nee met krentenbol, ze is beetje verlegenquote:
kijk het niet, hoop op 6-1quote:
Inmiddels 3-1 dus het kan maar zo.quote:
nee bedoelde zoquote:
Nee, veel te veel werkquote:
Jaaa! Lekker zonnen.quote:
Teveel werk? Voor wie? Huur een tuinman in zeg.quote:Op zondag 19 april 2009 17:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, veel te veel werkWel een flinke garage met ruimte voor meerdere auto's. En misschien een stuk bosgoed er bij om een beetje vrij te zitten.
Feestje ergens of ben je gewoon weekend barman?quote:Op zondag 19 april 2009 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
Het was een super weertje vandaag.
Heb er alleen niks van meegekregen want ik stond achter de tap.
Barman.quote:Op zondag 19 april 2009 17:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Feestje ergens of ben je gewoon weekend barman?
Tof, geven mensen nog een beetje fooi tegenwoordig?quote:
Joah. De stamgasten thans.quote:Op zondag 19 april 2009 17:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tof, geven mensen nog een beetje fooi tegenwoordig?
Als ik contant afreken zeg ik ook vaak "laat maar zitten", maar steeds vaker moet je met muntjes betalen en dan geeft je niet twee euro extra ofzo naast die muntjesquote:
Hehe, als mensen met munten betalen is het vaak gepast inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ik contant afreken zeg ik ook vaak "laat maar zitten", maar steeds vaker moet je met muntjes betalen en dan geeft je niet twee euro extra ofzo naast die muntjes
Stoot je nooit je teen aan de tap?quote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, als mensen met munten betalen is het vaak gepast inderdaad.
Maar de meeste betalen met briefgeld en zeggen hou de rest of geef mij xxx bedrag terug, de rest hou je maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |