mja op de a58 maar mistlichten aangezetquote:Op woensdag 22 april 2009 07:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
goedemorgen deze mistige morgen!
ben zo gaar als 'n doorgekookte bloemkool niet normaal...
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 22 april 2009 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
'Jongeren niet 's nachts of met leeftijdgenoten in auto'kut voorstel
Gaat om een voorstel om jongeren tot en met 24 jaar niet snachts te laten rijden. Een rijverbod
idd, fijn als je als 20jarige snachts uit je bed gebeld wordt voor een storing.quote:
Meer dan terecht!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
'Jongeren niet 's nachts of met leeftijdgenoten in auto'kut voorstel
Gaat om een voorstel om jongeren tot en met 24 jaar niet snachts te laten rijden. Een rijverbod
iddquote:Op woensdag 22 april 2009 17:13 schreef aardappel het volgende:
tsja... anders verbied meteen alle mensen auto te rijden.. hebben we sowieso geen auto-ongelukken meer....
nou vooruit dan, ik weet eigenlijk niet of het mag maar ze hebben nu een gedeelte van het hoofdeinde (denk ik) klaar:quote:Op woensdag 22 april 2009 09:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Goedemorgen. Oh ik lees dat van styliste nu pas: vet leuk joh! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar het stylistebed.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:28 schreef vamperotica het volgende:
Wauw!! Volgens mij wordt ze heul mooi!!
Tof en mooi zeg!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef styliste het volgende:
[..]
nou vooruit dan, ik weet eigenlijk niet of het mag maar ze hebben nu een gedeelte van het hoofdeinde (denk ik) klaar:
[ afbeelding ]
het is een hemelbed en ze wordt wit met gouden bogen aan het hoofd- en voeteneinde en gouden knoppen bovenop.
inderdaad heb ik ook tijd gedaan en bevalt eigenlijk best goed hahaquote:Op donderdag 23 april 2009 08:11 schreef automatic_ het volgende:
Wat heb ik lekker geslapen! Moet voortaan eerder naar bed gaan
Ik werd alleen om 6uur wakker omdat ik mijn slaap al had gehadquote:Op donderdag 23 april 2009 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad heb ik ook tijd gedaan en bevalt eigenlijk best goed haha
Frisse fruitige automatic danquote:Op donderdag 23 april 2009 08:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik werd alleen om 6uur wakker omdat ik mijn slaap al had gehad
Maar goed; daarna was het 7uur, toen een sms om 7.38 en daarna om 8.05 & toen dacht ik; Dan ga ik er maar uit
Haha ja inderdaad! Ik ben echt vrolijk & wakkerquote:
http://keesjekraak.hyves.nl/quote:Op donderdag 23 april 2009 09:45 schreef existenz het volgende:
http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=8347&Itemid=190
ehm nee ...quote:
Zolang er een motor in zit, volg ik het stiekem welquote:
Vrijdagquote:Op donderdag 23 april 2009 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
zijn we al met 4![]()
enige voorkeur van een dag ?
woeiquote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef theKiD het volgende:
I'm in..![]()
Regelen jullie maar een datum, dan kan ik altijd zien of ik mee kan. Aangezien ik het moeilijkste rooster heb, pas ik me aan..
dan buig ik weer bij hilvarenbeek van de a58 afquote:Op donderdag 23 april 2009 16:31 schreef existenz het volgende:
Waarom is het NU een 80 zone op de A58???? Er hangt helemaal geen smog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |