Hoelang roepen we dat nou al?quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja dan maar volgend jaar kampioen worden.
Jij zegt dit al 5 jaar lang of niet?quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja dan maar volgend jaar kampioen worden.
Vrees niet, het komt om de x aantal wedstrijden wel weer terug hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:08 schreef denthemen het volgende:
Het was alweer te lang geleden, Vitesse was de laatste vernedering
Dit.quote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Zelfs Heerenveen-uit heb ik nog af kunnen kijken, maar dit is de eerste keer dit seizoen dat het van mij niet meer hoefde na de 60e minuut.
Inderdaad, hij liep nog. Hopen dat hij uit gaat glijden onder de douche of zoquote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef TIM-846 het volgende:
Daar had Oleguer wel iets harder in kunnen gaan
Hetzelfde hier.. heb em ook al een tijdje uit. Het is echt te pijnlijk voor woorden.quote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Zelfs Heerenveen-uit heb ik nog af kunnen kijken, maar dit is de eerste keer dit seizoen dat het van mij niet meer hoefde na de 60e minuut.
Het voelt wel veel beter zeg. Dit ga ik vaker toepassen, die struisvogelpolitiek.quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hetzelfde hier.. heb em ook al een tijdje uit. Het is echt te pijnlijk voor woorden.
We zijn allemaal boos maar lul nou geen onzin. Marco zegt t meestal wel als Ajax slecht was. Dat zal hij vandaag ook gewoon doen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef HeatWave het volgende:
Maar eens kijken wie MvB nu weer de schuld geeft, ik gok dat blonde meisje op de 4e rij ofzo.
Precies, ik vind hem ook altijd wel realistisch in zijn nabeschouwing. Het is alleen te hopen dat hij er ook eens wat mee gaat doen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
We zijn allemaal boos maar lul nou geen onzin. Marco zegt t meestal wel als Ajax slecht was. Dat zal hij vandaag ook gewoon doen.
Beetje een trieste opmerkingquote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef TIM-846 het volgende:
Denk dat we met Stekelenburg wel hadden gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |