neequote:Op zondag 19 april 2009 15:19 schreef B.E.D het volgende:
TS werkt bij de platenmaatschappij?
Wat een trieste vertoning toch weer met je "verborgen" boodschapquote:Op zondag 19 april 2009 16:14 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
nee![]()
een beetje...
rare gedachte![]()
dus denk volgende keer ff na wat je zegt
Ik ben hier niet om de CD te promoten, maar er zijn hier meerdere achtergrondmuziektopics zoals Bassie en Adriaan, een baantjertopic leek me ook niet verkeerd
Tja dan kan ik ten minste nog zeggen dat het toeval was, een typefoutquote:Op zondag 19 april 2009 16:18 schreef Resco het volgende:
[..]
Wat een trieste vertoning toch weer met je "verborgen" boodschap
quote:Op zondag 19 april 2009 16:19 schreef IJsblock het volgende:
Voor een geil gesprek: Toets 1.
Voor een mondharmonica: Toots Thielemans.
Wat ben jij kankergrappig. En "xD" kennen we hier niet.quote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Tja dan kan ik ten minste nog zeggen dat het toeval was, een typefout![]()
xD
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 19 april 2009 16:21 schreef Resco het volgende:
[..]
Wat ben jij kankergrappig. En "xD" kennen we hier niet.
Die deuntjes van Bassie en Adriaan zijn tenminste nog tof.quote:Op zondag 19 april 2009 16:14 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
nee![]()
een beetje...
rare gedachte![]()
dus denk volgende keer ff na wat je zegt
Ik ben hier niet om de CD te promoten, maar er zijn hier meerdere achtergrondmuziektopics zoals Bassie en Adriaan, een baantjertopic leek me ook niet verkeerd
Jij vindt dat grappig?quote:
Dat maakt m niet minder grappigquote:Op zondag 19 april 2009 17:03 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jij vindt dat grappig?
Gewoon een standaard Giel Beelen grap is dat.
Nu eindelijk eens Ontopic aub.quote:Op zondag 19 april 2009 16:55 schreef teknomist het volgende:
Verkapte spam.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:12 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Nu eindelijk eens Ontopic aub.
Nee hoor, deze stond nog op mijn bureaublad.quote:Op zondag 19 april 2009 17:18 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Toch is het triester dat je speciaal voor mij dat plaatjes opzoekt om het hier neer te zetten
Ekdom, voor de volledigheid.quote:Op zondag 19 april 2009 17:03 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jij vindt dat grappig?
Gewoon een standaard Giel Beelen grap is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Ja hoor jongenquote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee hoor, deze stond nog op mijn bureaublad.
Precies, net zoals ik gezegd zou hebben dat er geen commerciële motieven achter dit topic schuilen.quote:
Maar als je even logisch nadenkt kom je er wel achter dat een medewerker van een platenmaatschappij echt niet om half 6 op fok zit om shit te promotenquote:Op zondag 19 april 2009 17:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Precies, net zoals ik gezegd zou hebben dat er geen commerciële motieven achter dit topic schuilen.
Waarom niet? Zijn marketingmensen zulke van 9-tot-5-mensen dan?quote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Maar als je even logisch nadenkt kom je er wel achter dat een medewerker van een platenmaatschappij echt niet om half 6 op fok zit om shit te promoten![]()
Wat jij wilt.quote:Wat wel logisch is is dat je dat plaatje met google images opgezocht voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |