quote:Op zondag 19 april 2009 13:34 schreef Ofresca het volgende:SPOILER: VoetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had moeten vragen of zij jou mocht fouilleren.quote:Op zondag 19 april 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had gisteren een beetje mot met een lekkere politie agente
Ze vond het niet zo leuk dat ik na het uitgaan een polonaise om hun auto heen organiseerde
Ja ongetwijfeld. Maar toch denk ik dat het merendeel laag opgeleid is.quote:Op zondag 19 april 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
er zullen ook wel mensen met een bovenmodaal salaris tussen zitten hoor, gerust
Sog-sterquote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef liefie_ het volgende:
oke ik ga straks wel aan mn verslag
ik heb zoooo geen inspiratie
quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]Ben jij zo'n ajax fan dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Oh jaquote:
dat hoort waarschijnlijk nog meer bij studeren dan studeren zelfquote:
Dat zij aan mijn wapenstok mocht zitten als ik aan die van haar zou zitten...quote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had moeten vragen of zij jou mocht fouilleren.
ben geen hooli ofzo hoor.quote:
Even ontspannen is een goed idee.quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef liefie_ het volgende:
oke ik ga straks wel aan mn verslag
ik heb zoooo geen inspiratie
Hahha kloptquote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat hoort waarschijnlijk nog meer bij studeren dan studeren zelf
quote:
Zijn daar beelden van? Zo ja post ze dan. Zo nee waarom niet?quote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zij aan mijn wapenstok mocht zitten als ik aan die van haar zou zitten...
Ik denk dat ik meteen een klap gehad zou hebben...
Maar ik was best lam gisterentoen een paar mensen geronseld daar op dat plein, 5 jongens en 5 meiden...
Die in kano die Rap das Armas laten zingenen daarna die polonaise
echt te grappig was dat
SOGquote:
Ik had een filmpje, maar die heb ik verwijderd omdat ik niet wist hoe de flitser aan moest tijdens een filmpjequote:Op zondag 19 april 2009 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Zo ja post ze dan. Zo nee waarom niet?
Ik wil ook lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |