Huntelaar speelt toch ook bij Real tegenwoordig.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echte prof. Die jongen komt er echt nooit
Huntelaar is er toch ook gekomen?quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
We halen al jaren geen ervaren hoofdtrainer.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja, weer een nieuwe trainer! Dat heeft de afgelopen jaren geholpen! Jeej!
Ofschoon hij veel beter is dan de hele selectie van Ajax bij elkaar, Suarez en Aissati uitgesloten.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Boh, weet je wie zich goed heeft bewezen in binnen- en buitenland? Huub Stevens! Geniale zet van PSV om zo'n ervaren man aan te stellenquote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben ook zulke goeie, ervaren mensen aan het roer gehad, allemaal mensen die niets hadden bewezen en nu achteraf ook niets hebben gewonnen nadat ze weg zijn bij Ajax.
Eens. Ik ben alleen bang dat Van Basten op dit moment een verkeerd fundament aan het leggen isquote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef erikh het volgende:
geef bij ajax nou eindelijk eens een coach weer de kans om een fundament te leggen, de laatste jaren is het elk jaar weer anders geweest en je ziet wat het brengt, zelfde als bij Feyenoord alleen ajax heeft het gelukkig niet ZO slecht gedaan.
Van BAsten moet 2-3 jar de kans krijgen om zich te bewijzen en niet nu al weer weggestuurd worden. leg een fundament en bouw daar op voort.
Ten Cate was zeker wel ervaren maar bracht het gewoon niet. De echte ervaring willen, op Adriaanse na, niet komen vrees ikquote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens een echte trainer aanstellen,, HtC, Koster, Blind, MvB, allemaal gasten die het niet zijn, we moeten gewoon een ervaren trainer hebben, een Hiddink, Adriaanse, Mourihno weet ik het.....
Niet elke keer weer zo'n beginneling.... we hebben al 10 jaar geen toptrainer gehad, alleen Koeman was nog iets boven het gemiddelde, en dat is OOK een eikel.
Ik ook.quote:Op zondag 19 april 2009 18:36 schreef dronkeykong het volgende:
Blij dat dit seizoen weer afgelopen is
Och elke wedstrijd schaam ik me voor de instelling van deze klaplopers.quote:Op zondag 19 april 2009 18:36 schreef Scorpie het volgende:
Ik schaamde me kapot voor die elf t*fusgrafhonden die vandaag op het veld stonden.
Ach, die maken na 4 jaar 1 foutje, wij maken na 4 jaar, WEER EEN FOUT!quote:Op zondag 19 april 2009 18:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Boh, weet je wie zich goed heeft bewezen in binnen- en buitenland? Huub Stevens! Geniale zet van PSV om zo'n ervaren man aan te stellen!!
Kortzichtig volk soms bij Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef erikh het volgende:
geef bij ajax nou eindelijk eens een coach weer de kans om een fundament te leggen, de laatste jaren is het elk jaar weer anders geweest en je ziet wat het brengt, zelfde als bij Feyenoord alleen ajax heeft het gelukkig niet ZO slecht gedaan.
Van BAsten moet 2-3 jar de kans krijgen om zich te bewijzen en niet nu al weer weggestuurd worden. leg een fundament en bouw daar op voort.
Oh, hebben jullie nog ergens een stadion, naast deze sfeerloze minibak?quote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef leolinedance het volgende:
hoi. Vonden jullie het ook zo gezellig in het mooie philips stadion?
Jij ging na het eindsignaal zo snel mogelijk naar huis om je computer op te starten en lekker provocerend te gaan fokken?quote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een schande. En mocht ik Affelay ooit in AMsterdam tegenkomen is hij hard de lul.
Je snapt het niet denk ik.quote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die maken na 4 jaar 1 foutje, wij maken na 4 jaar, WEER EEN FOUT!
Omdat ie de ruimte kreeg om te voetballen?quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een schande. En mocht ik Affelay ooit in AMsterdam tegenkomen is hij hard de lul.
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:37 schreef leolinedance het volgende:
We vrezen jullie 'noeste' supportersgroep nu nog meerquote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef leolinedance het volgende:
Ik snap het prima, niets is een garantie, maar na 4 jaar PSV weer met een onervaren (eigenlijk al door het ijs gezakte ) trainer beginnen is al helemaal geen garantie...quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je snapt het niet denk ik.
Wat ik ermee wil zeggen is dat je nooit garantie hebt. Ook niet met een zogenaamde bewezen en ervaren trainer.
Buiten Amsterdam durf je niet?quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Waar heb jij gekeken dan? Ik heb hem alleen gehoord over dat Ajax niets in te brengen had, en dat PSV oppermachtig was.quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef Ritmo het volgende:
Was die commentator voor Ajax ofzo? Die bleef tot de 5-2 nog praten over een mogelijke winst voor Ajax. Mooie wedstrijd, ik heb Ajax nog nooit zo vernederd zien worden.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
kansloze actie tegen Vermaelen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ie de ruimte kreeg om te voetballen?
waarom?quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Kanu mag voor een schappelijk prijsje weg bij Porsmus.quote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Defour en Wilhelmsson schijnen gespot te zijn
moet ie eens verdedigen, dan hoeft het nietquote:
Door het ijs gezakt? Omdat hij verloor van Rusland en Portugal?quote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het prima, niets is een garantie, maar na 4 jaar PSV weer met een onervaren (eigenlijk al door het ijs gezakte ) trainer beginnen is al helemaal geen garantie...
Leo was blij dat de microfoon dicht ging, die had echt een "bijna huilen"-brok in de keel.quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef Ritmo het volgende:
Was die commentator voor Ajax ofzo? Die bleef tot de 5-2 nog praten over een mogelijke winst voor Ajax. Mooie wedstrijd, ik heb Ajax nog nooit zo vernederd zien worden.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef Nashje het volgende:
Achja. Niets aan de hand. Twente pakken we thuis wel.
En alle waardeloze potten voetbal voor het EK ja, die ene leuke wedstrijd tegen italie was overduidelijk een toevalstreffen, en ik zal je adviseren Frankrijk er niet bij te betrekken....quote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Door het ijs gezakt? Omdat hij verloor van Rusland en Portugal?
Ik kan het niet meer voor de geest halen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe bedoelt hij dat? Had Vertonghen wat gedaan dan?
Na de 5-2 maakte ie nog opmerkingen als: "Ajax zal nu toch echt moeten scoren willen ze nog terug kunnen komen".quote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waar heb jij gekeken dan? Ik heb hem alleen gehoord over dat Ajax niets in te brengen had, en dat PSV oppermachtig was.
Schandalig inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En alle waardeloze potten voetbal voor het EK ja, die ene leuke wedstrijd tegen italie was overduidelijk een toevalstreffen, en ik zal je adviseren Frankrijk er niet bij te betrekken....
Dat dus, hoe zuur deze nederlaag ook is.quote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef Chadi het volgende:
nog 3 wedstrijden plek 2 is nog in eigen handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |