M'n droom, wat doe je!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:56 schreef Major-Balls het volgende:
Zoals gezegd, mijn "bekende" gebruikersnaam is terminated.. En Jack Bauer is nep.. Keither Sutherland heet die man in het echt(zo even uit mijn hoofd), Jack Bauer is een gescript personage, sorry dat ik je uit je droom moet halen.. maar in de echte wereld is het gewoon een doebe heur.
Of ben jij stiekum zo iemand die zijn hele leven al op zoek is naar "the one" .. jij heet toch gewoon Frank?
Waarom ga je jezelf nutteloos Morpheus noemen? Heb je last van een identiteitscrisis of schaam je je voor je andere naam?
Hey plank! Ik was het met je eens hoorquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef Incolumis het volgende:
er moet gewoon meer geneukt worden...
Poepie! Ik zei toch "ff uit mijn hoofd" ,weet ik veel hoe die drol heet.. ik ben geen fanboyquote:Op donderdag 23 april 2009 16:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
M'n droom, wat doe je!
Doe niet zo naief en de beste man heet Kiefer Sutherland
Ik zei toch dat men eens ff naar buiten moest en naar de zweedse queen zwaaien..quote:Op donderdag 23 april 2009 16:46 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Dat geld lang niet voor iedereen, zachtjes uitgedrukt..
Ik stel het als volgt
Er moet meer buiten de deur geneukt worden(disclaimer: dat geld niet voor iedere BoF!fer met partner)
Of je kijkt eens verder dan de spiegel van de kapper.. minder naief zijn enzo. Of verdiep je eens in de buitenwereld, kweek eens het besef dat er meer is dan je eigen gekweekte wereldje, m.a.w. doe eens wat levenservaring op en stop eens met projecteren.
Want het frapante is dat de één bepaalde dingen wél snapt of kan aannemen, en de ander totaal niet en zichzelf daarvoor zelfs op slot gooit.. Stugger dan een boer.
Psychologen voer is het, en in die zin soms zelfs kostelijk vermaak.
Ik heb zelf altijd gedacht dat ik nogal een zure was, maar euh..My god wat kunnen sommige mensen het nog moeilijker hebben zeg, en dat terwijl ze praktisch nog geen moer hebben meegemaakt.
![]()
SFIR2 FTW!! PTSS olé olé
Wij begrijpen elkaar wel heurquote:Op donderdag 23 april 2009 16:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat men eens ff naar buiten moest en naar de zweedse queen zwaaien..
Daar zat een diepliggende gedachte achter..
Ho ho, dat mag je niet zeggen he.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:51 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Poepie! Ik zei toch "ff uit mijn hoofd" ,weet ik veel hoe die drol heet.. ik ben geen fanboy![]()
En naief is de trend binnen BoF! Ik doe gewoon leuk mee!![]()
![]()
Ik bemoei me alleen niet met voetbal want dat is, lekker naief, een paupersport waar alleen Tokkies van kunnen genieten en er helemaal in opgaan.![]()
Zie ook alle problemen rondom dat hele voetbal gebeuren...
Neuh, doe mij maar autosport!
Ooh, dus ik mag niet zwaaien naar der..quote:Op donderdag 23 april 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar wel heurzie disclaimer
![]()
Nee daar houden ze een NSB SM sessiequote:Op donderdag 23 april 2009 16:51 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Poepie! Ik zei toch "ff uit mijn hoofd" ,weet ik veel hoe die drol heet.. ik ben geen fanboy![]()
En naief is de trend binnen BoF! Ik doe gewoon leuk mee!![]()
![]()
Ik bemoei me alleen niet met voetbal want dat is, lekker naief, een paupersport waar alleen Tokkies van kunnen genieten en er helemaal in opgaan.![]()
Oh! Sterf dan!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:57 schreef Sickert het volgende:
Ben je nu al weer zat
@ Frank
er staat een smiley achter snap dat dan!!
Tuurlijk wel, van mijn part neem je dr anaal!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Ooh, dus ik mag niet zwaaien naar der..![]()
Gescheurde condoom... was niet mijn fout. Wel een geil ding btw.. krijst als een varken!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ho ho, dat mag je niet zeggen he.
Straks krijgt Hanna ook dankzij jou kanker, een hartinfarct en suikerziekte..
Wanneer gaan we weer eens Fifa spelen? Met je grote waffel!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:11 schreef Sickert het volgende:
hullie ze schuld!
met flauwe grapjes!
Sterven zullen ze!
Nu val je door de mand. Je bent geen echte BoF!erquote:
morgen avond?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens Fifa spelen? Met je grote waffel!
Gisteren Frankie echt te genant voor woorden geownedHij had me drie kwart v/d wedstrijd helemaal pinned down, daarna nog een kwart waarin m'n mannetjes zo liepen te prutsen dat ie voor had moeten komen. Wordt t 1-1. Verlenging ging wel iets beter maar Frankie verdiende 100% de overwinning alleen jammer dat een mannetje van mij in de 120e minuut een klutsbal er in ramt
![]()
Nooit geweest ook, zelfs niet na diverse meetings.. kwestie van een totaal andere achtergrond.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu val je door de mand. Je bent geen echte BoF!er
Do you want to marry mequote:Op donderdag 23 april 2009 16:51 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Steeds terugkomen is wel een groot woord, vind je zelf ook niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:27 schreef Sickert het volgende:
En toch steeds terug komen en ''erbij'' willen horen
zucht.. ik vraag me af of ik de enige ben die er geen reet van snapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |