Al had je van der Sar dan won je nog niet met de instelling van die jongens. En die drama verdediging...quote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef TIM-846 het volgende:
Denk dat we met Stekelenburg wel hadden gewonnen
Die wordt geschrapt hoor. Dat wordt een praatsessie.quote:
Wat lul jij nou weer man kneus? Wanneer heeft MvB iemand onterecht de schuld gegeven? Steekt hij nooit hand in eigen boezem?quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef HeatWave het volgende:
Maar eens kijken wie MvB nu weer de schuld geeft, ik gok dat blonde meisje op de 4e rij ofzo.
Denk dat het tijd wordt(na 5 jaar) dat de spelers er wat mee gaan doenquote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, ik vind hem ook altijd wel realistisch in zijn nabeschouwing. Het is alleen te hopen dat hij er ook eens wat mee gaat doen.
Uiteraard, stel je voor dat je je fans onder ogen gaat zienquote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die wordt geschrapt hoor. Dat wordt een praatsessie.
vooral een vriendelijke weer met een mop erbij als straf.quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die wordt geschrapt hoor. Dat wordt een praatsessie.
Klopt, maar dan heeft het geen zin om weer een trainer te gaan ontslaan. Van Gaal is vorige seizoen ook niet weggestuurd, en zie waar hij nu eindigt.quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Denk dat het tijd wordt(na 5 jaar) dat de spelers er wat mee gaan doen
Ja, iedere keer weer. IEDERE keer weer. En daarna gaat het even goed voordat het weer kut is. Ik ben er ook klaar mee. Tijd voor een goede ervaren trainer.quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer man kneus? Wanneer heeft MvB iemand onterecht de schuld gegeven? Steekt hij nooit hand in eigen boezem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |