Ik ben het roerend met Rival eens!quote:Op zondag 19 april 2009 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze niet leuk genoeg is doe je het voor de lol!
als ze te leuk is durf je niet![]()
tenminste, zo denk ik erover natuurlijk, heb het helemaal niet over jou
Niet op de meet.quote:Op zondag 19 april 2009 15:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nope sorry.... woon in t midden.... dan krijg je em nog wel een xtje van memiss op de meet? haha
Hehequote:Op zondag 19 april 2009 15:41 schreef zbbrox het volgende:
*met zwetende handpalmpjes snel een tvp maakt*
quote:Op zondag 19 april 2009 15:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet op de meet.![]()
Maar een andere x klinkt goed!
wat ben jij aan het doen dan??quote:Op zondag 19 april 2009 15:41 schreef zbbrox het volgende:
*met zwetende handpalmpjes snel een tvp maakt*
ontwenningsverschijnsel.. nieuwe topic duurde langquote:
Waar?quote:Op zondag 19 april 2009 15:42 schreef Sandra1983 het volgende:
Maar er zitten hier toch ook niet-singles heb ik begrepen? :S
Klopt.quote:Op zondag 19 april 2009 15:42 schreef Sandra1983 het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 15:43 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ontwenningsverschijnsel.. nieuwe topic duurde lang
ow haha, dat kan natuurlijk altijdquote:Op zondag 19 april 2009 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt.
Maargoed we zijn heel open hier
Uhuhquote:Op zondag 19 april 2009 15:42 schreef Sandra1983 het volgende:
Heb licht op mn fiets, had hem de heen weg uitgezet omdat we gingen lopenquote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik las het! Achja moet je maar licht op je fiets hebben:) Nu ik mij bedenk, dat ik dat gister ook vergeten ben, maar kom dan geen politie tegen
quote:
nog steedsquote:
quote:
baaaaai krulliequote:Op zondag 19 april 2009 15:46 schreef Sandra1983 het volgende:
Ik ga zo weg, spreek jullie vanavond wel weer! Groetjes! (k)
same herequote:
succes! ik hoop dat er wat uit je vingers komtquote:Op zondag 19 april 2009 15:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
same here
of iig ff weg
kut verslag
Ik ben waarschijnlijk over een paar minuten weer terug om te soggen
Elke keer als ik hier binnen kom waaien wil iemand me welkom hetenquote:
En je mocht hem niet eens aanzetten? stomquote:Op zondag 19 april 2009 15:45 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Heb licht op mn fiets, had hem de heen weg uitgezet omdat we gingen lopenEn na wat bier wil je wel eens geen erg hebben in dat soort dingen
Ben jij niet meer singlequote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 15:46 schreef Sandra1983 het volgende:
Ik ga zo weg, spreek jullie vanavond wel weer! Groetjes! (k)
hij is afquote:Op zondag 19 april 2009 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
succes! ik hoop dat er wat uit je vingers komt
Een grote familie.quote:Op zondag 19 april 2009 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt.
Maargoed we zijn heel open hier
en elke keer weer hoop ik dat je hier lang blijft en veel post, maar helaas!quote:Op zondag 19 april 2009 15:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier binnen kom waaien wil iemand me welkom heten
Lief
quote:Op zondag 19 april 2009 15:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nog steeds![]()
ssssomebody stop meeee [/the mask]
Ik heb een leven naast fokquote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
en elke keer weer hoop ik dat je hier lang blijft en veel post, maar helaas!
dat is toch juist een vrouwending?quote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hij is af
Nu moet ik de lay out en zo
daar heb ik alitjd zo'n hekel aan
vind dat zo'n tijdverneuking maar ja
De grootste familie van nederland!quote:
Ja, paardjes zorgen voor rust in mijn hoofdquote:Op zondag 19 april 2009 15:52 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Beetje bij de manage rondt hangen zeker
sporadischquote:Op zondag 19 april 2009 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:dus er er wordt wel eens incest gepleegd hier!!!
maar k vind het er zo niet toe doen in een verslagquote:
Ja, maar ook binnen enzoquote:
Gadverquote:
Office 2007quote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar k vind het er zo niet toe doen in een verslag
het gaat toch om de kennis en zo
naja
haha en dat durf jij gewoon?quote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar ook binnen enzoEn dan écht praten in plaats van typen, heul eng!
quote:
Jaquote:
et moet maarquote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar k vind het er zo niet toe doen in een verslag
het gaat toch om de kennis en zo
naja
ik geef pas cijfers door als ze in de plus zitten, anders maak ik mensen zo depriquote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]Tof! Hoeveel punten heb ik al? en waarvoor spaar ik ze? Korting?
Dat welquote:
Liefie_!quote:
Als je heel verlegen bent kan je ook briefjes geven toch. Of was dat allen op de basisschool zoquote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar ook binnen enzoEn dan écht praten in plaats van typen, heul eng!
ben je dan ook weleens in een winkelcentrum geweest?quote:Op zondag 19 april 2009 15:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaSoms vind ik 't wel eng hoor, maar dan moet ik gewoon doorzetten
Oh ok, dan wacht ik 't afquote:Op zondag 19 april 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef pas cijfers door als ze in de plus zitten, anders maak ik mensen zo depri
Basisschoolquote:Op zondag 19 april 2009 15:57 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Als je heel verlegen bent kan je ook briefjes geven toch. Of was dat allen op de basisschool zo
Ja!quote:Op zondag 19 april 2009 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
ben je dan ook weleens in een winkelcentrum geweest?
quote:Op zondag 19 april 2009 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag die dikzak en zijn slee al op de taart staan
afwachtende mensen komen niet snel in de plus, daar is initiatief voor nodigquote:Op zondag 19 april 2009 15:59 schreef Pien85 het volgende:
Oh ok, dan wacht ik 't af
Ja!Maar 't is niet echt mijn favoriete plek
En hoe zie je dat voor je dan?quote:Op zondag 19 april 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
afwachtende mensen komen niet snel in de plus, daar is initiatief voor nodig![]()
Nou... ik heb gewoon een hekel aan winkelsquote:nee kan ik begrijpen, daar zijn zoveel mensen bijeen. straks spreekt iemand je aan
quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je dan?
[..]
Nou... ik heb gewoon een hekel aan winkels
Dan ben ik een manquote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
nou als ik alles al voor moet zeggen dan gaat het niet lukken denk ik![]()
jamaar, vrouwen houden toch van winkelen?
Ok, dan ga ik vanaf heden als man door 't levenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg je zeker om punten te verdienen.
Dan heb ik vanaf heden begrip voor homo'squote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik vanaf heden als man door 't leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor iedereen of alleen voor rival?quote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik vanaf heden als man door 't leven
quote:Op zondag 19 april 2009 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb ik vanaf heden begrip voor homo's
wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt er aan... Je hebt geen foboquote:Dus kan niet beoordelen of ik voor jou ook man zou willen zijn
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Lachen is gezond.quote:Op zondag 19 april 2009 16:08 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Nou, als dat zo was, had ik nu zeker de eerste plek
(ik lach nogal veel en graag)
Haai Bengel
nou er zit iemand haar vlak op de hielen hoorquote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
Dat bevestigt hij al. Niemand die je in kan halen.
e-playertjequote:Op zondag 19 april 2009 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
nu je het zegt, ik zou hier gebruik van maken, want dit is geen dagelijks koek
Pien? Dat is toch geen echte concurrentie, die vindt jou niet interessant genoeg.quote:Op zondag 19 april 2009 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
nou er zit iemand haar vlak op de hielen hoor
:dquote:
Sssstquote:Op zondag 19 april 2009 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pien? Dat is toch geen echte concurrentie, die vindt jou niet interessant genoeg.
misschien ben ik stiekem wel een blonde meid van 25 die dagelijks iedereen van zich af moet slaanquote:Op zondag 19 april 2009 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pien? Dat is toch geen echte concurrentie, die vindt jou niet interessant genoeg.
Nee, nu staat het er alquote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik maar snel even een editje doen?
Ik val niet op blondquote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
misschien ben ik stiekem wel een blonde meid van 25 die dagelijks iedereen van zich af moet slaan
quote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
misschien ben ik stiekem wel een blonde meid van 25 die dagelijks iedereen van zich af moet slaan
Dan heb je tegen mij gelogen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig zei ik misschienquote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik val niet op blondEn niet op het type vrouw dat mannen van zich af moet slaan
en de concurentie ligt weer ver achterquote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef MNR het volgende:
![]()
(ik durf nu bijna niet meer te posten, maar ik moest weer lachen)
Zelfde antwoord als tegen Pienquote:Op zondag 19 april 2009 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan heb je tegen mij gelogen.Wat gemeen.
Het spijt mequote:Op zondag 19 april 2009 16:25 schreef rival het volgende:
jeeeej 3!!! 4? op een rij!
[edit] 3 dus, door een spelbreker![]()
Ik meende t wel hoorquote:Op zondag 19 april 2009 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Vrouwenff sorry zeggen.. ff blozen.. en mannen vinden het meteen weer oke zeker?
Ik heb helemaal niets met voetbal, maar als er 2 Fokkers! zitten te hopen op een negatieve uitslag voor PSV, dan doet dat mijn Eindhovens bloed spreken. PSV, PSVquote:Op zondag 19 april 2009 16:43 schreef mrbox het volgende:
Wat is dat toch nu hier ineens met alle voetbal liefhebbende vrouwenwhat did I mis ?
Aah nou dan hoop ik gewoon lekker met je mee ! al is zou het alleen maar zijn om Rival te stangenquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met voetbal, maar als er 2 Fokkers! zitten te hopen op een negatieve uitslag voor PSV, dan doet dat mijn Eindhovens bloed spreken. PSV, PSV![]()
En nu hoop ik ook echt dat ze winnen. Al is het alleen maar omdat ik voor EHV ben.
En ik dan? Als PSV verliest, wordt van Gaal vandaag geen kampioen en kan Ajax nog kampioen worden.quote:Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah nou dan hoop ik gewoon lekker met je mee ! al is zou het alleen maar zijn om Rival te stangen
Go PSV
Viel mij ook op inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 16:43 schreef mrbox het volgende:
Wat is dat toch nu hier ineens met alle voetbal liefhebbende vrouwenwhat did I mis ?
AJAXquote:Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En ik dan? Als PSV verliest, wordt van Gaal vandaag geen kampioen en kan Ajax nog kampioen worden.
Jaa kijk extra redenen om PSV aan te moedigen zijn alleen maar beter tochquote:Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En ik dan? Als PSV verliest, wordt van Gaal vandaag geen kampioen en kan Ajax nog kampioen worden.
Bij het Nederlandse voetbal gebeurd dat amper...quote:
Nog een reden om voor PSV te zijnquote:Op zondag 19 april 2009 17:04 schreef automatic_ het volgende:
PSV gaat wel winnen... En ja, ik ben voor Ajax haha. Ik zie deze wedstrijd geen wedstrijd worden zoals liverpool tegen chelsea,
Pas op of ik ga rival bijna geloven met een eerdere opmerking...quote:
dat gaat niet meer foutquote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef MNR het volgende:
En nu hoop ik ook echt dat ze winnen.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:34 schreef liefie_ het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Nu ff opsturen
Ojee... Dus het gaat wel goed met hem dan,na omstandigheden...?quote:Op zondag 19 april 2009 17:35 schreef rival het volgende:
O ik ga naar de ijtunnel, schijnt dat daar een auto een ongeluk heeft veroorzaakt waardoor er flinke file staat!
ik ga de bestuurder ophalen
Wat duurt dat opmaken en laatste dingen goedmaken altijd lang hequote:Op zondag 19 april 2009 17:34 schreef liefie_ het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Nu ff opsturen
daarom heb ik er ook zo'n hekel aan want aan de inhoud voegt het niets meer toe of zoquote:Op zondag 19 april 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat duurt dat opmaken en laatste dingen goedmaken altijd lang heDenk je dat klaar bent maar altijd nog die kleine dingen die dan net ff anders moeten enzo
LOL!!! Ik hoorde ze al zingen en vroeg me afquote:
Als hij de bestuurder op gaat halen, dan zal het qua lichamelijke verwondingen wel meevallen, maar het blijft vervelend.quote:Op zondag 19 april 2009 17:46 schreef MNR het volgende:
Vindt het wel extra lullig voor Rival. Eerst wordt zijn partij dik ingemaakt en nu ook nog eens een ongeluk.
Ja, daar ga ik ook vanuit, maar het is toch even schrikken.quote:Op zondag 19 april 2009 17:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als hij de bestuurder op gaat halen, dan zal het qua lichamelijke verwondingen wel meevallen, maar het blijft vervelend.
Je had anders verwacht?quote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef Ofresca het volgende:
Nou goed, Ajax dus terecht geen kampioen.
ow ja maar ik kon daar niet echt uit op maken dat ie die persoon kende? dacht dat ie gewoon in de file moest onderweg naar huis of zoquote:
Ze hadden inderdaad geen kampioen mogen wordenquote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef Ofresca het volgende:
Nou goed, Ajax dus terecht geen kampioen.
Haha!quote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef liefie_ het volgende:
niets, ik hou alleen niet van voetbal haha
Ik heb net al verklaard dat ik vanaf heden als man door het leven gaquote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef Adolecens het volgende:
Laat mij maar het vrouwtje zijn wat voetbal betreft
Biertje?quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb net al verklaard dat ik vanaf heden als man door het leven ga
Nepventquote:
Een echte vrouwquote:
even verbeterdquote:Op zondag 19 april 2009 18:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zomerklerenjurkjes en rokjes kopen.
ik ga ook alleen nog maar jurkjes en rokjes kopen dit jaarquote:
vrouw zijn is toch ook veel leuker?quote:
*proest*quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga ook alleen nog maar jurkjes en rokjes kopen dit jaar
maar ja volgens mij heb ik geen geld
Ik durf niet eens op mn rekening te kijken
Zomerjurkjesquote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef Ofresca het volgende:
* Ofresca spamt Studentenkamers #12
Zomerjurkjes!
Why not?quote:Op zondag 19 april 2009 18:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom je beperken tot jurkjes en rokjes?
nice ofresca!quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef Ofresca het volgende:
Zomerjurkjes!
Ik vind je bank in combinatie met de muur erg mooiquote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef Ofresca het volgende:
Zomerjurkjes!
Hahaha.quote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat ik ook topjes en schoenen wil kopen natuurlijk!![]()
Ok, dat mag nogquote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat ik ook topjes en schoenen wil kopen natuurlijk!![]()
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:29 schreef liefie_ het volgende:
Ja topjes en schoenen ook natuurlijk
maar ik bedoel ik ga geen broeken meer kopen
die heb ik al genoeg
I'm soooo done with broeken
Jij bent natuurlijk altijd welkom.quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nice ofresca!
Zal ik eens komen logeren?
Dank jequote:
Dank je! Die bank heeft zelfs nog op de kamer van mijn ouders gestaan.quote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind je bank in combinatie met de muur erg mooi
Dat ziet er gezellig uit!! Groot ook wel heb ik het idee en lekker compleet!quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef Ofresca het volgende:
Zomerjurkjes!
nou nou!quote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk altijd welkom.![]()
[..]
Tally-babe!quote:
nee in 1920 was dat allemaal ook heel andersquote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ziet er gezellig uit!! Groot ook wel heb ik het idee en lekker compleet!![]()
Ik had het niet zo luxe
quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee in 1920 was dat allemaal ook heel anders
quote:Op zondag 19 april 2009 18:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee in 1920 was dat allemaal ook heel anders
Dat is ook helemaal niet de bedoeling.quote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou nou!
je snapt wel dat ik niet op de bank ga he![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet de bedoeling.![]()
Ja goed geloof ikquote:
Odolquote:
Geloof je? Why the "quote:
quote:Odol![]()
![]()
Ah leuk! En hoe bevalt het?quote:
Super! Hele leuke huisgenoten, Groningen is een heel leuke stad en alles zelf regelen valt ook mee, gelukkig. Zit er sinds februari vorig jaar. Iets meer dan een jaar dus.quote:Op zondag 19 april 2009 18:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah leuk! En hoe bevalt het?
Hoe lang zit je op kamers?
Vertel eens? PM mag ook.quote:Op zondag 19 april 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
Met mij gaat het prima. Ik heb er een erg leuk appartement op het oog waar ik dinsdag naar ga informeren
Owww tof ! waar in NL meis ?quote:Op zondag 19 april 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Geloof je? Why the ""?
Met mij gaat het prima. Ik heb er een erg leuk appartement op het oog waar ik dinsdag naar ga informeren
[..]
Mja. Omdat ik het dus niet zeker weetquote:Op zondag 19 april 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Geloof je? Why the ""?
Sorry, post gemist!quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ga jij nou dagcijfers doen? Misschien moet je Igen een PM sturen om het te regelen, zou jammer zijn als het niet meer gebeurd.
Ado, met alle respect. Dit is toch gewoon in 10 minuten 1,5 uur geregeld door Dannyquote:Op zondag 19 april 2009 18:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sorry, post gemist!
Ik wil niet zo betweterig overkomen, ik "hoorde" hem praten over een server die niet meer aan kon staan en ik heb ook zo'n ding staan. Ken de ins en outs niet, heb het zo gepost, dat als hij interesse heeft oid hij contact met me kan opnemen. Ik bied het aan, ga er niet om smeken
Zou inderdaad jammer zijn als het stopt, zeker als het een automatisch proces is.
Maar nog niks gehoord dan?quote:Op zondag 19 april 2009 18:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sorry, post gemist!
Ik wil niet zo betweterig overkomen, ik "hoorde" hem praten over een server die niet meer aan kon staan en ik heb ook zo'n ding staan. Ken de ins en outs niet, heb het zo gepost, dat als hij interesse heeft oid hij contact met me kan opnemen. Ik bied het aan, ga er niet om smeken
Zou inderdaad jammer zijn als het stopt, zeker als het een automatisch proces is.
Mja, voor jullie ja!quote:Op zondag 19 april 2009 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Jij bent best grappig!![]()
Sorry Ado, maar je moet toegeven, hij is best leuk![]()
En dan gelijk de vrouwenliefde exploreren?quote:
Ja, heb vaker gehoord dat Groningen zo'n leuke stad is. Fijn dat je je thuis voelt op je kamer. Nou, lekker genieten van de studententijd, zal ik zo maar eens zeggen. Leuk dat je hem showde!quote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Super! Hele leuke huisgenoten, Groningen is een heel leuke stad en alles zelf regelen valt ook mee, gelukkig. Zit er sinds februari vorig jaar. Iets meer dan een jaar dus.
Een koopappartement in Eindhoven. Ik was al een klein beetje verliefd.. Toen kwam ik er later achter dat het project nog beter is dan dat het op het eerste gezicht lijkt. Dubbel pret dus. En dinsdag loop ik binnen om te besprekenquote:
Groningen is echt super! Ik heb een vriendin die daar studeert en volgens mij is ze meer aan het stappen dan alleen aan het leren! hahaquote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, heb vaker gehoord dat Groningen zo'n leuke stad is. Fijn dat je je thuis voelt op je kamer. Nou, lekker genieten van de studententijd, zal ik zo maar eens zeggen. Leuk dat je hem showde!
Binnen is het ook leukquote:Op zondag 19 april 2009 18:47 schreef Sandra1983 het volgende:
Hey mensen, alles goed? Begint nu weer wat kouder te worden, dus was snel klaar met in de tuin hangen
Klopt, maar blijkbaar wordt het niet gedaan en wat ik zei, zou het jammer vinden als het stopt. Vind het soms wel grappig om te lezen (soms ook niet, beetje confronterend somsquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ado, met alle respect. Dit is toch gewoon in 10 minuten 1,5 uur geregeld door Dannyzelf.
Watjuhquote:
Nope!quote:
Hmm.. wil je het verder toelichten of liever niet?quote:Op zondag 19 april 2009 18:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Omdat ik het dus niet zeker weet
Hej dat is inderdaad leuk..
Ja, maar waar enzo.quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Een koopappartement in Eindhoven. Ik was al een klein beetje verliefd.. Toen kwam ik er later achter dat het project nog beter is dan dat het op het eerste gezicht lijkt. Dubbel pret dus. En dinsdag loop ik binnen om te bespreken
Weinig geslapenquote:Op zondag 19 april 2009 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
JBtje.Zal ik nog vragen hoe het komt dat je moe bent?
Wat is er Ado? Je klinkt jaloers?quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan gelijk de vrouwenliefde exploreren?
Hehequote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Groningen is echt super! Ik heb een vriendin die daar studeert en volgens mij is ze meer aan het stappen dan alleen aan het leren! haha
Dat zal wel lukken.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, heb vaker gehoord dat Groningen zo'n leuke stad is. Fijn dat je je thuis voelt op je kamer. Nou, lekker genieten van de studententijd, zal ik zo maar eens zeggen. Leuk dat je hem showde!
Ik heb een leuke middag gehad.. Met een leuk iemand..quote:Op zondag 19 april 2009 18:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmm.. wil je het verder toelichten of liever niet?
Is ook prima hoor.
quote:
mental image he...quote:
Aha...quote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een leuke middag gehad.. Met een leuk iemand..
En ik voel een klik.. Das fout zeg maar
Iemand die we kennen?quote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Aha! Dat wil je wetenquote:Op zondag 19 april 2009 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Joh.
Welke wijk, nieuwbouw, wat voor appartement, etc etc.
Mja als ik zou aankijken wat er zou gaan gebeuren de komende tijd weet ik wel waar het "eindigd"quote:Op zondag 19 april 2009 18:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha...
Nu vat ik je
Aj.. ja, dat is verwarrend.
Wel, er niet zozeer een goed of fout. Het is gewoon je gevoel en je voelt je nu eenmaal zoals je voelt. Je zou het kunnen accepteren zoals het is en kijken wat er de komende tijd gebeurt
Ja daarom zei ik ook al, mag via PM. En jaloers? Kom maar op.quote:Op zondag 19 april 2009 18:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha! Dat wil je weten
Uhm.. dat gaat per PM
Niet jaloers worden dan he?
Je draaft doorquote:Op zondag 19 april 2009 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Iemand die we kennen?
Of draaf ik nu door?
Okay.. Je zou gewoon uit kunnen zoeken wat er aan de hand is?quote:Op zondag 19 april 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja als ik zou aankijken wat er zou gaan gebeuren de komende tijd weet ik wel waar het "eindigd"
true! alleen ik wordt afgeschilderd als een ouwe lul, jij nietquote:
Dan hoef ik niet ver te kijken. Ik ben getrouwd.quote:Op zondag 19 april 2009 19:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay.. Je zou gewoon uit kunnen zoeken wat er aan de hand is?
Is dat een optie?
Wat leuk! Gaat het wat worden denk je?quote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Horizontaal waarschijnlijkquote:Op zondag 19 april 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja als ik zou aankijken wat er zou gaan gebeuren de komende tijd weet ik wel waar het "eindigd"
Hehehequote:Op zondag 19 april 2009 19:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
true! alleen ik wordt afgeschilderd als een ouwe lul, jij niet
Wat denk je toch van mij Odolquote:
Met onderzoeken is het makkelijke dat je niets hoeft te doen, alleen maar waarnemen en kijken hoe je je erbij voeltquote:Op zondag 19 april 2009 19:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet ver te kijken. Ik ben getrouwd.
Ook al zo moe?quote:
Ja... wat moet ik daar nu op antwoorden...quote:
Je hebt in de gaten dat je het er niet beter op maakt op deze manier?quote:Op zondag 19 april 2009 19:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Ik word nog altijd jong geschat IRL
Je mag wel een dagje met me doorbrengen, weet zeker dat ik een stuk van mijn jeugdigheid op je over kan brengen!
Nee, maar ook jammer als het niet meer gaat omdat hij het niet belangrijk vind.quote:Op zondag 19 april 2009 18:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sorry, post gemist!
Doe maar nietquote:Op zondag 19 april 2009 19:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja... wat moet ik daar nu op antwoorden...
En jezelf kwellen?!quote:Op zondag 19 april 2009 19:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Met onderzoeken is het makkelijke dat je niets hoeft te doen, alleen maar waarnemen en kijken hoe je je erbij voelt
Niet helemaal, helaasquote:Op zondag 19 april 2009 19:05 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Dat is het wanneer je zin hebt als je ouder bent dan 18 volgens mij
Je helpt me er vast wel aan herinnerenquote:Op zondag 19 april 2009 19:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, maar ook jammer als het niet meer gaat omdat hij het niet belangrijk vind.
Het is nog altijd een user initiatief.
Jeetje, wat is dat toch vandaag! De lente is er hoor mensen!!quote:
Lijkt me niet slim neequote:
Daar kom ik net uitquote:Op zondag 19 april 2009 19:19 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben moe...![]()
Ga zo eens lekker een bad vol laten lopen denk ik
well i guess it would be nice.. if i could touch your bodyquote:
Met amandelolie dus ik ben heerlijk zacht en ruik lekkerquote:Op zondag 19 april 2009 19:26 schreef zbbrox het volgende:
[..]
well i guess it would be nice.. if i could touch your body
bad
Dan moet ik het wel vaak blijven vertellen hè, gezien je leeftijd.quote:Op zondag 19 april 2009 19:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je helpt me er vast wel aan herinneren
Mensen!!! Ik ben 32!! Geen 74 ofzo!!quote:Op zondag 19 april 2009 19:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan moet ik het wel vaak blijven vertellen hè, gezien je leeftijd.
![]()
Can i have a sniffy?quote:Op zondag 19 april 2009 19:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Met amandelolie dus ik ben heerlijk zacht en ruik lekker
quote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mensen!!! Ik ben 32!! Geen 74 ofzo!!![]()
Pfff, ik ga in bad!![]()
Krijg je met die oude botten he, even laten weken enzo
O HAPPY DAYYYYYquote:
En dat als vegatarier.quote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef liefie_ het volgende:
amandelolie is echt mn favoriet
Hoewel.... vrijdag bij de christien smeerde dat christien mens iets op me dat zoooo lekker rook dat ik de hele avond mn hand op wou eten
geen idee wat het was maar ja
Amandelolie maakt de huid lekker zacht. En ruikt heerlijk.. Vooral als je een droge huid hebt dan is het heerlijk..quote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef liefie_ het volgende:
amandelolie is echt mn favoriet
Hoewel.... vrijdag bij de christien smeerde dat christien mens iets op me dat zoooo lekker rook dat ik de hele avond mn hand op wou eten
geen idee wat het was maar ja
Ja dat is toch leuk.quote:
vanillie is mn favo voor de geurkaarsjes in huisquote:Op zondag 19 april 2009 19:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Amandelolie maakt de huid lekker zacht. En ruikt heerlijk.. Vooral als je een droge huid hebt dan is het heerlijk..
Vanille is ook een ontzettende lekkere geur.. Maar niet om de hele tijd te ruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |