Laat ze maar gewoon derde worden. Ze kunnen niet eens winnen in de Mickey Mouse league.quote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef BigKahuna het volgende:
Gewoon niet te gek gaan doen. Nog drie keer winnen om tweede plek te behalen en dan volgend seizoen met goede moed ertegenaan.
Haha jezus man, wat ben jij lelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 18:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Van waar? Vast niet vanuit het PSV stadion. Als echte 020 supporter
Daarom, ik doel niet dat ie nooit zegt dat Ajax slecht was, hij doet er gewoon geen fuck aanquote:Op zondag 19 april 2009 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, iedere keer weer. IEDERE keer weer. En daarna gaat het even goed voordat het weer kut is. Ik ben er ook klaar mee. Tijd voor een goede ervaren trainer.
Ja zoals we "gewoon" van PSV zouden winnen?quote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef BigKahuna het volgende:
Gewoon niet te gek gaan doen. Nog drie keer winnen om tweede plek te behalen en dan volgend seizoen met goede moed ertegenaan.
Nergens. Ik heb net gelezen in een ander topic dat kampioen worden helemaal niet aan de orde was. Schijnbaar. Zijn niet mijn woorden, maar van een hele echte 020 supporter! Een die-hard die met 600 km/uur naar huis is gereden nadat hij zijn club tot op het bot gesteund heeft in Eindhoven.quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een kankerprutsers![]()
De enigste kans die je nog krijgt om misschien nog kampioen te worden of iig die 2e plaats veilig te stellen en dan laat je je zo wegtikkenwaar is die motivatie?!
*bite*quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, ik doel niet dat ie nooit zegt dat Ajax slecht was, hij doet er gewoon geen fuck aan.
Vandaagwas natuurlijk niet meteen het gevolg van de opstelling, maar dit hele seizoen is zo beroerd gegaan en dat is zovaak wel door MvB veroorzaakt.
We zullen zien, en ja, dat hoop ik OOK, dat ie een mooi leerjaar gehad heeft en Ajax kampioen maakt volgend seizoen, maar ik heb er een hard hoofd in...
negatief? WE VERLIEZEN MET MOEDERNEUKEND 6-2!!!!!!!! BITE ME!!!!!!.
Ja , er zijn nog mensen die gewoon moeten werken.quote:Op zondag 19 april 2009 18:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Van waar? Vast niet vanuit het PSV stadion. Als echte 020 supporter
Grappemakerquote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef dronkeykong het volgende:
Die Olequer he, die mag wmb meteen oprotten het eind van het seizoen
Ik snap dat. Maar dit was onder Blind, Ten Cate en Koster ook zo. Er speelt veel meer mee dan enkel de persoon Van Basten.quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, ik doel niet dat ie nooit zegt dat Ajax slecht was, hij doet er gewoon geen fuck aan.
Vandaagwas natuurlijk niet meteen het gevolg van de opstelling, maar dit hele seizoen is zo beroerd gegaan en dat is zovaak wel door MvB veroorzaakt.
We zullen zien, en ja, dat hoop ik OOK, dat ie een mooi leerjaar gehad heeft en Ajax kampioen maakt volgend seizoen, maar ik heb er een hard hoofd in...
negatief? WE VERLIEZEN MET MOEDERNEUKEND 6-2!!!!!!!! BITE ME!!!!!!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |