Heel veel drank, dan voel je die harde stenen van de straat niet waarop je slaapt en hoef je niet met de trein weer terugquote:Op zondag 19 april 2009 11:34 schreef Isegrim het volgende:
Het is juist leuk als er mensen komen die nog nooit geweest zijn.
Ik ben wel voorstander van een WFL-verantwoord uitje met als afsluiter lekker eten en veel drank.
Voor de verandering misschien eens een L-meet? Het voormalig Bijbels Openluchtmuseum, nu Orientalis: http://www.museumparkorientalis.nl/ ?
Niet om de hoek, wel vrij goed te bereiken. Het is maar een idee, ik ben er zelf nog nooit geweest en dit lijkt me een uitgelezen kans.quote:Op zondag 19 april 2009 11:39 schreef Reya het volgende:
Heilig Landstichting is voor de meeste mensen natuurlijk niet om de hoek. Mijzelf maakt het allemaal niet zoveel uit, overigens, ik woon toch in een uithoek.
Ik ken nog een verdere uithoekquote:Op zondag 19 april 2009 11:39 schreef Reya het volgende:
Heilig Landstichting is voor de meeste mensen natuurlijk niet om de hoek. Mijzelf maakt het allemaal niet zoveel uit, overigens, ik woon toch in een uithoek.
Ja, gezellig bij elkaar komen om onze frustraties te spuien. Wel 1 keer in het jaar wegens onoverbrugbare afstanden, natuurlijk.quote:
Is het tijd voor nieuw vlees ja?quote:Op zondag 19 april 2009 11:34 schreef Isegrim het volgende:
Het is juist leuk als er mensen komen die nog nooit geweest zijn.![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 13:57 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Is het tijd voor nieuw vlees ja?![]()
Het stomme is dat de WFL-LFC niet echt heel erg vol zit met WFL-posters.quote:Vertel eens wat over de voorgaande meetings...
Zijn het allemaal van die slowchatters??![]()
![]()
Een meet voor iedereen die ook maar iets met WFL heeft.quote:Op zondag 19 april 2009 15:40 schreef koningdavid het volgende:
Is dit een meet voor die slowchatcrew of voor mensen die in daadwerkelijk in WFL-topics posten?
Lijkt me wel tof trouwens om te komen. Ik hoop er te zijn.
Anders ook niet hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Scaurus het volgende:
Ik zal er ook zijn. Mits koningdavid ook komt, anders maak ik geen kans tegen de antitheïsten hier.
Aslan.quote:Op zondag 19 april 2009 22:32 schreef Scaurus het volgende:
Dan gaan we Chronicles of Narnia naspelen
Wat wil jij doen?quote:Op maandag 20 april 2009 12:48 schreef Causa het volgende:
Ik wil niet "alleen maar bieren op een terras aan de gracht"
Eensch!quote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef Reya het volgende:
Een activiteit in WFL-stijl lijkt me toch wel een belangrijke component van het gebeuren.
Is er aan deze kant van de IJssel niets te doen dan?quote:Op maandag 20 april 2009 13:15 schreef Reya het volgende:
Weet jij nog wat meer alternatieven, Isegrim? Als provinciaal ben ik uiteraard volledig onwetend over wat er aan de andere kant van de IJssel te doen is
Ben ik een tijdje terug met Geartsjuh heengeweest, is erg leukquote:
Die is zo te zien op zaterdag gesloten; dat lijkt me toch de meest courante dag voor een meet.quote:
Ik ben ineens niet gelovigquote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef Doffy het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon op een terrasje gaan zitten. Als de Heilige Geest ervoor kiest om onze meet toch een L-sfeertje te geven, dan weet ik zeker dat er wel iets spannends gebeurt
Ik wil wel schuimbekken en rare Aramese kreten uitslaanquote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef Doffy het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon op een terrasje gaan zitten. Als de Heilige Geest ervoor kiest om onze meet toch een L-sfeertje te geven, dan weet ik zeker dat er wel iets spannends gebeurt
't Geloof begint weer terug te komen...quote:Op maandag 20 april 2009 17:31 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik wil wel schuimbekken en rare Aramese kreten uitslaan
Dat lijkt me een betere L-meet dan een stoffig museumquote:Op maandag 20 april 2009 17:31 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik wil wel schuimbekken en rare Aramese kreten uitslaan
Jij mag Pontius Pilatus wel naspelen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een betere L-meet dan een stoffig museum
Ja, de laatste keer twee jaar geleden.quote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef koningdavid het volgende:
Is het al eens eerder gedaan eigenlijk, zo'n WFL-meet?
jaquote:
Ja, ik kan mezelf nog een keertje Leiden en een keertje Den Haag herinneren. 2007 en 2005 was dat, geloof ik.quote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef koningdavid het volgende:
Is het al eens eerder gedaan eigenlijk, zo'n WFL-meet?
Solly, alleen de avond dan sla ik overquote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk ben ik ook wel voor iets met de L.Vond het Catherijne Convent in Utrecht wel mooi toen ik er voor het laatst was.
Of we gaan gewoon met z'n allen naar een lezing op een vrijdagavond. Kunnen redelijk wat mensen nog die nacht gratis terug met hun OV-Studentenkaart.
WFL doet het gewoon onevenquote:
De 2001 meeting was de bom.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:54 schreef Haushofer het volgende:
Ja, ik kan mezelf nog een keertje Leiden en een keertje Den Haag herinneren. 2007 en 2005 was dat, geloof ik.
Je bedoelt dat je zo'n slechte chauffeur bent dat je je auto vermoedelijk de Oude Gracht inrijdt? Ik zou niet weten hoe je anders op zo'n terrasje wilt komen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:26 schreef speknek het volgende:
[..]
De 2001 meeting was de bom.
Als jullie in Utrecht afspreken rijd ik jullie trouwens plat met m'n auto. Niet dat ik een auto heb, maar dat jullie het weten.
Den Haag onder de bezielende leiding van Isegrim (Wat hebben we toen veel gelopenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik kan mezelf nog een keertje Leiden en een keertje Den Haag herinneren. 2007 en 2005 was dat, geloof ik.
Ehhh...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Den Haag onder de bezielende leiding van Isegrim (Wat hebben we toen veel gelopen)
Jouw worst mocht er ook wel wezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:58 schreef Doffy het volgende:
Ja schuif de schuld maar met terugwerkende kracht af
je worst is trouwens érrug lekker!
Die waren er toen nog niet... :squote:Op woensdag 22 april 2009 11:40 schreef Doffy het volgende:
Misschien moeten we er ook nog een schuilmoskee bij doen
Zoveel minaretten zijn er sowieso niet. En die Westermoskee gaat er voorlopig niet komen, hoe mooi het ding ook geworden zou zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Die waren er toen nog niet... :s
Maar de moskeen tegenwoordig zijn wel een mooi voorbeeld van pragmatische tolerantieBeetje hetzelfde als toen in de 19e eeuw.
'Je mag best een moskee neerzetten als je het maar niet te bont maakt. De minaretten worden natuurlijk niet hoger dan de kerktorens'
Ja echt jammer... Zou echt een mooi gebouw worden. Een verrijking voor een multiculti samenleving als Nederland.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zoveel minaretten zijn er sowieso niet. En die Westermoskee gaat er voorlopig niet komen, hoe mooi het ding ook geworden zou zijn.
Mijn ideequote:Op zondag 26 april 2009 10:08 schreef Isegrim het volgende:
Misschien moeten we eerst eens een datum prikken en dán kijken wat we gaan doen.
Sja, kannernixandoen.....quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:50 schreef Reya het volgende:
Kom, kom, niet zo somber.
Nee, dat komt omdat jij D66 stemt. Althans, dat zou mij een plausibele aanleiding lijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:34 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij worden we op onze meet straks omsingeld door de ME en afgevoerd naar duistere, natte kelders. En daar jaren vastgehouden zonder proces. En dat allemaal omdat we in de LFC gepost hebben
Natuurlijk wel. Ik zou niet zonder je kunnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:02 schreef Doffy het volgende:
Straks zie ik Grimmie en Liesje nóóóóóit meer
Ze hebben jarenlang gelurkt om alle adressen te achterhalen. Voordat we uberhaupt op weg gaan komen er bij iedereen al een stel busjes met een stel sterke mannen langs..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:34 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij worden we op onze meet straks omsingeld door de ME en afgevoerd naar duistere, natte kelders. En daar jaren vastgehouden zonder proces. En dat allemaal omdat we in de LFC gepost hebben
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:02 schreef Doffy het volgende:
Straks zie ik Grimmie en Liesje nóóóóóit meer
Weest niet bang, mijn lief! We graven de ringbalk nog een metertje verder uit en we hebben onze eigen bunker. Als ik dan de donderbus klaarzet en jij hanteert de hellebaard dan zie ik Trigger's hoofd al snel op een paal op het Boerhaaveplein, ter afschikwekkende waarschuwing voor andere Sterke Mannen die de Danny op ons afstuurt...quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze hebben jarenlang gelurkt om alle adressen te achterhalen. Voordat we uberhaupt op weg gaan komen er bij iedereen al een stel busjes met een stel sterke mannen langs..
Ah verdikkie, zit je dan met veel moeite je agenda voor om te gooien. Ws heb je zelf gewoon geen zinquote:Op zondag 7 juni 2009 12:19 schreef Reya het volgende:
Ik heb niet het idee dat er veel animo is, dus ik stel voor de meeting voor onbepaalde tijd uit te stellen.
hihiquote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef Reya het volgende:
Ja, daarom heb ik ook dit topic geopend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |