Nou, mij niet iig,, nooit wat gevonden, had even een kleine opleving leek het, maar zakte al snel weer door het ijs.quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huh? Gister zag ik nog mensen posten dat het een top verdediger was.
Gast, rot toch op. Als jullie vandaag 1-0 gewonnen hadden dan had je het hardst geroepen dat jullie nog wel even kampioen zouden worden.. Echt faal gedrag dit.quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef jna het volgende:
[..]
jij dacht vanmiddag dat we nog kampioen zouden worden?![]()
Daar zit ik over te denken. Wie dan eventueel?quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef golfer het volgende:
Straftraining en volgend seizoen s.v.p. een trainer die wel iets uit deze spelers kan halen.
Je wordt een beetje eentonig met je "Ajacieden zeggen altijd dat ze kampioen worden"-geblaat.quote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Gast, rot toch op. Als jullie vandaag 1-0 gewonnen hadden dan had je het hardst geroepen dat jullie nog wel even kampioen zouden worden.. Echt faal gedrag dit.
Moet je godverdomme iemand voor PSV- Ajax motiveren en voor die tweede plek enzo.. sory hoor dat is zelfs bij Amateurs niet nodig.quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is de taak van een trainer hoor, motiveren.
Dat kampioen worden werd hier gewoon cynisch gezegd de hele tijd. Blijkbaar vat niet iedereen dat goed opquote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Gast, rot toch op. Als jullie vandaag 1-0 gewonnen hadden dan had je het hardst geroepen dat jullie nog wel even kampioen zouden worden.. Echt faal gedrag dit.
Dan moeten ze eens een echte trainer aanstellen,, HtC, Koster, Blind, MvB, allemaal gasten die het niet zijn, we moeten gewoon een ervaren trainer hebben, een Hiddink, Adriaanse, Mourihno weet ik het.....quote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blijkbaar valt Ajax niet te motiveren aangezien al een tiental trainers na Van Gaal gefaald hebben bij Ajax.
Van Gaal. Das de enige die ik ken maar alsof die daar nog trek in heeft.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit ik over te denken. Wie dan eventueel?
Dat ga ik mezelf ook besparen. Hoewel ik die goal van Micky nog wel wil zien.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja maar over een half uur zijn de samenvattingen weerNog eens kijken
Inderdaad... iedereen liep weer eens achter de feiten aan...quote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vond hoe Aisatti achter Mendez(die gelijk scoorde) aan ging typerend voor vandaag.
Ik vind niet dat Marco ontslagen moet worden maar waarom moet Ajax nou altijd Nederlandse trainers hebben? Over de hele wereld zitten buitenlandse trainers maar in Nederland nauwelijks. Twente probeert het een keer en gaat echt niet verkeerd.quote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zat ook totaal niet in de wedstrijdquote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vond hoe Aisatti achter Mendez(die gelijk scoorde) aan ging typerend voor vandaag.
Flikker toch op met dat gezeik over nieuwe trainers manquote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij hier gister was (maar toen was jij hier natuurlijk niet hequote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zoals al werd gezegd, waarom zou je in godsnaam spelers moeten motiveren voor een wedstrijd tegen PSV. Mochten onze spelers daadwerkelijk niet gemotiveerd zijn, dan is het stuk voor stuk geen Ajax-materiaal.quote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef Enchanter het volgende:
Mijn benieuwen wat van Basten te melden heeft.
Lag en het aan het veld , scheids of zal 'ie er eerlijk voor uit komen dat hij de spelers gewoon niet kan motiveren
Zijn gisteren doorgezakt met ze allen toen AZ verloor, en vandaag dachten ze met gemak wel even te winnenquote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Hoe kan dit? Het zonnetje scheen, hebben ze dan geen zin om lekker te voetballen?
Daar denken zij blijkbaar anders overquote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Inderdaad... iedereen liep weer eens achter de feiten aan...
Alleen al omdat het PSV - Ajax is zou je toch al een stapje extra zetten
Ach als ajax die eerste had gemaakt want ze hadden 4-5 kansen dan had je anders gepiept.quote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Marco ontslagen moet worden maar waarom moet Ajax nou altijd Nederlandse trainers hebben? Over de hele wereld zitten buitenlandse trainers maar in Nederland nauwelijks. Twente probeert het een keer en gaat echt niet verkeerd.
Dat gaat ook een keer goed. Nederlandse trainers doen het prima over de hele wereld.quote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Marco ontslagen moet worden maar waarom moet Ajax nou altijd Nederlandse trainers hebben? Over de hele wereld zitten buitenlandse trainers maar in Nederland nauwelijks. Twente probeert het een keer en gaat echt niet verkeerd.
Donder eens op met je inhoudsloze gejank, als je het niet eens bent met iemand kom dan eens met argumenten ipv kansloos schelden op mensen die WEL iets inhoudelijks melden.quote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat gezeik over nieuwe trainers man.
Hiddink en Mourinho noemenquote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens een echte trainer aanstellen,, HtC, Koster, Blind, MvB, allemaal gasten die het niet zijn, we moeten gewoon een ervaren trainer hebben, een Hiddink, Adriaanse, Mourihno weet ik het.....
Niet elke keer weer zo'n beginneling.... we hebben al 10 jaar geen toptrainer gehad, alleen Koeman was nog iets boven het gemiddelde, en dat is OOK een eikel.
WEL iets inhoudelijks? Zoals "ze moeten Mourinho aanstellen"?quote:Op zondag 19 april 2009 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Donder eens op met je inhoudsloze gejank, als je het niet eens bent met iemand kom dan eens met argumenten ipv kansloos schelden op mensen die WEL iets inhoudelijks melden.
Prototype voetbal "supporter"
Het is sowieso een grove fout geweest om Adriaanse te ontslaan. Door zijn fundament heeft Koeman nog even kunnen oogsten.quote:Op zondag 19 april 2009 18:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hiddink en Mourinho noemen.
Als een eventuele nieuwe trainer, bijvoorbeeld Adriaanse, geen kampioen wordt in zn eerste jaar, moet ie dan opflikkeren?
quote:Te koop: Marco van Basten.
''Marcel (Marco) van Basten (Utrecht, 31 oktober 1964) is een Nederlands oud-voetballer en oud-international. Hij speelde profvoetbal van 1982 tot 1995 voor Ajax en AC Milan. Hij is tegenwoordig hoofdcoach van AFC Ajax.''
Van Basten staat te koop omdat hij heeft gefaald om Ajax kampioen te laten worden.
U mag er op bieden. Bij goede prijs mag u van Basten ophalen in Amsterdam.
What the fuck!? Wat begrijp je niet aan 'Ik vind NIET dat Marco ontslagen moet worden'?quote:Op zondag 19 april 2009 18:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach als ajax die eerste had gemaakt want ze hadden 4-5 kansen dan had je anders gepiept.
Dat soort termen zie je mij niet zo snel tikken, maar ik ben dan ook 12+.quote:Op zondag 19 april 2009 18:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hiddink en Mourinho noemen.
Als een eventuele nieuwe trainer, bijvoorbeeld Adriaanse, geen kampioen wordt in zn eerste jaar, moet ie dan opflikkeren?
AHAHAHAHAHAHAH ORIGINALITEITSPRIJS VOOR DEZE MAN!!quote:Op zondag 19 april 2009 18:30 schreef Daniane het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)arco-van-basten.html
[..]![]()
"Er zijn nog geen biedingen uitgebracht"quote:Op zondag 19 april 2009 18:30 schreef Daniane het volgende:
[..]![]()
Tis allemaal pittig he? ik zeg ZOALS, niet perse hem, een trainer die heeft bewezen iets te kunnen, een ervaren man, niet een beginneling als MvB die heeft bewezen niet veel van voetbal te snappen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
WEL iets inhoudelijks? Zoals "ze moeten Mourinho aanstellen"?
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:30 schreef Daniane het volgende:
[..]![]()
Inderdaad. Jij bent van de weldoordachte opmerkingen. Heb je Hiddink al gezien in Amsterdam?quote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort termen zie je mij niet zo snel tikken, maar ik ben dan ook 12+.
nee, als die de kans krijgen en geen oleguer en Sno kopen, voetbal en progressie laten zien mogen ze evt best een opbouwjaar. Nu zijn we echt alleen maar achteruit gegaan, 0 prijzen, walgelijk voetbal en geen bezieling..
Echte prof. Die jongen komt er echt nooitquote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Affelay over zijn provocerende gedrag richting Vertonghen.
''Wie de baal kaatst, kan de bal terugverwachten.''
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan haalt ie zijn gram naar aanleiding van de wedstrijd in Amsterdam. Echt hoe diep kun je zinken. Rotjong.
Ja dat vond ik echt misselijk.quote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan haalt ie zijn gram naar aanleiding van de wedstrijd in Amsterdam. Echt hoe diep kun je zinken. Rotjong.
Hoe bedoelt hij dat? Had Vertonghen wat gedaan dan?quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, weer een nieuwe trainer! Dat heeft de afgelopen jaren geholpen! Jeej!quote:Op zondag 19 april 2009 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis allemaal pittig he? ik zeg ZOALS, niet perse hem, een trainer die heeft bewezen iets te kunnen, een ervaren man, niet een beginneling als MvB die heeft bewezen niet veel van voetbal te snappen.
Ze hebben ook zulke goeie, ervaren mensen aan het roer gehad, allemaal mensen die niets hadden bewezen en nu achteraf ook niets hebben gewonnen nadat ze weg zijn bij Ajaxquote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja, weer een nieuwe trainer! Dat heeft de afgelopen jaren geholpen! Jeej!
Huntelaar speelt toch ook bij Real tegenwoordig.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echte prof. Die jongen komt er echt nooit
Huntelaar is er toch ook gekomen?quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
We halen al jaren geen ervaren hoofdtrainer.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja, weer een nieuwe trainer! Dat heeft de afgelopen jaren geholpen! Jeej!
Ofschoon hij veel beter is dan de hele selectie van Ajax bij elkaar, Suarez en Aissati uitgesloten.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Boh, weet je wie zich goed heeft bewezen in binnen- en buitenland? Huub Stevens! Geniale zet van PSV om zo'n ervaren man aan te stellenquote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben ook zulke goeie, ervaren mensen aan het roer gehad, allemaal mensen die niets hadden bewezen en nu achteraf ook niets hebben gewonnen nadat ze weg zijn bij Ajax.
Eens. Ik ben alleen bang dat Van Basten op dit moment een verkeerd fundament aan het leggen isquote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef erikh het volgende:
geef bij ajax nou eindelijk eens een coach weer de kans om een fundament te leggen, de laatste jaren is het elk jaar weer anders geweest en je ziet wat het brengt, zelfde als bij Feyenoord alleen ajax heeft het gelukkig niet ZO slecht gedaan.
Van BAsten moet 2-3 jar de kans krijgen om zich te bewijzen en niet nu al weer weggestuurd worden. leg een fundament en bouw daar op voort.
Ten Cate was zeker wel ervaren maar bracht het gewoon niet. De echte ervaring willen, op Adriaanse na, niet komen vrees ikquote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens een echte trainer aanstellen,, HtC, Koster, Blind, MvB, allemaal gasten die het niet zijn, we moeten gewoon een ervaren trainer hebben, een Hiddink, Adriaanse, Mourihno weet ik het.....
Niet elke keer weer zo'n beginneling.... we hebben al 10 jaar geen toptrainer gehad, alleen Koeman was nog iets boven het gemiddelde, en dat is OOK een eikel.
Ik ook.quote:Op zondag 19 april 2009 18:36 schreef dronkeykong het volgende:
Blij dat dit seizoen weer afgelopen is
Och elke wedstrijd schaam ik me voor de instelling van deze klaplopers.quote:Op zondag 19 april 2009 18:36 schreef Scorpie het volgende:
Ik schaamde me kapot voor die elf t*fusgrafhonden die vandaag op het veld stonden.
Ach, die maken na 4 jaar 1 foutje, wij maken na 4 jaar, WEER EEN FOUT!quote:Op zondag 19 april 2009 18:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Boh, weet je wie zich goed heeft bewezen in binnen- en buitenland? Huub Stevens! Geniale zet van PSV om zo'n ervaren man aan te stellen!!
Kortzichtig volk soms bij Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef erikh het volgende:
geef bij ajax nou eindelijk eens een coach weer de kans om een fundament te leggen, de laatste jaren is het elk jaar weer anders geweest en je ziet wat het brengt, zelfde als bij Feyenoord alleen ajax heeft het gelukkig niet ZO slecht gedaan.
Van BAsten moet 2-3 jar de kans krijgen om zich te bewijzen en niet nu al weer weggestuurd worden. leg een fundament en bouw daar op voort.
Oh, hebben jullie nog ergens een stadion, naast deze sfeerloze minibak?quote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef leolinedance het volgende:
hoi. Vonden jullie het ook zo gezellig in het mooie philips stadion?
Jij ging na het eindsignaal zo snel mogelijk naar huis om je computer op te starten en lekker provocerend te gaan fokken?quote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een schande. En mocht ik Affelay ooit in AMsterdam tegenkomen is hij hard de lul.
Je snapt het niet denk ik.quote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die maken na 4 jaar 1 foutje, wij maken na 4 jaar, WEER EEN FOUT!
Omdat ie de ruimte kreeg om te voetballen?quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een schande. En mocht ik Affelay ooit in AMsterdam tegenkomen is hij hard de lul.
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:37 schreef leolinedance het volgende:
We vrezen jullie 'noeste' supportersgroep nu nog meerquote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef leolinedance het volgende:
Ik snap het prima, niets is een garantie, maar na 4 jaar PSV weer met een onervaren (eigenlijk al door het ijs gezakte ) trainer beginnen is al helemaal geen garantie...quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je snapt het niet denk ik.
Wat ik ermee wil zeggen is dat je nooit garantie hebt. Ook niet met een zogenaamde bewezen en ervaren trainer.
Buiten Amsterdam durf je niet?quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Waar heb jij gekeken dan? Ik heb hem alleen gehoord over dat Ajax niets in te brengen had, en dat PSV oppermachtig was.quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef Ritmo het volgende:
Was die commentator voor Ajax ofzo? Die bleef tot de 5-2 nog praten over een mogelijke winst voor Ajax. Mooie wedstrijd, ik heb Ajax nog nooit zo vernederd zien worden.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
kansloze actie tegen Vermaelen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ie de ruimte kreeg om te voetballen?
waarom?quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Kanu mag voor een schappelijk prijsje weg bij Porsmus.quote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Defour en Wilhelmsson schijnen gespot te zijn
moet ie eens verdedigen, dan hoeft het nietquote:
Door het ijs gezakt? Omdat hij verloor van Rusland en Portugal?quote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het prima, niets is een garantie, maar na 4 jaar PSV weer met een onervaren (eigenlijk al door het ijs gezakte ) trainer beginnen is al helemaal geen garantie...
Leo was blij dat de microfoon dicht ging, die had echt een "bijna huilen"-brok in de keel.quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef Ritmo het volgende:
Was die commentator voor Ajax ofzo? Die bleef tot de 5-2 nog praten over een mogelijke winst voor Ajax. Mooie wedstrijd, ik heb Ajax nog nooit zo vernederd zien worden.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef Nashje het volgende:
Achja. Niets aan de hand. Twente pakken we thuis wel.
En alle waardeloze potten voetbal voor het EK ja, die ene leuke wedstrijd tegen italie was overduidelijk een toevalstreffen, en ik zal je adviseren Frankrijk er niet bij te betrekken....quote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Door het ijs gezakt? Omdat hij verloor van Rusland en Portugal?
Ik kan het niet meer voor de geest halen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe bedoelt hij dat? Had Vertonghen wat gedaan dan?
Na de 5-2 maakte ie nog opmerkingen als: "Ajax zal nu toch echt moeten scoren willen ze nog terug kunnen komen".quote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waar heb jij gekeken dan? Ik heb hem alleen gehoord over dat Ajax niets in te brengen had, en dat PSV oppermachtig was.
Schandalig inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En alle waardeloze potten voetbal voor het EK ja, die ene leuke wedstrijd tegen italie was overduidelijk een toevalstreffen, en ik zal je adviseren Frankrijk er niet bij te betrekken....
Dat dus, hoe zuur deze nederlaag ook is.quote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef Chadi het volgende:
nog 3 wedstrijden plek 2 is nog in eigen handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |