SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Wat is gathering?quote:Op zondag 19 april 2009 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor tokkie gathering in de OP?
Ga je weer. Het is: 'Tweakers-term'.quote:Op zondag 19 april 2009 14:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is gathering?
Klinkt als een tweakers term
Oké.quote:Op zondag 19 april 2009 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Bijeenkomst. En sorry, normaal haat ik mensen die Engelse woorden in een zin gebruken. Ik pas hem wel ff aan anders
.
Volgens mij heeft zij het zelf niet gezegd dat ze zwanger was.quote:Op zondag 19 april 2009 14:52 schreef wonietnormaal het volgende:
De hele aflevering was een beetje vaag want ze gaan met haar mee omdat ze excuses wil aanbieden aan een van de twee(nick en simon) omdat ze heeft gezegd dat ze zwanger was van hem maar de hele aflevering lang hebben ze tegen niemand excuses aan geboden omdat ze hun niet tegen kwamen.
Bedankt voor je alertheid, ik hou me dan ook alleen bezig met de basisschoolstof zoals het correct toepassen van 't kofschip enzo.quote:
die met wolter kroes was redelijk normaalquote:Op zondag 19 april 2009 15:48 schreef Desunoto het volgende:
Dat programma is echt leedvermaak op z'n best.
Ja, daar was ook zoveel voor nodig.quote:
volgens mij wilde ze zeggen dat ze het echt niet was.quote:Op zondag 19 april 2009 14:48 schreef Pakspul het volgende:
Ik zapte er langs, maar begreep alleen niet waarom ze nou precies wachte? Ze is wel niet zwanger, het is een gerucht en wat wil ze nou eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |