer BoF! eens.. in de huidige omstandigheid, want wees eens heel even realistisch; 1 mail naar het bestuur van Fok! , met daarbij het aanhalen van de eerdere stop op deze reeks, en het is afgelopen met de BoF! reeks. Zeker na de afgelopen maanden.
Er wordt in ons geval een gruwelijk oogje dichtgeknepen, maar dat is met diezelfde knipoog ook zo over.

Ik hou van het spuien van mijn mening, dat is dan ook wat ik hier doe.. voor de rest heb ik geen ene fuck meer met BoF! hoor. Spelen gebeurt niet, leuk alsin vroeger is het topic ook niet meer, het gaat over zaken die makkelijk in andere subfora's passen en als iemand afwijkt dan komen de azijnpissers weer eens langs.. En dan bedoel ik de azijnpissers die je anders nooit of weinig hoort tenzij ze zich eens vervelen of ook eens moeten spuien.

Zo kan ik uren doorgaan en zwaar op de man gaan spelen maar daar heb ik geen zin in, geen tijd voor.
Ik heb geen zin om te gaan spitten en quotes naar voren te halen om mijn standpunten duidelijk te maken, en dat is alleen al omdat dat uberhaupt gewoon te voor de hand liggend is. De mensen die dat niet zien of niet begrijpen dat zijn nou juist de mensen waarbij het probleem ligt. En dat willen ze niet zien.. want daar zijn ze te stug of te goed voor. Netzoals JP weer eens vluchte voor zijn gedrag, dat was ook niet de eerste keer. "ja hoor, het ligt aan het mij " Reist de hele wereld over, heeft een goed leven, maar is zo wereldvreemd en egocentrisch als een autist (en dat zijn niet mijn woorden )

Ik ben ook weggegaan, maar niet gevlucht.. want ik heb mijn conclussies weten te trekken, conclussies welke ik nu nog even zwart op wit zet. En ik geef ook eerlijk toe dat ik zelf ook niet helemaal normaal ben, gevalletje PTSS en dergelijke, iets waar ik me niet ,en ook niet wil, achter verschuilen..

Maar "erbij willen horen" .. wat een euh.. euh.. ervaring mee ofzo? Ik heb er zelf niet eens woorden voor, waarom zou ik in godsnaam ergens bij willen horen als ik ben wie ik zelf ben? Of hoe haal je het in je hoofd om te denken dat iemand of misschien jijzelf ergens bij wilt horen? Heb jij zelf dan geen enige identiteit? Ben jij zo walgelijk simplistisch figuur dat men jouw in een hokje kan plaatsen? Zo'n nietsnut of NuKuBu?
Hoe kom jij aan die gedachte, de gedachte om ergens bij te horen? Wil jij zelf graag ergens bij horen, ben je niet tevreden met jezelf?

Dat is namelijk een vrij gestoorde gedachtegang, dat wat jij nu concludeerd..
Wat is volgens jij "erbij horen" ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')