desnoods jaquote:Op zondag 19 april 2009 19:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dan moeten we maar een hele nieuwe selectie nemen?
Al die ajax fans gisteren in het Feyenoord topicquote:Op zondag 19 april 2009 19:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup, royal sadness
Al die Feyenoorders hier opeens !!!![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 19:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Al die ajax fans gisteren in het Feyenoord topic
Mwah, die gun ik het al enige niet... maar goed, niets aan te doen meer...quote:
Ja de verdediging is al jaren en probleem. Maar ik zie Oleguer toch wel als een versterking. Ajax moet is meer in de verdediging investeren dan in de aanval.quote:Op zondag 19 april 2009 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
desnoods ja.
nee, ze moeten beginnen met een defensie die niet door elke niet lamme kreupele voorbij gelopen wordt....
Omdat hij daar als zo'n clown staat uiteraardquote:Op zondag 19 april 2009 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die gun ik het al enige niet... maar goed, niets aan te doen meer...
Ik vind Oleguer echt een drama, die man zit er eigenlijk altijd naast, alleen bij directe duels is het geen waardeloze speler, bij dieptepasses of andersoortige passes zit ie en 9 van de 10 keer volkomen naast...quote:Op zondag 19 april 2009 19:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja de verdediging is al jaren en probleem. Maar ik zie Oleguer toch wel als een versterking. Ajax moet is meer in de verdediging investeren dan in de aanval.
Louis arrogante man dat hij vind zichzelf helemaal geweldigquote:Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef Chadi het volgende:
Louis zat gewoon mee te zingen.. helemaal niets in Amsterdam
Zouden ze dat volgende week ook doenquote:Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef Chadi het volgende:
Arveladze idem dito.. NSB'ers
quote:Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef Chadi het volgende:
Waar?quote:Op zondag 19 april 2009 @ 19:07 schreef Chadi het volgende:
Louis blijft het roepen, maar zodra ze hem vragen om coach te worden bij Ajax komt hij kruipend terug...quote:Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef Chadi het volgende:
Gewoon te zieligquote:Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef Chadi het volgende:
Mwah mwah daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik vind hem wel een sterke mandekker.quote:Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind Oleguer echt een drama, die man zit er eigenlijk altijd naast, alleen bij directe duels is het geen waardeloze speler, bij dieptepasses of andersoortige passes zit ie en 9 van de 10 keer volkomen naast...
Hij wordt kampioen van Nederland, met een budget waar je net het salaris van Stekelenbirg van kan betalen, mag ie.. die man weet hoe je een team maakt, met allemaal hooguit net iets beter dan middelmaat spelers en een paar toppers...quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Louis arrogante man dat hij vind zichzelf helemaal geweldig
Tja, je kan zeggen wat je wilt over Van Gaal, maar een slechte coach is het niet.quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Louis arrogante man dat hij vind zichzelf helemaal geweldig
Hij mag blij zijn, maar ik heb het niet alleen over nu maar ook over het algemeen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij wordt kampioen van Nederland, met een budget waar je net het salaris van Stekelenbirg van kan betalen, mag ie.. die man weet hoe je een team maakt, met allemaal hooguit net iets beter dan middelmaat spelers en een paar toppers...
groot respect voor hem... MvB mag zijn reet niet uitlikken zoveel moet die nog leren.
Ik wil nog wèl een keer kampioen worden.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 19:09 schreef Chadi het volgende:
louis hoeft NOOIT meer terug te komen naar Ajax. Opgerot met die land verrader.
Bull, morgen mag ie beginnen ipv faalhaas MvB.quote:Op zondag 19 april 2009 19:09 schreef Chadi het volgende:
Het zal sneller gaan dan je denkt aangezien het seizoen wel heel vroeg begint.quote:Op zondag 19 april 2009 19:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Over 4 maandjes kunnen we weer opnieuw beginnen. Hiep-hoi!
Dan maar degraderen. Iemand die dat mee gaat zingen met zo'n ajax verleden hoef ik niet bij Ajax te zien.quote:Op zondag 19 april 2009 19:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wil nog wèl een keer kampioen worden.
Precies, maar volgens mij zijn wij de enige twee die dat doorhebben. Ajaxquote:Op zondag 19 april 2009 19:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat iedereen dat altijd zegt als Ajax geen kampioen is geworden. Iedereen kijkt zo tegen ons op.
Hij kan zijn smoel houden en niet mee zingen uit respect voor ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, morgen mag ie beginnen ipv faalhaas MvB.
Wat moet ie dan? "Bijna, maar net niet een prijs voor mijn ploeg Ajax, maar toch niet, wat jammer nu?" zingen?
Laat hem lekker feesten....
Onzin. Van Gaal is een toptrainer en daar zou iemand als Van Basten nog heel veel van kunnen leren.quote:Op zondag 19 april 2009 19:09 schreef Chadi het volgende:
Waarom? De mensen aan het roer en op het veld bij Ajax hebben toch ook geen respect voor Ajax, dan moet de trainer van AZ het wel hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 19:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij kan zijn smoel houden en niet mee zingen uit respect voor ajax.
Ik zie liever Rijkaard dan van Gaalquote:Op zondag 19 april 2009 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin. Van Gaal is een toptrainer en daar zou iemand als Van Basten nog heel veel van kunnen leren.
Beter dan MVB maar hij hoeft niet terug te komen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin. Van Gaal is een toptrainer en daar zou iemand als Van Basten nog heel veel van kunnen leren.
Ik snap het ook echt niet, in de tijd dat Stekelenburg geblesseerd was keepte hij echt geweldig. Nu hij eerste keeper is blijft hij fouten maken. Maarja toch liever Vermeer dan Stekelenburg.quote:Op zondag 19 april 2009 19:12 schreef Moonlighter het volgende:
first things first: vermeer ontslaan! lijkt wel een lepra-patient in de goal! hij straalt totaal geen rust uit.
Je weet heus wel dat het bestuur daar niet mee bedoeld wordt als hij dat gaat zingen maar hij zingt het naar de aanhang van Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 19:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? De mensen aan het roer en op het veld bij Ajax hebben toch ook geen respect voor Ajax, dan moet de trainer van AZ het wel hebben?.
hij kan toch gewoon z'n bek houden als het gaat om anti-Ajax teksten? wat hebben wij hem aangedaan?quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, morgen mag ie beginnen ipv faalhaas MvB.
Wat moet ie dan? "Bijna, maar net niet een prijs voor mijn ploeg Ajax, maar toch niet, wat jammer nu?" zingen?
Laat hem lekker feesten....
Ik verdenk hem er idd "dan hadden jullie mij maar moeten halen" in zijn hoofd heeft, dan heeft ie nog gelijk ookquote:Op zondag 19 april 2009 19:13 schreef _Mike_ het volgende:
Van Gaal mag elk moment terugkeren, hij zingt dingen over Ajax/Amsterdam maar van binnen had hij veel liever op het Leidseplein gestaan met die schaal.
Rijkaard is ook niks man.quote:Op zondag 19 april 2009 19:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zie liever Rijkaard dan van Gaal
De coaches bij betreffende clubs zijn echter wel iets meer ervaren dan MvB.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 19:13 schreef RayMania het volgende:
Laten we inderdaad weer een nieuwe coach nemen. Net zoals AZ vorig seizoen toen het 13e eindigde of NEC toen het 17e stond. Oh, wacht..
Ik weet bijna wel zeker dat hij dat nu denkt...quote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er idd "dan hadden jullie mij maar moeten halen" in zijn hoofd heeft, dan heeft ie nog gelijk ook.
Inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij kan toch gewoon z'n bek houden als het gaat om anti-Ajax teksten? wat hebben wij hem aangedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |