quote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef finsdefis het volgende:
Volgend jaar sowieso kampioen met deze selectie.
Zonder Suarez zeker? En onze logoklopper wil ook alweer weg naar het buitenlandquote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef finsdefis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef finsdefis het volgende:
Met deze selectie kan het, maar er moet iemand komen (hoeft niet persee een coach te zijn) die ze kan motiveren.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:46 schreef finsdefis het volgende:
De Zeeuw.quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Welke az speler zal als eerste voor een microfoon roepen "helemaal niks in Amsterdam"? Ik gok Jaliens of Swerts
Nee, sowieso die dikke de Zeeuw.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:48 schreef jna het volgende:
Welke az speler zal als eerste voor een microfoon roepen "helemaal niks in Amsterdam"? Ik gok Jaliens of Swerts
Schaarsquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Zoals we elk jaar volgend jaar kampioen worden met de selectie van het wederom kansloze seizoen. Om er vervolgens achter te komen dat er weer een paar toppers verkocht worden (meestal nog met begrip van de fans, onder het mom van " nu krijgen we er nog geld voor") en/of dat de selectie toch niet de groei laat zien die we logischerwijs verwacht hadden.quote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef finsdefis het volgende:
Van Gaalquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Volgens geheimen bronnen is Afellay onderweg naar Alkmaarquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef jna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |