quote:Op zondag 19 april 2009 13:34 schreef Ofresca het volgende:SPOILER: VoetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had moeten vragen of zij jou mocht fouilleren.quote:Op zondag 19 april 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had gisteren een beetje mot met een lekkere politie agente
Ze vond het niet zo leuk dat ik na het uitgaan een polonaise om hun auto heen organiseerde
Ja ongetwijfeld. Maar toch denk ik dat het merendeel laag opgeleid is.quote:Op zondag 19 april 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
er zullen ook wel mensen met een bovenmodaal salaris tussen zitten hoor, gerust
Sog-sterquote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef liefie_ het volgende:
oke ik ga straks wel aan mn verslag
ik heb zoooo geen inspiratie
quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]Ben jij zo'n ajax fan dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Oh jaquote:
dat hoort waarschijnlijk nog meer bij studeren dan studeren zelfquote:
Dat zij aan mijn wapenstok mocht zitten als ik aan die van haar zou zitten...quote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had moeten vragen of zij jou mocht fouilleren.
ben geen hooli ofzo hoor.quote:
Even ontspannen is een goed idee.quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef liefie_ het volgende:
Hahha kloptquote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat hoort waarschijnlijk nog meer bij studeren dan studeren zelf
quote:
Zijn daar beelden van? Zo ja post ze dan. Zo nee waarom niet?quote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zij aan mijn wapenstok mocht zitten als ik aan die van haar zou zitten...
Ik denk dat ik meteen een klap gehad zou hebben...
Maar ik was best lam gisterentoen een paar mensen geronseld daar op dat plein, 5 jongens en 5 meiden...
Die in kano die Rap das Armas laten zingenen daarna die polonaise
echt te grappig was dat
SOGquote:
Ik had een filmpje, maar die heb ik verwijderd omdat ik niet wist hoe de flitser aan moest tijdens een filmpjequote:Op zondag 19 april 2009 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Zo ja post ze dan. Zo nee waarom niet?
Ik wil ook lachen.
Een nieuweling?quote:
Lekker in de zon zitten lerenquote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef liefie_ het volgende:
Ik voel me vereerd.quote:Op zondag 19 april 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
ga ik me vanaf nu aan houden, speciaal voor jou
Ik officieel ook, maar goed... Ik ben op een goede wegquote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Haha, wat goed, ik moet toch echt wat meer gaan doen
Je bent trots hè?quote:
Ik kon hem ook nietquote:
Sommige mensen werken op zaterdagquote:
Die smiley is zo kloppendquote:
Ik was er bij toen ze zich voorstelde, maar ik bedoelde dat ik SOG nog niet konquote:
Huh, antwoorden?quote:Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
voor mij ook nieuw![]()
Sandra waar zijn de antwoorden?
Jammer.quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had een filmpje, maar die heb ik verwijderd omdat ik niet wist hoe de flitser aan moest tijdens een filmpje
Dus je hoorde alleen een paar gasten lam schreeuwen
Maar het was wel bruutecht vet veel verschillende mensen deden mee
Dat deed ik nooit tijdens mij studie.quote:
Van de newbie vragenquote:
Op zich ben ik redelijk fit, ondanks het erg leuke Drum & Bass feestje gisteren.quote:
Waar? In de Effenaar toevallig?quote:Op zondag 19 april 2009 13:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Op zich ben ik redelijk fit, ondanks het erg leuke Drum & Bass feestje gisteren.
Jij altijd Qquote:
Zo vriendelijkquote:Op zondag 19 april 2009 13:50 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Die had ik gister al gedaan, ik zoek ze wel even op!
Het is heerlijk buiten leren met het zonnetje erbijquote:Op zondag 19 april 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
Hooojjjj....
wat nou studieontwijkend gedrag?hup aan de slag jullie lamme takken
stoeltje in de tuin en leren maar (of met boek in park zitten of whatever)
mogen jullie om 6 uur van mij stoppen en aan de zuiperij
* Murmeli gaat intussen om 6 uur hardlopen met knuffelzacht en daarna aan het bier.
moet eerst dat vriendje van me nog in beweging krijgen...die is luiiiii!
Seks is de beste beweging hehquote:Op zondag 19 april 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
Hooojjjj....
* Murmeli gaat intussen om 6 uur hardlopen met knuffelzacht en daarna aan het bier.
En als je nu niet meer studeerd wat dan?quote:Op zondag 19 april 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
Hooojjjj....
Yupquote:
steeds meer mensen uit noord holland, goede zaakquote:Op zondag 19 april 2009 13:51 schreef Sandra1983 het volgende:
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
25
# Sekse?
Vrouw
# Woonplaats/ regio?
Noord-Holland
# Interesses?
Lezen, koken, mijn studie, werken met mensen!
# Seksuele voorkeur?
Hetero!
# Lengte en postuur?
1,78 slank
# Hoe lang single?
Nu sinds 3 maanden
Grrrrquote:
Mooie provincie is het ookquote:Op zondag 19 april 2009 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
steeds meer mensen uit noord holland, goede zaak
quote:Op zondag 19 april 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
Hooojjjj....
Als je er last van hebt, zeg het maar. Houd ik ermee opquote:
noujah, goede zaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kut dat ik net dan weer verhoging moet hebben.quote:
Ja vooral is je er weer uit weggaat.quote:
Weer een kleintje.quote:Op zondag 19 april 2009 13:51 schreef Sandra1983 het volgende:# Lengte?
1,78
Klein maar fijn.quote:
waar op terras?quote:Op zondag 19 april 2009 13:55 schreef Sandra1983 het volgende:
Noord Holland! Vanmiddag is het nog een beetje mooi weer, dan kan ik met de meiden op het terras zitten
net zo vaak als wij vragenquote:Op zondag 19 april 2009 13:55 schreef liefie_ het volgende:
haha hoevaak ga je ze nog invullen sandra?
U vraagt, wij draaienquote:
alles is hier brabantquote:Op zondag 19 april 2009 13:56 schreef djayzz het volgende:
waarom komen hier zo weinig mensen(vrouwen) uit brabant!
Omdat niemand daar wil wonen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:56 schreef djayzz het volgende:
What's the diff? Wil je vrouwen in Brabant ontmoeten, stap dan naar buiten!quote:Op zondag 19 april 2009 13:56 schreef djayzz het volgende:
quote:
Ik zeg toch niet dat ik ze wil ontmoetenquote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef MNR het volgende:
[..]
What's the diff? Wil je vrouwen in Brabant ontmoeten, stap dan naar buiten!
kleinerquote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als 178 al klein is wat ben ik dan? (170 ben ik)
ICON.quote:Op zondag 19 april 2009 13:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja kut dat ik net dan weer verhoging moet hebben.
Red Zone? Want dan ga ik even in een hoekje zitten huilen omdat ik dat gemist heb.
Okequote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef Murmeli het volgende:
tijn als je niet studeert mag je van mij heel de dag zuipen, als je morgen maar weer fris op je werk of aan het solliciteren bent:)
Mooie racewagen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:59 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Zo, en dan nu echt zonder voetbal![]()
Ah, verkeerde aanname van mij. Sorry.quote:
Het gaat er vooral om even 2 mensen een hart onder de riem te steken hierquote:
Omdat het me laatst opviel, er komen een aantal uit zuid/noord holland, utrecht, overrijsel twente, en maar weinig uit brabant.quote:Op zondag 19 april 2009 14:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, verkeerde aanname van mij. Sorry.
Waarom merk je op dat hier weinig vrouwen uit Brabant komen? (wat is de achterliggende gedachte?)
Ohquote:
Ja, die had je nog niet gezien he, stiekem naar andere dingen kijkenquote:
In singles? Of FOK! in het algemeen?quote:Op zondag 19 april 2009 14:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Omdat het me laatst opviel, er komen een aantal uit zuid/noord holland, utrecht, overrijsel twente, en maar weinig uit brabant.
Correct me if i'm wrong
quote:Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In singles? Of FOK! in het algemeen?
Want volgens mij komen er toch een aantal singles uit Brabant. Vooral uit Eindhoven.
Eindhovuuuuuu!!!quote:Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In singles? Of FOK! in het algemeen?
Want volgens mij komen er toch een aantal singles uit Brabant. Vooral uit Eindhoven.
Betraptquote:Op zondag 19 april 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, die had je nog niet gezien he, stiekem naar andere dingen kijken
quote:
Op het terras gaan zitten bijvoorbeeld, ipv fokken.quote:Op zondag 19 april 2009 14:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Eindhovuuuuuu!!!![]()
![]()
(ik moet echt even wat anders gaan doen)
Auto, JB, Liefi, jonkelquote:
Fokken! bevalt me prima. Het is alleen een vrije dag dus ik ga dadelijk nog wat dingen doen waar ik doordeweeks niet aan toe komt. Zoals: de was, de belastingaangifte.quote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Op het terras gaan zitten bijvoorbeeld, ipv fokken.
Ik , JB, MNR ( als ik me niet vergis ) ,Dawg woont net buiten Eindhoven.quote:
way to goquote:Op zondag 19 april 2009 14:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Fokken! bevalt me prima. Het is alleen een vrije dag dus ik ga dadelijk nog wat dingen doen waar ik doordeweeks niet aan toe komt. Zoals: de was, de belastingaangifte.
En dan voel ik me aan het einde van de dag lekker nuttig
Hoiquote:
Jups, woon bij jou om de hoek, remember?quote:Op zondag 19 april 2009 14:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik , JB, MNR ( als ik me niet vergis ) ,Dawg woont net buiten Eindhoven.
Moet je die nog invullen? Dan ben je te laat.quote:Op zondag 19 april 2009 14:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Fokken! bevalt me prima. Het is alleen een vrije dag dus ik ga dadelijk nog wat dingen doen waar ik doordeweeks niet aan toe komt. Zoals: de was, de belastingaangifte.
En dan voel ik me aan het einde van de dag lekker nuttig
quote:Op zondag 19 april 2009 14:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Owquote:
Je bent nog steeds niet op bezoek geweest. How come?quote:
I know.quote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je die nog invullen? Dan ben je te laat.
+ ArTiCquote:Op zondag 19 april 2009 14:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet op bezoek geweest. How come?
Mijn was ook. Dus zon blijf nog even schijnen.quote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
de zon moet hier nu even blijven, mijn was hangt buiten.
Stiekum komt half singles uit Brabant.quote:
doegggquote:Op zondag 19 april 2009 14:11 schreef djayzz het volgende:
Mensen ik ga eens even wat doen voor de samenleving. mijn ouders helpen in de tuin.
Later![]()
Eej Tijn, hoe ist?quote:
Gewoon op tijd doen geeft een nog beter gevoel.quote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef MNR het volgende:
[..]
I know.
Ik moet die van vorig jaar zelfs nog opsturen. Het is echt schandalig. Daarom dadelijk maar eens afhandelen. Dat geeft een goed gevoel
Bengeltjelief!quote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
de zon moet hier nu even blijven, mijn was hangt buiten.
Ik ook, het is wat als je gescheiden bent, dan loopt alles uit.quote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je die nog invullen? Dan ben je te laat.
Wie heeft het over clicks? Altijd leuk om mensen te leren kennen , en je woont hier zowat om de hoek.quote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha
Ik weet je huisnummer niet
Bovendien geloof ik niet zo in IRL clicks meer. Maar ken je nog niet goed genoeg om daarover te oordelen
En nu maar hopen dat je geen naheffing krijgt.quote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef MNR het volgende:
[..]
I know.
Ik moet die van vorig jaar zelfs nog opsturen. Het is echt schandalig. Daarom dadelijk maar eens afhandelen. Dat geeft een goed gevoel
Hoezo dat niet meer ?quote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha
Ik weet je huisnummer niet
Bovendien geloof ik niet zo in IRL clicks meer. Maar ken je nog niet goed genoeg om daarover te oordelen
Goed.quote:
Heb ik ook altijd gedaan. Tot deze twee jaar. Toen gaf gemakzucht me een beter gevoel.quote:Op zondag 19 april 2009 14:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon op tijd doen geeft een nog beter gevoel.
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 19 april 2009 14:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wie heeft het over clicks? Altijd leuk om mensen te leren kennen , en je woont hier zowat om de hoek.
Jaa goed!! beetje moe en spierpijn haha maar verder alles lekker hier hoorquote:
Als je de vooringevuldeversie aanvraagt ben je binnen 5 minuten klaar.quote:Op zondag 19 april 2009 14:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, het is wat als je gescheiden bent, dan loopt alles uit.
Hehequote:Op zondag 19 april 2009 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat je geen naheffing krijgt.
Vanaf dit jaar heb je de vooringevuldeversie daar hoef jezelf bijna niks meer in te vullen.quote:Op zondag 19 april 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gedaan. Tot deze twee jaar. Toen gaf gemakzucht me een beter gevoel.
Issue is dat er dingen veranderd zijn in mijn huidige situatie en dat ik het nu niet meer begrijp en weet niet aan wie ik het kan vragen. Dus daar loop ik tegenaan. Zal ik dadelijk wel weer tegenaan lopen, maar bel dadelijk wel iemand op.
Too much negative experiencequote:
ja dan veranderd er idd erg veel... ik liep er dit jaar ook helemaal op vastquote:Op zondag 19 april 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gedaan. Tot deze twee jaar. Toen gaf gemakzucht me een beter gevoel.
Issue is dat er dingen veranderd zijn in mijn huidige situatie en dat ik het nu niet meer begrijp en weet niet aan wie ik het kan vragen. Dus daar loop ik tegenaan. Zal ik dadelijk wel weer tegenaan lopen, maar bel dadelijk wel iemand op.
Ohhh! Die is kei-leukquote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef liefie_ het volgende:
ik ga ff mn jurkje spammen mensen
maar voor de mannen heb ik hem onder een linkje gezet haha
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=154c6mg&s=5
Wat een leuke! Lekker zomers! Aan het shoppen geweest?quote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef liefie_ het volgende:
Waarom lees ik zo een negatieve toon in je laatste 2 posts, die over jezelf gaan?quote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Too much negative experience
Zaten ook wel leuke tussen hoor.
Jaaaa, was zeer geslaagdquote:
ja vrijdagquote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat een leuke! Lekker zomers! Aan het shoppen geweest?
ik mis jou op die fotoquote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef liefie_ het volgende:
Deze kunnen we niet zelf invullen, het is anders als je een gedeelte van het jaar getrouwd bent geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je de vooringevuldeversie aanvraagt ben je binnen 5 minuten klaar.
Met die riem er bij? Hm.. heb ik jou gisteren in ehv gezien?quote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef liefie_ het volgende:
Kijk, daar was ik zelf nog niet eens opgekomen. Kun je nagaan.quote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dan veranderd er idd erg veel... ik liep er dit jaar ook helemaal op vastmaar belastingdienst heeft gratis nummer en die kunnen je pcies vertellen hoe en wat.... heb ik vorige week ook mee aan de lijn gehangen.....
Dit is een tegenvaller.quote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef liefie_ het volgende:
Waarschijnlijk krijg je nog wel iets terug. En dat is altijd mooi meegenomen.quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe
Nou, als ik daar bang voor was geweest, had ik mijn zaken wel op tijd in orde gemaakt
Maar toch bedankt voor je bezorgdheid
Hij is echt leuk!quote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef liefie_ het volgende:
?quote:Op zondag 19 april 2009 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom lees ik zo een negatieve toon in je laatste 2 posts, die over jezelf gaan?
nee, heb hem ook nog niet aan gehadquote:Op zondag 19 april 2009 14:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Met die riem er bij? Hm.. heb ik jou gisteren in ehv gezien?
quote:Op zondag 19 april 2009 14:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Kijk, daar was ik zelf nog niet eens opgekomen. Kun je nagaan.
Dank je wel voor de tip!
Kut he? Vastlopen.. echt:
Ik krijg nog behoorlijk wat terug en dat komt goed uit, want ik heb een leuk plan in het vooruitzicht. Een erg leuk plan!quote:Op zondag 19 april 2009 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je nog wel iets terug. En dat is altijd mooi meegenomen.
ik ben niet van de bolletjes, vind dit wel een heel leuk jurkje.quote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef liefie_ het volgende:
zeg, jij wil ook altijd meer hequote:Op zondag 19 april 2009 14:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit is een tegenvaller.Doe hem eens aan en dan een foto maken.
![]()
Thanks Carool, je hebt me zowaar zin gegeven om die aangiftes de deur uit te doen!quote:
Dan is het natuurlijk anders. Wel ingewikkeld al dat soort dingen.quote:Op zondag 19 april 2009 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze kunnen we niet zelf invullen, het is anders als je een gedeelte van het jaar getrouwd bent geweest.
Dan komt er meer bij kijken, ook omdat er nu opgeled moet worden wie welk bedrag krijgt of moet betalen.
haha nou alsje hoorquote:Op zondag 19 april 2009 14:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks Carool, je hebt me zowaar zin gegeven om die aangiftes de deur uit te doen!
Zeg! voglens mij zei jij iets in de zelfde strekkingquote:
Ik krijg ook nog wat terug. En dat is mooi wat het geld kan ik goed gebruiken.quote:Op zondag 19 april 2009 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik krijg nog behoorlijk wat terug en dat komt goed uit, want ik heb een leuk plan in het vooruitzicht. Een erg leuk plan!
shit, wel gelezen dusquote:Op zondag 19 april 2009 14:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zeg! voglens mij zei jij iets in de zelfde strekking
Oke zondequote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Too much negative experience
Zaten ook wel leuke tussen hoor.
zal ik jou dan ook maar gaan meeten? doe ik dat jurkje aanquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga eens kijken naar het nieuwe huisje van mijn zusje.
Tot later
En niet alleen met lezenquote:
Niet iedereen hoeft alles te wetenquote:Op zondag 19 april 2009 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O wat een kort antwoord.klinkt niet echt vrolijk.
Ja, ik zal het even toelichten: het is gewoon dat ik via i-net in het verleden clicks heb gehad en als ik die persoon dan ontmoette, viel het gewoon tegen. Waren verschillende varianten hoor, maar eigenlijk kwam het erop neer dat bij de eerste oogopslag niet was wat ik ervan verwachtte.quote:Op zondag 19 april 2009 14:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke zondekan me er wel iets bij voorstellen
iddquote:Op zondag 19 april 2009 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft alles te weten
Het was heel leuk en zeker voor herhaling vatbaar
O? Vertel, wat nog meer niet.quote:
Ik ben niet iedereen, moppie.quote:Op zondag 19 april 2009 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft alles te weten
Het was heel leuk en zeker voor herhaling vatbaar
quote:Op zondag 19 april 2009 14:33 schreef Belsezar het volgende:
Maar om je toch wat te vertellen Bengeltje.
We hebben heerlijk gegetenDaarna zijn we wat gaan drinken. En toen dansen tot laat in de nacht. Ze danst heerlijk
![]()
Ik heb een geweldig fijne avond gehad met een hele sexy dame
Dat lijkt me een heel goed idee.quote:Op zondag 19 april 2009 14:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zal ik jou dan ook maar gaan meeten? doe ik dat jurkje aan
is dat wel genoeg?
ff terug lezen danquote:Op zondag 19 april 2009 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel goed idee.
Ik hoor nog wel even hoe het was gister he.
Jaa dan heb je er een hele verwachting bij en is het voor de ander eigenlijk bijna onmogelijk om aan die verwachting te kunnen gaan voldoen natuurlijkquote:Op zondag 19 april 2009 14:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik zal het even toelichten: het is gewoon dat ik via i-net in het verleden clicks heb gehad en als ik die persoon dan ontmoette, viel het gewoon tegen. Waren verschillende varianten hoor, maar eigenlijk kwam het erop neer dat bij de eerste oogopslag niet was wat ik ervan verwachtte.
Ok.quote:Op zondag 19 april 2009 14:36 schreef MNR het volgende:
Trouwens, dawgje, een van mijn beste vriendinnen heb ik via i-net leren kennen 9 jaar geleden en ze is nog steeds in mijn leven en ik vind haar echt een tofwijf!
(dat wilde ik nog even zeggen)
zo klinkt het net of jij 1 van die kerels bent geweest waar ze op afknaptequote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa dan heb je er een hele verwachting bij en is het voor de ander eigenlijk bijna onmogelijk om aan die verwachting te kunnen gaan voldoen natuurlijkLastig puntje idd
Hahahha zo geef je wel een goede voedingsbodem voor sappige roddelsquote:Op zondag 19 april 2009 14:33 schreef Belsezar het volgende:
Maar om je toch wat te vertellen Bengeltje.
We hebben heerlijk gegetenDaarna zijn we wat gaan drinken. En toen dansen tot laat in de nacht. Ze danst heerlijk
![]()
Ik heb een geweldig fijne avond gehad met een hele sexy dame
Hahaha nee ik herken het probleem en verplaatste me er een beetje inquote:Op zondag 19 april 2009 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
zo klinkt het net of jij 1 van die kerels bent geweest waar ze op afknapte
Soms wordt er zo'n druk op uitgeoefend en daar kan ik niet of lastig mee omgaan.quote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa dan heb je er een hele verwachting bij en is het voor de ander eigenlijk bijna onmogelijk om aan die verwachting te kunnen gaan voldoen natuurlijkLastig puntje idd
Bye Feitosa. Nog een fijne dagquote:Op zondag 19 april 2009 14:36 schreef Feitosa het volgende:
Nou, ik ben pleite . Even langs vrienden van me.
Fijne dag nog!
Alsof dat sowieso niet gaat gebeurenquote:Op zondag 19 april 2009 14:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahha zo geef je wel een goede voedingsbodem voor sappige roddels![]()
![]()
Wat ben je weer lekker recht voor je raapquote:Op zondag 19 april 2009 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Fijne zondag.quote:Op zondag 19 april 2009 14:36 schreef Feitosa het volgende:
Fijne dag nog!
quote:Op zondag 19 april 2009 14:36 schreef Feitosa het volgende:
Fijne dag nog!
Bels! Jij gaat toch niet roddelen hè?quote:Op zondag 19 april 2009 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alsof dat sowieso niet gaat gebeuren
er zijn uiteraard alleen maar ranzigequote:Op zondag 19 april 2009 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wil details. Niet de ranzige, dat dan weer niet.
Al is gebeurd bedoel je.quote:Op zondag 19 april 2009 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alsof dat sowieso niet gaat gebeuren
Ik wil geen kwaad spreken over de mannen die ik via i-net heb ontmoetquote:Op zondag 19 april 2009 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik denkquote:Op zondag 19 april 2009 14:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker recht voor je raap
Dat doen ze nooit, ik vraag me dan altijd af, waarom vond ik ze leuk? Zal wel zijn omdat je ze nog nooit hebt gezien en puur op innerlijk af gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 14:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik zal het even toelichten: het is gewoon dat ik via i-net in het verleden clicks heb gehad en als ik die persoon dan ontmoette, viel het gewoon tegen. Waren verschillende varianten hoor, maar eigenlijk kwam het erop neer dat bij de eerste oogopslag niet was wat ik ervan verwachtte.
Innerlijk waren het stuk voor stuk echt kanjers, hele mooie mensen. Echt gewoon super.quote:Op zondag 19 april 2009 14:45 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Dat doen ze nooit, ik vraag me dan altijd af, waarom vond ik ze leuk? Zal wel zijn omdat je ze nog nooit hebt gezien en puur op innerlijk af gaat.
natuurlijk...quote:Op zondag 19 april 2009 14:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wil geen kwaad spreken over de mannen die ik via i-net heb ontmoet
Geen spijt van dat ik ze ontmoet heb.
Misschien is het niet zozeer de ontmoeting zelf geweest, maar het gedrag. Of mijn gedrag. Zitten altijd twee kanten aan het verhaal he?
Heb toch echt een relatie overgehouden aan iemand die ik alleen kende van het internet. We ontmoeten elkaar irl en het klikte ook meteen.quote:Op zondag 19 april 2009 14:45 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Dat doen ze nooit, ik vraag me dan altijd af, waarom vond ik ze leuk? Zal wel zijn omdat je ze nog nooit hebt gezien en puur op innerlijk af gaat.
Dat is wel weer heeel negatief Sandraquote:Op zondag 19 april 2009 14:45 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
of die ene mooie foto die je hebt gezienquote:Op zondag 19 april 2009 14:45 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Auto! Nee ik niet, maar de tam tam werkt op volle toeren merk ikquote:Op zondag 19 april 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bels! Jij gaat toch niet roddelen hè?
bah wat ben je dan uiterlijk gericht, oppervlakkigquote:Op zondag 19 april 2009 14:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Innerlijk waren het stuk voor stuk echt kanjers, hele mooie mensen. Echt gewoon super.
Dat willen we niet hebben he.quote:Op zondag 19 april 2009 14:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er zijn uiteraard alleen maar ranzige![]()
Nee dat doen we allemaal wel ff via msn dawgje
anders gaan de mensen hier alleen maar roddelen
Ik ook eens, daarom ging ik eerst niet meer meeten want ik dacht jeetje dat zal wel uniek zijn hahaquote:Op zondag 19 april 2009 14:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb toch echt een relatie overgehouden aan iemand die ik alleen kende van het internet. We ontmoeten elkaar irl en het klikte ook meteen.Denk alleen dat je wel meteen weet of het wat wordt of niet.
Ik ben een beetje kortzichtig geworden in deze..quote:Op zondag 19 april 2009 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk...
maar ik zie het als afknappen van jouw kant wat je net zegt, en hij heeft er een hele verklaring voor bedacht die iets anders in je hoofd plaatst dan, ze is op me afgeknapt![]()
tsjah ik heb ook weleens iemand gemeet die de klik niet voor me had, dus afknapte.. nou boeie.. doe ik andersom ook weleens
zo kan het natuurlijk ookquote:Op zondag 19 april 2009 14:47 schreef Ofresca het volgende:
We ontmoeten elkaar irl en het klikte ook meteen.![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
bah wat ben je dan uiterlijk gericht, oppervlakkig
iets zoets en met lekker veel slagroomquote:
Hoezo moet het dan weer persee zo zijn dat iemand op mij is afgeknaptquote:Op zondag 19 april 2009 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk...
maar ik zie het als afknappen van jouw kant wat je net zegt, en hij heeft er een hele verklaring voor bedacht die iets anders in je hoofd plaatst dan, ze is op me afgeknapt![]()
tsjah ik heb ook weleens iemand gemeet die de klik niet voor me had, dus afknapte.. nou boeie.. doe ik andersom ook weleens
omdat jij er helemaal een mooie theorie voor hebt bedachtquote:Op zondag 19 april 2009 14:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo moet het dan weer persee zo zijn dat iemand op mij is afgeknapt![]()
Oeh lekker! Ik heb meer zin in bosvruchten. Van dat heerlijke Italiaanse ijs!quote:Op zondag 19 april 2009 14:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
iets zoets en met lekker veel slagroomchocolade
Nou nou, niet zo overdrijven MidNightRunmeisje.quote:Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben een beetje kortzichtig geworden in deze..
Zal er eens bij stilstaan.
jaaaa idd dat lekkere vese schep ijsquote:Op zondag 19 april 2009 14:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ik heb meer zin in bosvruchten. Van dat heerlijke Italiaanse ijs!
quote:Op zondag 19 april 2009 14:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa idd dat lekkere vese schep ijs![]()
ligt eraan welk hoorntje ze hebben... vind alleen die echte lekker niet die kinder-hoorntjesquote:
Zeg kerel! Ik heb je net impliciet een compliment gegevenquote:Op zondag 19 april 2009 14:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo overdrijven MidNightRunmeisje.
Ja kan het ook zo mss zijn dat ik zo'n theorie heb bedacht omdat ik mogelijk hoge verwachtingen had van een meisje en ze daar dan niet aan kon voldoenquote:Op zondag 19 april 2009 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
omdat jij er helemaal een mooie theorie voor hebt bedacht
of gwn een grote schaal met ijs en slagroomquote:Op zondag 19 april 2009 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ligt eraan welk hoorntje ze hebben... vind alleen die echte lekker niet die kinder-hoorntjes
aan jouw reacties droop gewoon het feit af dat het over jou ging en niet andersom...quote:Op zondag 19 april 2009 14:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja kan het ook zo mss zijn dat ik zo'n theorie heb bedacht omdat ik mogelijk hoge verwachtingen had van een meisje en ze daar dan niet aan kon voldoen![]()
En chocoladesaus.quote:Op zondag 19 april 2009 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
of gwn een grote schaal met ijs en slagroom
quote:Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ook eens, daarom ging ik eerst niet meer meeten want ik dacht jeetje dat zal wel uniek zijn haha
maar met B was ook echt gewoon tof
Dus ik denk dat het wel kan hoor
als je allebei gewoon altijd open en eerlijk bent en zo
Fijn dat je zo van je eigen gelijk zo overtuigd bentquote:Op zondag 19 april 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
aan jouw reacties droop gewoon het feit af dat het over jou ging en niet andersom...![]()
correct me if en het is zo
Boxie, je bent gewoon een tof ventje. Onthoud dat!quote:Op zondag 19 april 2009 15:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Fijn dat je van je eigen gelijk zo overtuigd bent
in het begin riep ik gewoon iets dat als eerste in me opkwam....quote:Op zondag 19 april 2009 15:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Fijn dat je zo van je eigen gelijk zo overtuigd bent
Weet ik.quote:Op zondag 19 april 2009 14:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg kerel! Ik heb je net impliciet een compliment gegeven
Stop moaning
Was jij niet de satekoning amigo?quote:
Heel goed! Want dan kan maar niet vaak genoeg benadrukt worden.quote:
Rival is niet de man van de theorieenquote:Op zondag 19 april 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
in het begin riep ik gewoon iets dat als eerste in me opkwam....
nu je er over door blijft gaan
MAW, door jouw reacties raak ik steeds meer overtuigt van mijn eigen gelijk....
quote:Op zondag 19 april 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen..
Men tis alweer 15.00 uur.. lange tijd geleden dat ik toen pas wakker werd
quote:Op zondag 19 april 2009 15:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Rival is niet de man van de theorieen
*kuch! proest, hoest!![]()
![]()
Lief !quote:Op zondag 19 april 2009 15:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Boxie, je bent gewoon een tof ventje. Onthoud dat!
Je weet wel, gesprekspartner en zo
*zucht* dat is ook wel weer waar natuurlijk maar goed, denk wat je wil denken!quote:Op zondag 19 april 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
in het begin riep ik gewoon iets dat als eerste in me opkwam....
nu je er over door blijft gaan
MAW, door jouw reacties raak ik steeds meer overtuigt van mijn eigen gelijk....
quote:Op zondag 19 april 2009 15:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Boxie, je bent gewoon een tof ventje. Onthoud dat!
Je weet wel, gesprekspartner en zo
Caroolquote:
quote:
Tof! En gaat hij je bellen?quote:Op zondag 19 april 2009 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Carool
BJah was erg leuk!
Tis toch nog half 5 geworden, terwijl ik om 12 uur al vet moe was. Maar volgens mij is de enige verklaring daarvoor dat ik daar sjans had met een jongen
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nee dat niet.. maar we hebben wel maandagavond afgesproken om wat te gaan eten
bij goede indonesische restaurants maken ze altijd lekkere van tofu?quote:Op zondag 19 april 2009 15:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, die van mij is gewoon erg lekker.
rhu: uh vast wel, als jij een vervanger voor kip weet.
Bijquote:Op zondag 19 april 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nee dat niet.. maar we hebben wel maandagavond afgesproken om wat te gaan eten
Dacht ik al. Ja, geen probleem in principe.quote:Op zondag 19 april 2009 15:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bij goede indonesische restaurants maken ze altijd lekkere van tofu?
kun je dat?
Boxie staat bij mij hoger in het vaandel dan jijquote:
Nee wordt hengelo, dus vast iets bij de kiosk daarquote:
Leuk! Cue op een date!quote:Op zondag 19 april 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
oeeeh heerlijk!quote:Op zondag 19 april 2009 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ja, geen probleem in principe.
Hengelo.quote:Op zondag 19 april 2009 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee wordt hengelo, dus vast iets bij de kiosk daar
Je bent welkom.quote:Op zondag 19 april 2009 15:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeeeh heerlijk!
dan kom ik eens sate bij je eten
weet de reden ook niet, maar hij wou daar ergens heen.. I don't carequote:
de friendzone is natuurlijk hoger dan geen zone!quote:Op zondag 19 april 2009 15:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Boxie staat bij mij hoger in het vaandel dan jij
Is dit een projectie?quote:Op zondag 19 april 2009 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
de friendzone is natuurlijk hoger dan geen zone!
Met hoge hakjes natuurlijkquote:Op zondag 19 april 2009 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent welkom.
Mits je dat blauwe jurkje dan aantrekt.![]()
Dat gaat hem niet worden dan, want hij is zwartquote:Op zondag 19 april 2009 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent welkom.
Mits je dat blauwe jurkje dan aantrekt.![]()
Natuurlijk!quote:Op zondag 19 april 2009 15:23 schreef DieBoard het volgende:
Rebel je hebt het gehaald!
Lekker brak zeker of niet, net wakker
Haha, wat vervelend!quote:Op zondag 19 april 2009 15:26 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw jee me sigaretten zijn bijna op... moet ik toch nog de deur uit... dan kan ik net zo goed gelijk ijsje halen
haha jaaa he... woon je hier in de buurt ofresca? dan neem ik ook ijsje voor jou meequote:
Lekker avondje dus gehad met Rebel?quote:
Heb een boete voor geen fietsverlichting gehad! Was gelukkig maar 20 euro, wist niet dat zulke lage boetes nog bestonden. Agent zei al dat het idd 1 van de weinige is die zo laag is.quote:Op zondag 19 april 2009 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker avondje dus gehad met Rebel?
quote:Op zondag 19 april 2009 15:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Boxie staat bij mij hoger in het vaandel dan jij
Vast het laatstequote:Op zondag 19 april 2009 15:32 schreef Q. het volgende:
Gisteren nog wel met een leuke dame staan praten maar ik was natuurlijk weer te schijterig om iets te proberen. Of ze was niet leuk genoeg. Dat zal het zijn geweest.
Ik vrees dat ie onderweg smelt. Tenzij je in Noord-NL woont.quote:Op zondag 19 april 2009 15:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaaa he... woon je hier in de buurt ofresca? dan neem ik ook ijsje voor jou mee
grenzen zijn slechts lijnenquote:Op zondag 19 april 2009 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
de friendzone is natuurlijk hoger dan geen zone!
Ik las het! Achja moet je maar licht op je fiets hebben:) Nu ik mij bedenk, dat ik dat gister ook vergeten ben, maar kom dan geen politie tegenquote:Op zondag 19 april 2009 15:32 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Heb een boete voor geen fietsverlichting gehad! Was gelukkig maar 20 euro, wist niet dat zulke lage boetes nog bestonden. Agent zei al dat het idd 1 van de weinige is die zo laag is.
Lekker wezen swingen in Anno Almere dus mijn beenspieren hebben weer training gehad.
Nope sorry.... woon in t midden.... dan krijg je em nog wel een xtje van mequote:Op zondag 19 april 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie onderweg smelt. Tenzij je in Noord-NL woont.![]()
Maar toch bedankt!
als ze niet leuk genoeg is doe je het voor de lol!quote:Op zondag 19 april 2009 15:32 schreef Q. het volgende:
Gisteren nog wel met een leuke dame staan praten maar ik was natuurlijk weer te schijterig om iets te proberen. Of ze was niet leuk genoeg. Dat zal het zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |