Hoelang roepen we dat nou al?quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja dan maar volgend jaar kampioen worden.
Jij zegt dit al 5 jaar lang of niet?quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja dan maar volgend jaar kampioen worden.
Vrees niet, het komt om de x aantal wedstrijden wel weer terug hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 18:08 schreef denthemen het volgende:
Het was alweer te lang geleden, Vitesse was de laatste vernedering
Dit.quote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Zelfs Heerenveen-uit heb ik nog af kunnen kijken, maar dit is de eerste keer dit seizoen dat het van mij niet meer hoefde na de 60e minuut.
Inderdaad, hij liep nog. Hopen dat hij uit gaat glijden onder de douche of zoquote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef TIM-846 het volgende:
Daar had Oleguer wel iets harder in kunnen gaan
Hetzelfde hier.. heb em ook al een tijdje uit. Het is echt te pijnlijk voor woorden.quote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Zelfs Heerenveen-uit heb ik nog af kunnen kijken, maar dit is de eerste keer dit seizoen dat het van mij niet meer hoefde na de 60e minuut.
Het voelt wel veel beter zeg. Dit ga ik vaker toepassen, die struisvogelpolitiek.quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hetzelfde hier.. heb em ook al een tijdje uit. Het is echt te pijnlijk voor woorden.
We zijn allemaal boos maar lul nou geen onzin. Marco zegt t meestal wel als Ajax slecht was. Dat zal hij vandaag ook gewoon doen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef HeatWave het volgende:
Maar eens kijken wie MvB nu weer de schuld geeft, ik gok dat blonde meisje op de 4e rij ofzo.
Precies, ik vind hem ook altijd wel realistisch in zijn nabeschouwing. Het is alleen te hopen dat hij er ook eens wat mee gaat doen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
We zijn allemaal boos maar lul nou geen onzin. Marco zegt t meestal wel als Ajax slecht was. Dat zal hij vandaag ook gewoon doen.
Beetje een trieste opmerkingquote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef TIM-846 het volgende:
Denk dat we met Stekelenburg wel hadden gewonnen
Ja er was weer even een kleeeeeein stukje hoop dat ze de titel konden pakken. Met die druk kunnen ze niet omgaan, ik begrijp het wel.quote:
Al had je van der Sar dan won je nog niet met de instelling van die jongens. En die drama verdediging...quote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef TIM-846 het volgende:
Denk dat we met Stekelenburg wel hadden gewonnen
Die wordt geschrapt hoor. Dat wordt een praatsessie.quote:
Wat lul jij nou weer man kneus? Wanneer heeft MvB iemand onterecht de schuld gegeven? Steekt hij nooit hand in eigen boezem?quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef HeatWave het volgende:
Maar eens kijken wie MvB nu weer de schuld geeft, ik gok dat blonde meisje op de 4e rij ofzo.
Denk dat het tijd wordt(na 5 jaar) dat de spelers er wat mee gaan doenquote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, ik vind hem ook altijd wel realistisch in zijn nabeschouwing. Het is alleen te hopen dat hij er ook eens wat mee gaat doen.
Uiteraard, stel je voor dat je je fans onder ogen gaat zienquote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die wordt geschrapt hoor. Dat wordt een praatsessie.
vooral een vriendelijke weer met een mop erbij als straf.quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die wordt geschrapt hoor. Dat wordt een praatsessie.
Klopt, maar dan heeft het geen zin om weer een trainer te gaan ontslaan. Van Gaal is vorige seizoen ook niet weggestuurd, en zie waar hij nu eindigt.quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Denk dat het tijd wordt(na 5 jaar) dat de spelers er wat mee gaan doen
Ja, iedere keer weer. IEDERE keer weer. En daarna gaat het even goed voordat het weer kut is. Ik ben er ook klaar mee. Tijd voor een goede ervaren trainer.quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer man kneus? Wanneer heeft MvB iemand onterecht de schuld gegeven? Steekt hij nooit hand in eigen boezem?
Laat ze maar gewoon derde worden. Ze kunnen niet eens winnen in de Mickey Mouse league.quote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef BigKahuna het volgende:
Gewoon niet te gek gaan doen. Nog drie keer winnen om tweede plek te behalen en dan volgend seizoen met goede moed ertegenaan.
Haha jezus man, wat ben jij lelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 18:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Van waar? Vast niet vanuit het PSV stadion. Als echte 020 supporter
Daarom, ik doel niet dat ie nooit zegt dat Ajax slecht was, hij doet er gewoon geen fuck aanquote:Op zondag 19 april 2009 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, iedere keer weer. IEDERE keer weer. En daarna gaat het even goed voordat het weer kut is. Ik ben er ook klaar mee. Tijd voor een goede ervaren trainer.
Ja zoals we "gewoon" van PSV zouden winnen?quote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef BigKahuna het volgende:
Gewoon niet te gek gaan doen. Nog drie keer winnen om tweede plek te behalen en dan volgend seizoen met goede moed ertegenaan.
Nergens. Ik heb net gelezen in een ander topic dat kampioen worden helemaal niet aan de orde was. Schijnbaar. Zijn niet mijn woorden, maar van een hele echte 020 supporter! Een die-hard die met 600 km/uur naar huis is gereden nadat hij zijn club tot op het bot gesteund heeft in Eindhoven.quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een kankerprutsers![]()
De enigste kans die je nog krijgt om misschien nog kampioen te worden of iig die 2e plaats veilig te stellen en dan laat je je zo wegtikkenwaar is die motivatie?!
*bite*quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, ik doel niet dat ie nooit zegt dat Ajax slecht was, hij doet er gewoon geen fuck aan.
Vandaagwas natuurlijk niet meteen het gevolg van de opstelling, maar dit hele seizoen is zo beroerd gegaan en dat is zovaak wel door MvB veroorzaakt.
We zullen zien, en ja, dat hoop ik OOK, dat ie een mooi leerjaar gehad heeft en Ajax kampioen maakt volgend seizoen, maar ik heb er een hard hoofd in...
negatief? WE VERLIEZEN MET MOEDERNEUKEND 6-2!!!!!!!! BITE ME!!!!!!.
Ja , er zijn nog mensen die gewoon moeten werken.quote:Op zondag 19 april 2009 18:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Van waar? Vast niet vanuit het PSV stadion. Als echte 020 supporter
Grappemakerquote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef dronkeykong het volgende:
Die Olequer he, die mag wmb meteen oprotten het eind van het seizoen
Ik snap dat. Maar dit was onder Blind, Ten Cate en Koster ook zo. Er speelt veel meer mee dan enkel de persoon Van Basten.quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, ik doel niet dat ie nooit zegt dat Ajax slecht was, hij doet er gewoon geen fuck aan.
Vandaagwas natuurlijk niet meteen het gevolg van de opstelling, maar dit hele seizoen is zo beroerd gegaan en dat is zovaak wel door MvB veroorzaakt.
We zullen zien, en ja, dat hoop ik OOK, dat ie een mooi leerjaar gehad heeft en Ajax kampioen maakt volgend seizoen, maar ik heb er een hard hoofd in...
negatief? WE VERLIEZEN MET MOEDERNEUKEND 6-2!!!!!!!! BITE ME!!!!!!.
Nee dat bedoelde ik ook niet. Bedoelde gewoon dat de spelers nou eens iets moeten leren uit zo'n kansloze wedstrijd. Hun instelling is waardeloos.quote:Op zondag 19 april 2009 18:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heeft het geen zin om weer een trainer te gaan ontslaan. Van Gaal is vorige seizoen ook niet weggestuurd, en zie waar hij nu eindigt.
Dat is het probleem die motivatie. Dit wordt een terugkerend fenomeen. Weer de bezem erdoor blablablaquote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een prutsers![]()
De enigste kans die je nog krijgt om misschien nog kampioen te worden of iig die 2e plaats veilig te stellen en dan laat je je zo wegtikkenwaar is die motivatie?!
Nee, het ligt niet aan de trainer, wij mensen van 30+ snappen niets van voetbal, je moet jaar in jaar uit postief blijven en roepen dat je de beste bentquote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef golfer het volgende:
Straftraining en volgend seizoen s.v.p. een trainer die wel iets uit deze spelers kan halen.
Werken? Dat is voor plebs!quote:Op zondag 19 april 2009 18:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja , er zijn nog mensen die gewoon moeten werken.
We zitten op dezelfde lijnquote:Op zondag 19 april 2009 18:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik ook niet. Bedoelde gewoon dat de spelers nou eens iets moeten leren uit zo'n kansloze wedstrijd. Hun instelling is waardeloos.
Als ze Marco gaan ontslaan(gebeurt echt niet) word ik pas echt boos.
Dit heeft totaal niks met de trainer te maken. Wedstrijdsinstellingquote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef golfer het volgende:
Straftraining en volgend seizoen s.v.p. een trainer die wel iets uit deze spelers kan halen.
Dat is de taak van een trainer hoor, motiverenquote:Op zondag 19 april 2009 18:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dit heeft totaal niks met de trainer te maken. Wedstrijdsinstelling
Huh? Gister zag ik nog mensen posten dat het een top verdediger was.quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef HeatWave het volgende:
Oleguer is toch ook een draak van een verdediger, die is echt nooit op tijd...
Dan moeten we concluderen dat het niet aan de trainer ligt. Maar misschien aan het feit dat een bij elkaar gekocht elftal nooit zo goed zal functioneren als spelers die met liefde op het veld staan?quote:Op zondag 19 april 2009 18:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snap dat. Maar dit was onder Blind, Ten Cate en Koster ook zo. Er speelt veel meer mee dan enkel de persoon Van Basten.
Zoals bloodysunday zou zeggen... grappenmakerquote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef HeatWave het volgende:
valt tegen dramatische tegenstanders als Willem II niet op.quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar valt Ajax niet te motiveren aangezien al een tiental trainers na Van Gaal gefaald hebben bij Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is de taak van een trainer hoor, motiveren.
Ik weet niet hoe hier de stemming was, maar ik heb nooit gedacht dat we 'gewoon' van PSV zouden gaan winnen. We hebben de tweede plek nog gewoon in eigen hand. Dit ging inderdaad van een niveau dat Ajax onwaardig is, en ik vind het een kankerschande dat dit is gebeurd. Maar wat schiet je er nou in godsnaam mee op om de trainer (weer) te gaan ontslaan? Kies godverdomme eens voor continuïteit!quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja zoals we "gewoon" van PSV zouden winnen?
Ik zie het somber in zo hoor.. hopelijk winnen we van AZ en Sparta zodat we het nog in eigen hand hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |