jij hebt ook geen pica's in je fobo heur.......quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef beequeen het volgende:
Waarom geven jullie deze gast zoveel aandacht?
Een duidelijk profile of afserveren.
Lol, zoiets ja, beetje jammer vind ik het wel, dat gedoe, gewoon een pic klaar.quote:
Ik ook niet maar ik hoef ook niet zo nodig in de bunker.quote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt ook geen pica's in je fobo heur.......
zij gaat dan ook niet de bunker in, zover ik weetquote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien is ie verlegen.......quote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef Danny het volgende:
[..]
zij gaat dan ook niet de bunker in, zover ik weet
We kunnen nu niet eens een fatsoenlijke header voor die gast bakken.
ah jaquote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nou da's toch je vrouw neem ik aanof niet?
nah... ik heb ze niet allemaal bekeken maar zag je lief met denk ik je vrouw.....quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef Danny het volgende:
[..]
ah ja
Da's knorretje idd (nou ja, op een aantal van de foto's, geen idee op welke je doelt)
Duidelijk een gevalletje grootheidswaanquote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zoiets ja, beetje jammer vind ik het wel, dat gedoe, gewoon een pic klaar.
nee, knorretjequote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ik heb ze niet allemaal bekeken maar zag je lief met denk ik je vrouw.....
knorretje ?![]()
ik noem die van mij altijd Fatso
wat is een Bf'er ???quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duidelijk een gevalletje grootheidswaan![]()
Ik dacht in het begin dat het een BN-er of BF!-er was, maar nee, hij vindt zichzelf zo belangrijk dat hij het nodig vind zichzelf onherkenbaar te posten
Gek hè, met LS op je hielen. Gelukkig heeft hij nu een dinnetje. Dat woord alleen al.quote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef FANN het volgende:
quote:
Hmm, of hij is gewoon nog niet zeker of hij wel durft natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin dat het een BN-er of BF!-er was, maar nee, hij vindt zichzelf zo belangrijk dat hij het nodig vind zichzelf onherkenbaar te posten
Bekende Fokkerquote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is een Bf'er ???klinkt ook wel een beetje raar trouwens
heeft ie een ''dinnetje'' ? sinds wanneer?quote:Op zondag 19 april 2009 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gek hè, met LS op je hielen. Gelukkig heeft hij nu een dinnetje. Dat woord alleen al.
Dat is net zo erg als "een sappie doen"quote:Op zondag 19 april 2009 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gek hè, met LS op je hielen. Gelukkig heeft hij nu een dinnetje. Dat woord alleen al.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bekende Fokker![]()
Je moet het ook niet te snel zeggen
Vreemd hoor, om zo verlegen te doen, temeer daar hij straks 24/7 te bekijken is.quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
16/7 toch? snachts gaat die boel toch op freeze om de Spelers bij te praten?quote:Op zondag 19 april 2009 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemd hoor, om zo verlegen te doen, temeer daar hij straks 24/7 te bekijken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |