Ooooooooooooooquote:Op zondag 19 april 2009 15:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Raccoon...
Hij is flauw, ik weet het
Dat gaat snelquote:Op zondag 19 april 2009 15:42 schreef Messenga het volgende:
Auto! we zijn aankomende woensdag een half jaar samen.![]()
Volgend evenement weer!quote:
Nou dat zou kunnen... Heb wel wat mensen langs zien komen moet ik bekennenquote:Op zondag 19 april 2009 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stond je daar te tappen? Want dan kan het zijn dat je mij 2 keer geholpen hebt Haha.
Ik heb serieus niets meegekregen van wat er op het plein is gebeurd. Maar me wel vermaakt! Was er net nog even om koffie te drinken en het is nu al weer bijna leeg... Alleen nog veel plastic.quote:
Jah dan heb je me volgens mij 2 keer geholpen hahaquote:Op zondag 19 april 2009 17:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Volgend evenement weer!
[..]
Nou dat zou kunnen... Heb wel wat mensen langs zien komen moet ik bekennen. Stond te werken in een zwart overhemd!
Tja denk dat ik ongeveer wel 4000 mensen heb gezien... Ben op gegeven moment gaan tappen en heb toen achter elkaar 3/4e doos met glazen leeggetapt... Dus ongeveer 750 glazen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah dan heb je me volgens mij 2 keer geholpen haha
Nee dat nietquote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja denk dat ik ongeveer wel 4000 mensen heb gezien... Ben op gegeven moment gaan tappen en heb toen achter elkaar 3/4e doos met glazen leeggetapt... Dus ongeveer 750 glazen.
Maar stond je dan ook nog naast die blondine in het geel die mij nog onzedelijk heeft betast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |