Is het niet zo dat deze hele topic nu is veranderd in: of de kwaliteit van een DVD-rip wel net zo geweldig is als een HD-rip.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat het onzin is wat je zegt. een DVDrip kan nooit (bijna) dezelfde kwaliteit hebben als een HDrip.
hehehehequote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een stelletje janksmoelen in dit topic zeg, ik kan er niet over uit
"Ik doe het niet voor minder dan 720p hoor"
![]()
Hoezo? Ik haal gewoon het beste uit mijn tv op die manier. En het verschil tussen sd en hdtv is wel erg groot vind ik. Daar is het toch voor?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wat moet het kut zijn om zo anaal door het leven te gaan boskameel.
swidt
Exactquote:Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef miodzio het volgende:
Als je de mogelijkheden hebt om HD te kijken ben je gek als je het niet doet! Er is alleen niets mis met mensen die om wat voor reden dan ook genoegen nemen met een divxje.
Blijf jij maar triest geilen op dat internetsletje op jouw avatar.quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die zich drukmaken om een of andere internetmongool.
Royal Sadness
Het is idd niet supermooi. Kheb zelf een HD tv hier staan, en het verschil tussen een normale DVD en een HD-DVD is er dan ook wel.quote:Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Als je een full HD scherm hebt, is een 700MB film echt niet leuk om te kijken, dat doe ik dan wel op mijn laptop.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Axxo
Kijk bijna vrijwel nooit naar tvzenders. En series download ik sowieso, omdat die na een paar uur na uitzending in de VS al beschikbaar zijn, en nog in hd ook. Ideaal. In NL komen ze pas een halfjaar later op tv ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 15:11 schreef devl1nsect het volgende:
Voor degene die graag een HD film willen hebben, omdat Axxo rips kut zijn:
Kijken jullie alle TV kanalen ook in Full HD?
Zo nee, wordt je dan verdrietig als het niet in Full HD is? Zet je de TV dan uit en download je dan de serie toch HD?
Dus je kijkt geen tv zenders. Alleen maar HD series downloaden.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:35 schreef boskameel het volgende:
[..]
Kijk bijna vrijwel nooit naar tvzenders. En series download ik sowieso, omdat die na een paar uur na uitzending in de VS al beschikbaar zijn, en nog in hd ook. Ideaal. In NL komen ze pas een halfjaar later op tv ofzo.
Jij mist het punt een beetje volgens mij; het gaat erom dat als je de keuze hebt tussen HD en niet-HD, of je dan kiest voor HD of niet..quote:Op woensdag 22 april 2009 15:38 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dus je kijkt geen tv zenders. Alleen maar HD series downloaden.![]()
Wat zullen je ogen dan bloeden als je geen HD uitzending ziet. Je ogen zijn er al helemaal gewend aan geraakt.
Inderdaad. Gewone tv is inferieurquote:Op woensdag 22 april 2009 15:38 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dus je kijkt geen tv zenders. Alleen maar HD series downloaden.![]()
Wat zullen je ogen dan bloeden als je geen HD uitzending ziet. Je ogen zijn er al helemaal gewend aan geraakt.
ja, hoe wil jij films dan downloadenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:20 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ja, hoe wil jij films dan downloaden
geef maar n goede link
Betalen om te downloadenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:24 schreef boskameel het volgende:
[..]![]()
Nieuwsgroepen, honderden films/ series in 720 of 1080p.
link?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:24 schreef boskameel het volgende:
[..]![]()
Nieuwsgroepen, honderden films/ series in 720 of 1080p.
usenet toegang is in veel gevallen gratis via je provider.quote:
FTDquote:
lang niet alle providers hebben usenet servers hoor. met name de goedkopere adsl providers niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:34 schreef wise het volgende:
[..]
usenet toegang is in veel gevallen gratis via je provider.
[..]
FTD
gratis?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:34 schreef wise het volgende:
[..]
usenet toegang is in veel gevallen gratis via je provider.
[..]
FTD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |