Inderdaad! Ik had nooit verwacht dat Willem II nog zou terugkomen van een 0-3 achterstand.quote:Op zondag 19 april 2009 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Doelpunt rijke wedstrijd he vanmiddag
Er is helemaal niet veel publiek. Er is publiek. Lang niet zoveel als bij Ajax, PSV of Feyenoord zou zijn. Ik vind het maar een dooie boel daar.quote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet. Er is veel publiek, de spelers zijn er allemaal. Wat zou je nog meer willen dan?
Rellen ofzo?
Maar ze krijgen de schaal er wel en dat is mijns ziens ook al erg genoeg.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 19:28 schreef peaceman het volgende:
Wat een drama-wedstrijd vandaag. De 1e 20 minuten waren nog wel aardig, maar daarna geven we het toch totaal weg. Oke, die 1e goal van Mendez is min of meer geluk, maar daarna dacht ik even dat het PSV tegen de F1 van Ajax was... Verliezen kan, maar niet op deze manier.![]()
1 lichtpuntje: AZ wordt Goddank geen kampioen in de Arena.
Dat is overrated. Het halen van Stam, Davids, Verlaat, Winter, Witschge...we schoten er niet veel mee opquote:Op zondag 19 april 2009 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Had hij maar ervaring in moeten kopen
Valt wel mee. Het Waagplein staat aardig vol.quote:Op zondag 19 april 2009 19:30 schreef Scorpie het volgende:
Er is helemaal niet veel publiek. Er is publiek. Lang niet zoveel als bij Ajax, PSV of Feyenoord zou zijn. Ik vind het maar een dooie boel daar.
Vooral ex Ajax supporters denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 19:30 schreef bloodysunday het volgende:
AZ heeft er vanaf vandaag weer een paar duizend supporters bij
Sja, daarin, verschillen we (goh HW, is iemand het een keer NIET met je eens? verrassendquote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je echt liefde of respect hebt voor de mensen die je jaren door dik en dun hebben gesteund ook toen je ontslagen werd, zou die daar zelfs met een promilage van 8.0 niet aan denken om het te zingen.
Realistisch is als je ze dat hoort zingen en dan uit respect toch je smoel houdt. Anders ben jegewoon een verrader eerste klas net als die Shotta.
Zelfs van Gaal zingt meequote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef Adidah het volgende:
Het is alleen een beetje jammer dat ze dan weer moeten zingen dat er niets voor Amsterdam is terwijl ze eigenlijk nog nauwelijks prijzen hebben gewonnen. Maar ja, dat zal altijd wel zo blijven. De kleintjes mogen derhalve ook zo nu en dan hun feestje vieren.
Hele stad staat vol + voor het stadion was het ook aardig gevuld.quote:Op zondag 19 april 2009 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is helemaal niet veel publiek. Er is publiek. Lang niet zoveel als bij Ajax, PSV of Feyenoord zou zijn. Ik vind het maar een dooie boel daar.
Mario Been is inderdaad een gelouterde manager.quote:Op zondag 19 april 2009 19:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De coaches bij betreffende clubs zijn echter wel iets meer ervaren dan MvB.
Ik hoor de hele tijd dit soort teksten, maar laat nou eens 1 keer een bericht zien van iemand die het zegt zonder het cynisch te bedoelenquote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef Barca het volgende:
Gezien "onze" arrogantie is het heel begrijpelijk, en volledig terecht, dat fans van andere clubs (en ook spelers, trainers en bestuurders) ons zo toezingen!
Altijd maar roepen "Wij zijn Ajax, wij zijn de besten!" terwijl we dat absoluut niet zijn. En de komende jaren ook niet zullen worden.
Ach, de AZ supporters schare bestaat toch voor 90% uit mensen die in de 90's nog voor Ajax juichten.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vooral ex Ajax supporters denk ik
Dat over Ajax wij zijn de beste is natuurlijk wel vaak heel sarcastisch bedoeltquote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef Barca het volgende:
Gezien "onze" arrogantie is het heel begrijpelijk, en volledig terecht, dat fans van andere clubs (en ook spelers, trainers en bestuurders) ons zo toezingen!
Altijd maar roepen "Wij zijn Ajax, wij zijn de besten!" terwijl we dat absoluut niet zijn. En de komende jaren ook niet zullen worden.
Ah, kom op. Dat hoort erbij. Wij zingen zelfs harder als we ooit kampioen worden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef Adidah het volgende:
Het is alleen een beetje jammer dat ze dan weer moeten zingen dat er niets voor Amsterdam is terwijl ze eigenlijk nog nauwelijks prijzen hebben gewonnen. Maar ja, dat zal altijd wel zo blijven. De kleintjes mogen derhalve ook zo nu en dan hun feestje vieren.
Nou, die zin niet serieus, maar we waren er al weer veels te veel die na het oefenpotje van vorige week alweer over 1-5 lulden, alsof PSV niet veel beter is dan W2....quote:Op zondag 19 april 2009 19:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd dit soort teksten, maar laat nou eens 1 keer een bericht zien van iemand die het zegt zonder het cynisch te bedoelen
Cynisch? Wist niet dat jij dat woord kende?quote:Op zondag 19 april 2009 19:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd dit soort teksten, maar laat nou eens 1 keer een bericht zien van iemand die het zegt zonder het cynisch te bedoelen
Dus je suggereert nu dat clubliefde uitsluitend aan prestaties verbonden is?quote:Op zondag 19 april 2009 19:35 schreef Barca het volgende:
ls Louis roept dat Ajax kut is, dan is hij een held. Dan durft hij de waarheid te zeggen. Anderen durven dat niet.
Dan moet je ze eens de mond snoeren he?quote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef Fukjoeman het volgende:
Dat 'helemaal niets in amsterdam' komt je toch ook de neus uit. Elk team maakt Ajax tot een verzonnen aartsrivaal heb ik het idee.
Daar zit wel een verhaal achter hequote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef Fukjoeman het volgende:
Dat 'helemaal niets in amsterdam' komt je toch ook de neus uit. Elk team maakt Ajax tot een verzonnen aartsrivaal heb ik het idee.
Ajax heeft gewoon prima spelers, de selectie is goed genoeg om kampioen te worden. Het probleem is vaak de instelling en de mentaliteit. Want als dat er is, dan verlies je niet met 5-2, 4-1 of 6-2, maar dan verlies je nipt en creëer je gewoon kansen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef finsdefis het volgende:
Wat mij dus opvalt is dat Ajax gewoon een van de betere teams is, en dat het alleen verliest op kansloze manieren. Zodra ze zich inzetten verliezen ze gewoon niet (AZ uit uitgezonderd dan, maar AZ is ook gewoon een beter team). Helaas wordt er dus niet altijd met inzet gespeeld en dan krijg je van die kansloze nederlagen
Zoals hier al werd gezegd. Het toont alleen maar aan hoe groot een club als Ajax is. Als een club een wedstrijd wint, of zelfs kampioen wordt, dan refereren zij de presaties altijd aan Ajaxquote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef Fukjoeman het volgende:
Oh ... nou, lees de Ajax-topics dan nog maar eens goed door. Iedere keer weer die berichten waarin wordt gesproken van een schande dat we van weer een ploeg met boerenpummels hebben verloren.quote:Op zondag 19 april 2009 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat over Ajax wij zijn de beste is natuurlijk wel vaak heel sarcastisch bedoelt
Het is eigenlijk alleen maar een bevestiging dat ze nog steeds tegen alles uit Amsterdam opkijken. Waarom zouden ze anders alleen over Amsterdam zingen. Ik ken nog twee andere clubs uit de traditionele top-3 die dit seizoen geen potten hebben kunnen breken. Maar zoals ik net al zei, mogen ze van mij hun feestje vieren.quote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef Fukjoeman het volgende:
Er is geen team. Allemaal los zand.. Er moeten voetballers komen op dat middenveld en een kopsterke spits.quote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef finsdefis het volgende:
Wat mij dus opvalt is dat Ajax gewoon een van de betere teams is, en dat het alleen verliest op kansloze manieren. Zodra ze zich inzetten verliezen ze gewoon niet (AZ uit uitgezonderd dan, maar AZ is ook gewoon een beter team). Helaas wordt er dus niet altijd met inzet gespeeld en dan krijg je van die kansloze nederlagen
Ja, dat is het nu nog, hoelang nog? gaan we richting f'noord?quote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zoals hier al werd gezegd. Het toont alleen maar aan hoe groot een club als Ajax is. Als een club een wedstrijd wint, of zelfs kampioen wordt, dan refereren zij de presaties altijd aan AjaxHet heeft wel iets moois
Nee, dat suggereer ik niet.quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dus je suggereert nu dat clubliefde uitsluitend aan prestaties verbonden is?
Komt een beetje kinderachtig over, dit gemopper.quote:Op zondag 19 april 2009 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon van dat niveauquote:Op zondag 19 april 2009 19:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Cynisch? Wist niet dat jij dat woord kende?
Ik koppel even terug aan mijn cynische uitlatingen zoals "Het Maasgebouw bestormen".
Hier een voorbeeld:quote:Op zondag 19 april 2009 19:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef denthemen het volgende:
Het is toch lachen dat heel Nederland ons haat, dat ze zelfs bij een succes nog aan ons denken. En dat komt alleen omdat wij, ondanks alles, nog steeds de meest succesvolle club van NL zijn. Dit is geen arrogantie, dit zijn de feiten
Komt er nog iets Barca?quote:Op zondag 19 april 2009 19:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee hoor, het komt vooral door de grote mond en de arrogantie, niet door de resulaten of het succes, daarvoor heb je namelijk een heel groot geheugen nodigquote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef denthemen het volgende:
Het is toch lachen dat heel Nederland ons haat, dat ze zelfs bij een succes nog aan ons denken. En dat komt alleen omdat wij, ondanks alles, nog steeds de meest succesvolle club van NL zijn. Dit is geen arrogantie, dit zijn de feiten
Leg mij eens uit waar de fout zit. Ik zeg niet dat wij de beste zijn, ik zeg dat wij de meest succesvolle club zijn, of heb ik het fout??quote:
Kom dan eens met voorbeelden van arrogantie. Iedereen heeft het er altijd maar over, maar als ik om voorbeelden vraag dan hoor je nietsquote:Op zondag 19 april 2009 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het komt vooral door de grote mond en de arrogantie, niet door de resulaten of het succes, daarvoor heb je namelijk een heel groot geheugen nodig
Omdat het zoveel succesvolle resultaten zijn bedoel je natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het komt vooral door de grote mond en de arrogantie, niet door de resulaten of het succes, daarvoor heb je namelijk een heel groot geheugen nodig
quote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef Barca het volgende:
Tuurlijk ... Van Basten maakt ons komend seizoen kampioen. HAHAHA!!
Nog eerder gaat een ploeg uit de vrouweneredivisie, met Aad de Mos als coach, landskampioen worden van de manneneredivisie!
het zijn ook veel successen die je in dat geheugen moet opslaanquote:Op zondag 19 april 2009 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |