Zeg maar dat ze beter thuis kunnen blijvenquote:Op zondag 19 april 2009 14:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Geen idee, zal even om me heen vragen..
.
.
..
Ik mot gaan zitten zeggen ze
Maar toch wel op ons ?quote:Op zondag 19 april 2009 14:52 schreef venomsnake het volgende:
Laat Utreg maar winnen.
Ik zit niet te wachten op Feyenoord in de plee-offs.
Jawel, met Vitesse hebben we nog een appeltje te schillen.quote:
Ze zeggen: hou je kop es, ga zitten en kijk vooruit grafjostiquote:Op zondag 19 april 2009 14:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze beter thuis kunnen blijven
Helaas Feyenoord komt toch wel in de Play-offsquote:Op zondag 19 april 2009 14:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel, met Vitesse hebben we nog een appeltje te schillen.
Frustratiequote:Op zondag 19 april 2009 14:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze zeggen: hou je kop es, ga zitten en kijk vooruit grafjosti
Dit seizoen staat het nog altijd 1-1quote:Op zondag 19 april 2009 14:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel, met Vitesse hebben we nog een appeltje te schillen.
Dat denk ik ook wel ja.. Ze beginnen vertrouwen te krijgen daar in Rotterdam.quote:Op zondag 19 april 2009 14:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Helaas Feyenoord komt toch wel in de Play-offs
Eigenlijk 6-3quote:Op zondag 19 april 2009 14:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dit seizoen staat het nog altijd 1-1
Hou je kopquote:Op zondag 19 april 2009 14:57 schreef waterreus23 het volgende:
Volgens mij is Wesley de Ruiter echt een van de slechtere keepers in de Eredivisie
NEC - NAC zal ons volgende weekend meer duidelijk gevenquote:Op zondag 19 april 2009 14:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja.. Ze beginnen vertrouwen te krijgen daar in Rotterdam.
Dan heeft ie dat wel heel knap gespeeld. Volgens mij raakte ie gewoon uit balans, en ook nog half meegetrokken aan z'n shirtje. Dan gebeuren dat soort dingen, niet veel aan de hand...quote:Op zondag 19 april 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
Niet bewust, flikker toch op man. Als voetballer weet je heel goed waar je je voet neerzet.
Ken die man heul niet zo, volgens mij fluit hij niet vaak toch?quote:
Meer 4de man iddquote:Op zondag 19 april 2009 15:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ken die man heul niet zo, volgens mij fluit hij niet vaak toch?
Jupiler leauge daar mag ik ook mooi blijvenquote:Op zondag 19 april 2009 15:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ken die man heul niet zo, volgens mij fluit hij niet vaak toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |