Sorry, vergeten te vermeldenquote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Sjechov het volgende:
Waar eventueel ophalen?
Serienummers zijn:quote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef TheEagle het volgende:
Wat betreft de laptops, wat zijn de serienummers en wanneer is de aankoopdatum ivm garantie.
Trouwens de spatiebalk bij de r4 series is een bekend probleem en word mits binnen garantie gewoon gerepareerd
Ik houd het in gedachte, maar ik vind het nog te weinig voor een goede notebook!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:30 schreef M.C. het volgende:
100,- voor de PB R4620
Genoteerd!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:09 schreef Sjechov het volgende:
Ik bied 85 euro incl. voor de Packard Bell R4345
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef MikeLowrey het volgende:
Heb wel interesse in die bovenste, vind het alleen duur als je de prijs met de accu erbij teld. Bij MM had je onlangs een laptop met betere specs voor 350.
TVPtje dus
Je hebt PM!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:02 schreef Saninl het volgende:
Voor de Zen 15,- ophalen
Is verkocht!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef suuske343 het volgende:
25 euro voor de zen....als je hem nu even af geeft bij mij in de winkel in de kromstraat....
Is prima, spring ik even de volvo inquote:Op woensdag 22 april 2009 17:10 schreef suuske343 het volgende:
fotozaak to ah, is eigenlijk rapportstraat...tot zo haha
Creative is verkocht, veel plezier ermee!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Is prima, spring ik even de volvo in(beetje lui vandaag
)
Een beetje een n00b-vraagje: in hoeverre trekt dit mobo het om werkgeheugen (naar 2 gb), en evt. geluids- en videokaart te upgraden?quote:AMD AthXP 2000+ Systeem - Vraagprijs ¤50
AMD Athlon XP 2000+
RAM 512 MB DDR1
Geforce 4 MX 64 MB, VGA + SVideo
Harddisk: 80 GB
DVD-Rom en CD-RW
4 x USB 2
Netwerk 10/100 MBit
Geluidskaart
Legale Windows XP Home met updates en drivers
Audio en video codecs
Open Office en cd brand software geīnstalleerd
Als je het zou willen heb ik nog een toetsenbord/muis/monitor liggen voor je.
Genoteerd! Maar wel (veel) te weinig, zeker inclusief verzendkosten van tien euro...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:55 schreef deepart het volgende:
AMD AthXP 2000+ Systeem, 25 euro incl verzendkosten
Het geheugen is in ieder geval geen probleem, dat is 333 mhz DDR1 (dat is echt op veel plaatsen nog te krijgen). Geluidskaart heb ik eventueel nog wel een soundblaster live liggen als je daarmee geholpen zou zijn, die schroef ik er dan wel even in! De videokaart kijk ik eventjes na (zoek straks het typenummer van het moederbord op) maar ik vermoed dat het een agp x4 slot is. Dat houdt in dat je wel alle agp videokaarten erin kunt schroeven, maar er misschien niet altijd het maximum uithaalt!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Een beetje een n00b-vraagje: in hoeverre trekt dit mobo het om werkgeheugen (naar 2 gb), en evt. geluids- en videokaart te upgraden?
Dat ik 'op kamers' ben heeft er niet veel mee te maken, maar ik zoek inderdaad een computer... Maar als ik een gokje mag doen, geldt dat laatste voor zo'n beetje iedereen die hier interesse in toontquote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Het geheugen is in ieder geval geen probleem, dat is 333 mhz DDR1 (dat is echt op veel plaatsen nog te krijgen). Geluidskaart heb ik eventueel nog wel een soundblaster live liggen als je daarmee geholpen zou zijn, die schroef ik er dan wel even in! De videokaart kijk ik eventjes na (zoek straks het typenummer van het moederbord op) maar ik vermoed dat het een agp x4 slot is. Dat houdt in dat je wel alle agp videokaarten erin kunt schroeven, maar er misschien niet altijd het maximum uithaalt!
(Gokje, op kamers en je zoekt een computer? De meeste normale dingen moet hij wat dat betreft wel aankunnen... 720P video en youtube was geen probleem, heb ik nog even getest)
Ja dat is inderdaad wel waar jaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat ik 'op kamers' ben heeft er niet veel mee te maken, maar ik zoek inderdaad een computer... Maar als ik een gokje mag doen, geldt dat laatste voor zo'n beetje iedereen die hier interesse in toont
Verder heb ik er alle vertrouwen in dat ie 'n hoop aan moet kunnen, maar ik weet gewoon vrij precies wat ik wil![]()
Ik ga even overleggen met mijn semi-nerd-vrienden over deze info en dan hoor je van mij
Begrijpelijk, ken het helaas zelf ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:55 schreef Willaaam het volgende:
Ja uiteraard leef ik nog, was even een paar dagen afwezig... mijn vader is overleden in 2007 en die is jarig op 24 april, weet nog steeds niet zo goed wat ik van die dag moet maken. Daarom niet zo heel veel zin gehad in internetten en dingen regelen.
Mijn excuses in ieder geval. Startbod van Jaheur is geaccepteerd en ik leef nog gewoon
Voorlopig vind ik 85 echt te weinig, dus tot het hoger wordt ga ik niet tot actie over. Op het moment dat er een redelijk voorstel gedaan wordt is het wat mij betreft snel rond (zie creativequote:Op zondag 26 april 2009 09:58 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ken het helaas zelf ook.
Heb je enig idee wanneer je tot verdere actie overgaat?
Anders kijk ik namelijk even verder.
Goed werk! Wel jammer van het bod.quote:Op zondag 26 april 2009 14:45 schreef Jaheur het volgende:
Helaas annuleer ik toch mijn bod. Heb mijn andere laptop kunnen reanimeren.
Nee, sorry, voorlopig alleen intacte laptopsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:51 schreef Manke het volgende:
heb je een kapotte laptop liggen met een 15.4 scherm?
Als het een DS Lite is met enige bijbetaling heb ik wel interesse, maar ik zocht eigenlijk een DSi... Zit er nog garantie op?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:23 schreef bacobas het volgende:
Packard Bell R4620
Ruilen tegen een roze nintendo DS? Moeders computer is kapot en zij wil d'r nintendo er wel voor ruilen!
Genoteerd! Een bod doen mag uiteraard ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Geckoo het volgende:
tvp voor de 1e laptop.
Je hebt een PM!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:35 schreef Leroym het volgende:
Packard Bell R4345 125 excl verz
Genoteerd!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:24 schreef pjay het volgende:
Bij deze een bod van 100 euro voor de Packard Bell R4620
Dat is een hele goede vraag... Daar ben ik zelf nooit uit gekomen en de koopster van de zen (hier in veldhoven) eigenlijk ook nietquote:Op maandag 25 mei 2009 12:04 schreef Niara het volgende:
wat is dat rubber ding dat links van je zen oplader ligt?
Je hebt een pm!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:30 schreef Lm87 het volgende:
100 voor de fujitsu siemens
Ik ben eruit!!! het pootje, zodat je van de houder een mooi (nouja) standaardje kan maken.......slim hequote:Op maandag 25 mei 2009 12:04 schreef Niara het volgende:
wat is dat rubber ding dat links van je zen oplader ligt?
Kijk! Daar ben ik nu nooit uitgekomenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef suuske343 het volgende:
[..]
Ik ben eruit!!! het pootje, zodat je van de houder een mooi (nouja) standaardje kan maken.......slim he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |