Nou wat jij nu hier doet bijvoorbeeld. Roepen dat het allemaal gaat over meest succesrijke club van Nederland. Dat is dit decennium toch echt PSV.quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom dan eens met voorbeelden van arrogantie. Iedereen heeft het er altijd maar over, maar als ik om voorbeelden vraag dan hoor je niets
Als je de laatste 5 jaar geen kampioen meer bent geworden terwijl je de grootste begroting van de competitie hebt dan vind ik niet dat je van een succesvolle club kunt spreken.quote:Op zondag 19 april 2009 19:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waar de fout zit. Ik zeg niet dat wij de beste zijn, ik zeg dat wij de meest succesvolle club zijn, of heb ik het fout??
We zitten inderdaad diep in de schulden en hebben een selectie vol 30-ers.quote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is het nu nog, hoelang nog? gaan we richting f'noord?
Volgens mij is een trainer wel verantwoordelijk voor de resultaten van z'n team.quote:Op zondag 19 april 2009 19:42 schreef Dvm86 het volgende:
Van Basten moet gewoon aanblijven. Hij is niet degene (op een tal beginners fouten na) die verantwoordelijk is voor deze zwakke prestaties.
Ajax is toch ook gewoon de meest succesrijke club van Nederland? Niemand heeft het uitsluitend over dit decennium.quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou wat jij nu hier doet bijvoorbeeld. Roepen dat het allemaal gaat over meest succesrijke club van Nederland. Dat is dit decennium toch echt PSV.
Idd, dat slaat echt helemaal nergens op. We mogen alleen over de laatste 10 jaar praten?quote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ajax is toch ook gewoon de meest succesrijke club van Nederland? Niemand heeft het uitsluitend over dit decennium.
Van Basten zegt dat we kampioen zouden worden. De spelers zeiden dat we kampioen zouden worden. De algemeen directeur zei dat we kampioen zouden worden. De koffiejuffrouw zei dat we kampioen zouden worden. De stadionspeaker zei dat we kampioen zouden worden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom dan eens met voorbeelden van arrogantie. Iedereen heeft het er altijd maar over, maar als ik om voorbeelden vraag dan hoor je niets
quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ieder geval is het nu een feit vandaag geworden dat ajax niet zal spelen om de supercup in de arena
Dus er zitten hier kids van 5 jaar?quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef HeatWave het volgende:
voor veel supporters hier op FOK! is Ajax echt een blast of the past hoor, die hebben geen prijs van Ajax gezien....
Leeds was voorheen ook een succesvolle club. Denk niet dat er nog veel Engelse clubs tegen Leeds opkijken.quote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ajax is toch ook gewoon de meest succesrijke club van Nederland? Niemand heeft het uitsluitend over dit decennium.
Echt onzinnig wat je nu zegt.quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
10 miljoen had Villa over voor Vermaelen was het niet?
Strik erom zeg ik. Ik zou er geen traan om laten.
Anita en Lindgren wegsturen??? Die speelden in Europa fantastisch ...Van mijn mogen die best blijven.quote:Op zondag 19 april 2009 19:42 schreef Dvm86 het volgende:
Deze selectie is op enkele plekken na gewoon goed genoeg om landskampioen te worden:
Stekelenburg (of Vermeer, ik nijg toch steeds meer te zeggen dat Steek verder is)
Van der Wiel - Wielaert - Oleguer - Vermaelen
Enoh/Gabri - Aissati (aankoop) - aankoop (Vertonghen)
Suarez (opvolger) - Cvitanich (Bodul) - Emanuelson (Sulejmani)
Lindgren en Anita wegsturen, samen met Sno, Kennedy, Luque, Rommedahl en Leonardo. Hun salarissen gebruiken voor spelers die werkelijk wat toevoegen. Minstens een speler die net zo goed is als Aissati, maar fysiek sterker. Kom nou niet met die BS dat die speler niet te vinden is, je gaat mij niet vertellen dat er op in Zuid-Amerika of Afrika niet een zo'n jongen rond loopt die nog niet ontdekt is door een andere Europese topclub. Daarnaast een ijzervreter uit het Oostblok die lekker vals is en je heb een prima team.
Van Basten moet gewoon aanblijven. Hij is niet degene (op een tal beginners fouten na) die verantwoordelijk is voor deze zwakke prestaties.
Die mag je inderdaad verkopen wat mij betreft .. zo dom af en toe ongeloofelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Zolang niemand onze prijzenkast heeft kunnen evenaren blijven wij de succesvolste club van Nederlandquote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je de laatste 5 jaar geen kampioen meer bent geworden terwijl je de grootste begroting van de competitie hebt dan vind ik niet dat je van een succesvolle club kunt spreken.
idd. Krijg je dat geneuzel weer. Maar wij/zij waren beter tussen [insert random date] en [insert random date]quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, dat slaat echt helemaal nergens op. We mogen alleen over de laatste 10 jaar praten?
Dat PSV bij een 5-2 voorsprong in een dramatisch seizoen waarin het onder Ajax gaat eindigen en AZ dat na 25 jaar oid kampioen wordt voor de tweede keer in de historie beiden zingen 'helemaal niets in Amsterdam' zegt echt meer dan genoeg over de status van Ajax. Ja ook nog altijd na 5 jaar geen kampioen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou wat jij nu hier doet bijvoorbeeld. Roepen dat het allemaal gaat over meest succesrijke club van Nederland. Dat is dit decennium toch echt PSV.
Erg slim ben je niet he? De teloorgang van f'noord is pas dit jaar begonnen? Nee, die zakten ook geleidelijk weg, eerst de resultaten, daarna de selectie en vervolgens ook nog eens het geld.quote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
We zitten inderdaad diep in de schulden en hebben een selectie vol 30-ers.Stop nou eens met je kansloze opmerkingen man.
Tja, als je het hele verre verleden er steeds bij moet slepen. Ik zeg alleen maar dat die opmerkingen over Ajax echt niet zozeer met dat zogenaamde succes te maken hebben. Veel meer de opschepperij en de grote mond.quote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Volgens mij heeft Leeds niet de grootste prijzenkast van Engeland.quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Leeds was voorheen ook een succesvolle club. Denk niet dat er nog veel Engelse clubs tegen Leeds opkijken.
Dat jij dat vindt, betekent niet dat het niet feitelijk zo is. Ga alle prijzen maar eens tellen. Zo ver komen jullie niet met je telraam.quote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je de laatste 5 jaar geen kampioen meer bent geworden terwijl je de grootste begroting van de competitie hebt dan vind ik niet dat je van een succesvolle club kunt spreken.
Heeft vandaag mijn vermoedens bevestigt inderdaad. Hij komt altijd heel agressief en hard in waardoor veel van die slappe buitenspelers eigenlijk al snel hun poot intrekken en Vermaelen zo de bal verovert. Amrabat zag je vandaag het fysieke duel aangaan en ik heb Vermaelen geen duel zien winnen eigenlijk. Zal nog wat worden in zo'n fysiek sterke competitie.quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat was al bekend na Volendam ... weet je wel die club in het oranjequote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ieder geval is het nu een feit vandaag geworden dat ajax niet zal spelen om de supercup in de arena
Je wilt toch consistent gaan spelen? Dan kun je Lindgren niet gebruiken. Anita komt fysiek te kort.quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anita en Lindgren wegsturen??? Die speelden in Europa fantastisch ...Van mijn mogen die best blijven.
Dus met deze redenering bedoel je eigenlijk dat Feyenoord helemaal geen fuck meer voorstelt?quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Leeds was voorheen ook een succesvolle club. Denk niet dat er nog veel Engelse clubs tegen Leeds opkijken.
Maar de afkeer van Ajax zit volgens mij toch echt in andere dingen dan in de jaloezie om succes.quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat PSV bij een 5-2 voorsprong in een dramatisch seizoen waarin het onder Ajax gaat eindigen en AZ dat na 25 jaar oid kampioen wordt voor de tweede keer in de historie beiden zingen 'helemaal niets in Amsterdam' zegt echt meer dan genoeg over de status van Ajax. Ja ook nog altijd na 5 jaar geen kampioen.
Er is geen enkele vergelijking mogelijk met wat er bij Feyenoord is gebeurd en wat nu bij Ajax aan de hand is. We hebben godverdomme net dit jaar een nieuw bestuur...quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erg slim ben je niet he? De teloorgang van f'noord is pas dit jaar begonnen? Nee, die zakten ook geleidelijk weg, eerst de resultaten, daarna de selectie en vervolgens ook nog eens het geld.
Hmmmmzzz, we zijn al ajren geen kampioen, er komen te weinig spelers uit de jeugd, er kopen dik in en winnen niets...
Dringt het door dat Ajax op de rand van de middelmaat staat? of worden we volgend jaar WEL weer kampioen?
quote:'Onze meerdere erkennen in PSV'
Ajax-trainer Marco van Basten maakte na de afstraffing op bezoek bij PSV (6-2) een neergelaten indruk. 'We moesten vandaag gewoon onze meerdere erkennen in PSV', meende de oefenmeester na de zware nederlaag.
De Amsterdammers hadden zondagmiddag - op het eerste kwartier na - niets in te brengen tegen de oppermachtige Eindhovenaren. Met name op het middenveld en in de achterhoede maakte de equipe van Van Basten een twijfelachtige indruk. 'PSV heeft vandaag terecht gewonnen', erkende de trainer op de persconferentie.
'Het eerste kwartier speelden we goed. We hadden met Dario Cvitanich zelfs twee prima kansen. Maar PSV herstelde zich volledig en wij kregen geen grip meer op ze. Het werd heel snel 3-0, dat was een enorme domper voor ons. PSV controleerde het spel'.
Desondanks had Van Basten tijdens de theepauze de hoop nog niet verloren. 'We maakten voor rust de 3-1 en leek het of we het nog konden omdraaien. Maar de 4-1 van Jason Cilina deed ons de das om',
PSV-trainer Dwight Lodeweges toonde zich 'dik tevreden' met de sensationele zege op Ajax. 'Dit was een terechte overwinning. De manier waarop we vandaag speelden is ook wat we nastreven. Het is alleen frappant dat het juist in zo'n wedstrijd moet gebeuren. Maar ik ben blij voor het publiek en dik tevreden over deze wedstrijd', besloot de oefenmeester.
Onderbouw eens met feiten en cijfers, in vergelijking met andere clubs,quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
er komen te weinig spelers uit de jeugd,
Het zit meer in het feit dat Ajax zo groot is. Hoge bomen en zo...quote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar de afkeer van Ajax zit volgens mij toch echt in andere dingen dan in de jaloezie om succes.
Wie heeft het over een decennium dan? Ik heb het over het betaalde voetbalquote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over? Of wel dan? Ik heb het over de jaren waarin wij 29(!) kampioenschappen hebben gewonnen. Doe niet alsof je dom bent, ik heb gewoon gelijk, het is een feit dat wij de meeste prijzen hebben op dit moment. Wil je dat gaan ontkennen?quote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zolang Ajax elk jaar een Sneijder, Babel, Suarez verkoopt hoeven ze zich nergens druk om te maken.quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erg slim ben je niet he? De teloorgang van f'noord is pas dit jaar begonnen? Nee, die zakten ook geleidelijk weg, eerst de resultaten, daarna de selectie en vervolgens ook nog eens het geld.
Hmmmmzzz, we zijn al ajren geen kampioen, er komen te weinig spelers uit de jeugd, we kopen dik in en winnen niets...
Dringt het door dat Ajax op de rand van de middelmaat staat? of worden we volgend jaar WEL weer kampioen?
Ik zeg niet DAT we wegzakken, maar Ajax moet heel goed oppassen..
We zullen zien, ik hoop wederom, al jaren, dat ik ongelijk heb...quote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er is geen enkele vergelijking mogelijk met wat er bij Feyenoord is gebeurd en wat nu bij Ajax aan de hand is. We hebben godverdomme net dit jaar een nieuw bestuur...
Inderdaad. Idem voor Barca.quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef _Mike_ het volgende:
Heatwave draaft weer eens door
Als Ajax meerdere weken goede wedstrijden speelt zie je hem niet, maar zodra ze slecht spelen komt hij weer uit z'n grot...
En minimaal 2e of 3e worden en dus verzekerd zijn van een x aantal rondes Europees Voetbal.quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zolang Ajax elk jaar een Sneijder, Babel, Suarez verkoopt hoeven ze zich nergens druk om te maken.
ja, klopt. Als er goed gespeeld wordt, wat moet je er verder over zeggen dan wel lekker in de kroeg blijven hangen met mensen? Dan ga ik niet naar huis om "quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef _Mike_ het volgende:
Heatwave draaft weer eens door
Als Ajax meerdere weken goede wedstrijden speelt zie je hem niet, maar zodra ze slecht spelen komt hij weer uit z'n grot...
Volgens mij is er nog nooit een club geweest die in één jaar een nieuwe voorzitter, directeur, trainer en grotendeels nieuwe selectie kreeg, en vervolgens kampioen werd. Ik zie het positief in voor de toekomst, mits je niet ieder jaar weer overnieuw begint.quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, ik hoop wederom, al jaren, dat ik ongelijk heb....
Dat was toch in die Europese wedstrijden niet te merken. Ik zou Anita, zeker ook gezien zijn leeftijd, gewoon erbij houden. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat men Lindgren laat gaan.quote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Je wilt toch consistent gaan spelen? Dan kun je Lindgren niet gebruiken. Anita komt fysiek te kort.
Idd.quote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef RayMania het volgende:
6-2 verliezen en alles, maar dan ook alles is bagger. Nu is het de jeugdopleiding.
Heeft Eyewish geen actie?quote:
Dat is het punt niet. Er werd in twijfel getrokken of Ajax wel de succesvolste club van Nederland isquote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Barca het volgende:
Wat hebben we vandaag de dag in godskolerejezuschristustyfusnaam nu te maken met die prijzenkast?! Geen ene fuck!
Zijn we dit seizoen landskampioen? Winnen we dit seizoen de beker? Winnen we dit seizoen een Europa-cup?
Van wie hoor ik een ja?!
Je speelt niet alleen Europese wedstrijden, als ze het niet kunnen in de Eredivisie heb je er weinig aan. Anita is wel een goede bankzitter, dat is waar (Lindgren ook), maar je kan maar moeilijk drie of vier verdedigende middenvelders als bankzitter hebben. Als je deze twee in de basis houdt, dan worden we volgend jaar opnieuw geen kampioen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat was toch in die Europese wedstrijden niet te merken. Ik zou Anita, zeker ook gezien zijn leeftijd, gewoon erbij houden. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat men Lindgren laat gaan.
Tis gewoon balen dat we De Zeeuw niet hebben kunnen verleiden van de zomer.
Het is ook onwijs makkelijk om lekker in de rondte te brullen dat dit kut, dat kut is, het kut is, de kut is, blabla kut is. Wanneer er om enige feitelijke argumentatie wordt gevraagd ipv alleen maar als een kip zonder kop vol emotie te schreeuwen, ontwijk je de posts, en als je dan 'aangevallen' wordt, is het weer boehoe, zo ben ik, en /care enquote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, klopt. Als er goed gespeeld wordt, wat moet je er verder over zeggen dan wel lekker in de kroeg blijven hangen met mensen? Dan ga ik niet naar huis om "" te posten. vandaag was ik toevallig thuis.
verder nog wat? nee? Mooi zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |