We vrezen jullie 'noeste' supportersgroep nu nog meerquote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef leolinedance het volgende:
hoi. Vonden jullie het ook zo gezellig in het mooie philips stadion?
Ik snap het prima, niets is een garantie, maar na 4 jaar PSV weer met een onervaren (eigenlijk al door het ijs gezakte ) trainer beginnen is al helemaal geen garantie...quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je snapt het niet denk ik.
Wat ik ermee wil zeggen is dat je nooit garantie hebt. Ook niet met een zogenaamde bewezen en ervaren trainer.
Buiten Amsterdam durf je niet?quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een schande. En mocht ik Affelay ooit in AMsterdam tegenkomen is hij hard de lul.
Waar heb jij gekeken dan? Ik heb hem alleen gehoord over dat Ajax niets in te brengen had, en dat PSV oppermachtig was.quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef Ritmo het volgende:
Was die commentator voor Ajax ofzo? Die bleef tot de 5-2 nog praten over een mogelijke winst voor Ajax. Mooie wedstrijd, ik heb Ajax nog nooit zo vernederd zien worden.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een schande. En mocht ik Affelay ooit in AMsterdam tegenkomen is hij hard de lul.
kansloze actie tegen Vermaelen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ie de ruimte kreeg om te voetballen?
waarom?quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Kanu mag voor een schappelijk prijsje weg bij Porsmus.quote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Defour en Wilhelmsson schijnen gespot te zijn
moet ie eens verdedigen, dan hoeft het nietquote:
Door het ijs gezakt? Omdat hij verloor van Rusland en Portugal?quote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het prima, niets is een garantie, maar na 4 jaar PSV weer met een onervaren (eigenlijk al door het ijs gezakte ) trainer beginnen is al helemaal geen garantie...
Leo was blij dat de microfoon dicht ging, die had echt een "bijna huilen"-brok in de keel.quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef Ritmo het volgende:
Was die commentator voor Ajax ofzo? Die bleef tot de 5-2 nog praten over een mogelijke winst voor Ajax. Mooie wedstrijd, ik heb Ajax nog nooit zo vernederd zien worden.
quote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef Nashje het volgende:
Achja. Niets aan de hand. Twente pakken we thuis wel.
En alle waardeloze potten voetbal voor het EK ja, die ene leuke wedstrijd tegen italie was overduidelijk een toevalstreffen, en ik zal je adviseren Frankrijk er niet bij te betrekken....quote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Door het ijs gezakt? Omdat hij verloor van Rusland en Portugal?
Ik kan het niet meer voor de geest halen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe bedoelt hij dat? Had Vertonghen wat gedaan dan?
Na de 5-2 maakte ie nog opmerkingen als: "Ajax zal nu toch echt moeten scoren willen ze nog terug kunnen komen".quote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waar heb jij gekeken dan? Ik heb hem alleen gehoord over dat Ajax niets in te brengen had, en dat PSV oppermachtig was.
Schandalig inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En alle waardeloze potten voetbal voor het EK ja, die ene leuke wedstrijd tegen italie was overduidelijk een toevalstreffen, en ik zal je adviseren Frankrijk er niet bij te betrekken....
Dat dus, hoe zuur deze nederlaag ook is.quote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef Chadi het volgende:
nog 3 wedstrijden plek 2 is nog in eigen handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |