Ik heb niks ingesteld, het was al ingesteld voordat ik hem kreeg. Had nog een poging gewaagd om alle instellingen te verwijderen, maar dat lukte ook niet. Heb inmiddels een loze website erin gezet, zodat je er geen gebruik meer van kan maken. Net als voicemail. Die staat ook standaard aan. Kan je tegenwoordig met moeite uit zetten.quote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
Maar dus jij hebt je toestel verkeerd ingesteld waardoor je toch data verzend en dan is kpn de oplichter?
Die moet je ff uitleggen...
ja heel veel moeite om 12330 ofzo te bellen...quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Ik heb niks ingesteld, het was al ingesteld voordat ik hem kreeg. Had nog een poging gewaagd om alle instellingen te verwijderen, maar dat lukte ook niet. Heb inmiddels een loze website erin gezet, zodat je er geen gebruik meer van kan maken. Net als voicemail. Die staat ook standaard aan. Kan je tegenwoordig met moeite uit zetten.
Dus jij bent geboren met alle telefoonnummers in je kutkop. Alsof het een algemeen bekend nummer is.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja heel veel moeite om 12330 ofzo te bellen...
die instellingen komen op je toestel vanuit de fabrikant hoor! die stelt het toestel in op de simkaart die er in komt!
als jij dus zelf daar dan de instellingen van Vodafone in zet heb je nergens meer last van!
RTFMquote:Op zondag 19 april 2009 18:53 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Dus jij bent geboren met alle telefoonnummers in je kutkop. Alsof het een algemeen bekend nummer is.
Staat ook bijna altijd standaard op de simkaart als je die er voor het eerst inzet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:53 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Dus jij bent geboren met alle telefoonnummers in je kutkop. Alsof het een algemeen bekend nummer is.
Als jij zo'n hoge IQ had, was je geen account manager ik bedoel verkopertje.quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
RTFM
En dat je meteen weer je ontzettende lage IQ moet laten kennen door weer met kutkop te gaan roepen terwijl je zelf alleen maar kan lopen klagen over dingen die je zelf kan veranderen/voorkomen bewijst weer dat nadenken waarschijnlijk niet je sterkste punt is!
Je hebt mij dat ten eerste nooit horen zeggen, ten tweede weet je helemaal niet wat ik verder doe, dusquote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Als jij zo'n hoge IQ had, was je geen account manager ik bedoel verkopertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |