Same!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Huuuuuh. Mijn pakketje is gesorteerd, dus krijg het morgen binnen. Echt bizar, want ik zou het eerst eind april krijgen, en toen begin meiNouja, krijg ik ze alsnog binnen voor ik op vakantie ben, jeej
Ik die mooie bruine veterschoentjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Same!Kan ik een extra badlaken meenemen, heh
![]()
Ik zou precies hetzelfde hebben bij dat prachtige jurkje dat Dipkip liet zien ben ik bangquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die is zooooooooooooooooooooooooooo leuk!Maar daar passen mijn borsten echt niet in, tenzij de taille veul te breed is en dan is het effect van het jurkje weer weg.
![]()
Knuffquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef MaLo het volgende:
dames, drama hier! Ik heb sinds net een spalk om mij pols ivm een peesontsteking. kan zowat niks nu, zelfs niet typen met rechts. dus forummen en online shoppen wordt dekomende 2 weken bijna geen doen![]()
leef met mij mee
ik heb zo'n soort hempie gescoord in de sale voor 2,90 maar wel voor een cup Equote:Op dinsdag 21 april 2009 14:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Tip voor de smallere dames in dit topic:
[ afbeelding ]
Uit de kinderafdeling meisjes, tops, singlets, pagina 2. Ik heb deze nu in het donkergrijs en hij zit echt superleuk, hij is lekkerlang, valt mooi over bh-bandjes heen en met een cup B pas je prima in een 170![]()
volgens mij krijg ik met zo'n jurk echt "theezakjes" tietiesquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die is zooooooooooooooooooooooooooo leuk!Maar daar passen mijn borsten echt niet in, tenzij de taille veul te breed is en dan is het effect van het jurkje weer weg.
![]()
superrrrtof, ohh jij had toch ook die bruine veterschoentjes???quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Huuuuuh. Mijn pakketje is gesorteerd, dus krijg het morgen binnen. Echt bizar, want ik zou het eerst eind april krijgen, en toen begin meiNouja, krijg ik ze alsnog binnen voor ik op vakantie ben, jeej
Ik ook, en mijn BH steekt er twintig meter bovenuit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
volgens mij krijg ik met zo'n jurk echt "theezakjes" tieties
Jaaaa, kan echt niet wachten tot ik ze hebquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
superrrrtof, ohh jij had toch ook die bruine veterschoentjes???![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:41 schreef ParanoidEv het volgende:
... en hij houd helemaal niet van de H&M omdat ik daar altijd naar binnen wil.
*zet haar schattige puppyoogjes op*quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaaaa, kan echt niet wachten tot ik ze heb![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*zet haar schattige puppyoogjes op*
wil je ze dan showeeeen
dat heb ik dus ook, mn bestelling is niet eens in behandelijk maar kan geen maandfactuurquote:Op woensdag 22 april 2009 08:27 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een mail terug van H&M; ze kunnen de maandfactuur niet omzetten naar acceptgiro bij bestelling omdat ik een bestelling heb lopenDie bestelling is nog niet verwerkt en dus nog niet in mijn saldo te zien. Heeft iemand hier ervaring mee? Dan kan ik ze nogmaals mailen want ik wil écht geen maandfactuur
Als je alles terugstuurt hoef je volgens mij de verzendkosten niet meer te betalenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Nad-ja het volgende:
Bestelling ontvangen, maar alles is de groot en/of kort.
Klopt het dat ik nu 4,90 verzendkosten + 1 euro retourkosten = 5,90 euro moet betalen?
Jepquote:Op woensdag 22 april 2009 09:24 schreef alors het volgende:
Hebben jullie ook nog steeds dat je verlanglijstje en klantnummer niet worden opgeslagen? Ik word er gek van... Als ik de volgende dag weer kijk is alles weer weg
Dat zou wel fijn zijn! Dus dan moet ik 1 euro overmaken?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je alles terugstuurt hoef je volgens mij de verzendkosten niet meer te betalen
Nee, niks.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:07 schreef Nad-ja het volgende:
Dat zou wel fijn zijn! Dus dan moet ik 1 euro overmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |