Nou, mij niet iig,, nooit wat gevonden, had even een kleine opleving leek het, maar zakte al snel weer door het ijs.quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huh? Gister zag ik nog mensen posten dat het een top verdediger was.
Gast, rot toch op. Als jullie vandaag 1-0 gewonnen hadden dan had je het hardst geroepen dat jullie nog wel even kampioen zouden worden.. Echt faal gedrag dit.quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef jna het volgende:
[..]
jij dacht vanmiddag dat we nog kampioen zouden worden?![]()
Daar zit ik over te denken. Wie dan eventueel?quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef golfer het volgende:
Straftraining en volgend seizoen s.v.p. een trainer die wel iets uit deze spelers kan halen.
Je wordt een beetje eentonig met je "Ajacieden zeggen altijd dat ze kampioen worden"-geblaat.quote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Gast, rot toch op. Als jullie vandaag 1-0 gewonnen hadden dan had je het hardst geroepen dat jullie nog wel even kampioen zouden worden.. Echt faal gedrag dit.
Moet je godverdomme iemand voor PSV- Ajax motiveren en voor die tweede plek enzo.. sory hoor dat is zelfs bij Amateurs niet nodig.quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is de taak van een trainer hoor, motiveren.
Dat kampioen worden werd hier gewoon cynisch gezegd de hele tijd. Blijkbaar vat niet iedereen dat goed opquote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Gast, rot toch op. Als jullie vandaag 1-0 gewonnen hadden dan had je het hardst geroepen dat jullie nog wel even kampioen zouden worden.. Echt faal gedrag dit.
Dan moeten ze eens een echte trainer aanstellen,, HtC, Koster, Blind, MvB, allemaal gasten die het niet zijn, we moeten gewoon een ervaren trainer hebben, een Hiddink, Adriaanse, Mourihno weet ik het.....quote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blijkbaar valt Ajax niet te motiveren aangezien al een tiental trainers na Van Gaal gefaald hebben bij Ajax.
Van Gaal. Das de enige die ik ken maar alsof die daar nog trek in heeft.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit ik over te denken. Wie dan eventueel?
Dat ga ik mezelf ook besparen. Hoewel ik die goal van Micky nog wel wil zien.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja maar over een half uur zijn de samenvattingen weerNog eens kijken
Inderdaad... iedereen liep weer eens achter de feiten aan...quote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vond hoe Aisatti achter Mendez(die gelijk scoorde) aan ging typerend voor vandaag.
Ik vind niet dat Marco ontslagen moet worden maar waarom moet Ajax nou altijd Nederlandse trainers hebben? Over de hele wereld zitten buitenlandse trainers maar in Nederland nauwelijks. Twente probeert het een keer en gaat echt niet verkeerd.quote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zat ook totaal niet in de wedstrijdquote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vond hoe Aisatti achter Mendez(die gelijk scoorde) aan ging typerend voor vandaag.
Flikker toch op met dat gezeik over nieuwe trainers manquote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij hier gister was (maar toen was jij hier natuurlijk niet hequote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zoals al werd gezegd, waarom zou je in godsnaam spelers moeten motiveren voor een wedstrijd tegen PSV. Mochten onze spelers daadwerkelijk niet gemotiveerd zijn, dan is het stuk voor stuk geen Ajax-materiaal.quote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef Enchanter het volgende:
Mijn benieuwen wat van Basten te melden heeft.
Lag en het aan het veld , scheids of zal 'ie er eerlijk voor uit komen dat hij de spelers gewoon niet kan motiveren
Zijn gisteren doorgezakt met ze allen toen AZ verloor, en vandaag dachten ze met gemak wel even te winnenquote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Hoe kan dit? Het zonnetje scheen, hebben ze dan geen zin om lekker te voetballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |