Pics?quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef mariell het volgende:
, als je me kunt bewonderen in de panorama en playboy valt het op internet toch ook wel mee?
slijmbalquote:Op zondag 19 april 2009 23:58 schreef Sjaappie het volgende:
Mariell, wat een leuk contactpersoon ben je toch
Ze zijn wegquote:Op zondag 19 april 2009 09:40 schreef Danny het volgende:
en de tietenfoto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=WFIOPZP3
(en vergeet niet ze op te slaan voordat ze weg zijn !)
De vergelijkbare albums zijn overigensquote:
Wat zou dat 'Maximize' doen?quote:Op zondag 19 april 2009 14:00 schreef Danny het volgende:
Hmm, haar tieten zijn nep
[..]
http://www.borstenforum.nl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=354725
er staat ook een MIRROR. Die staat erachter tussen haakjes met als tekst 'imagemirror'.quote:Op maandag 20 april 2009 18:50 schreef Cynix ® het volgende:
Het door u opgevraagde album is niet langer beschikbaar.
He Danny,quote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Danny het volgende:
[..]
er staat ook een MIRROR. Die staat erachter tussen haakjes met als tekst 'imagemirror'.
edit: tweede mirror toegevoegd. meer mirrors zijn welkom.
Reliving the moment?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:15 schreef mariell het volgende:
[..]
He Danny,
Valt me toch een beetje tegen dat je niet alles hebt gevonden op internet....Je spitwerk is redelijk, maar niet van top niveau.....
Ik zou zeggen, duik en je vind... en natuurlijk doe ik gezellig mee
![]()
![]()
![]()
Voor mij is het nu bedtijd... maar jullie gaan vast nog vrolijk door....
Er is inderdaad geen overheidsgeld mee gemoeid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:34 schreef ScharrelNeger het volgende:
En weer geen neger, wat is dit voor racistische troep? Niet 1 buitenlander. Nogal logisch dat dit niet op tv komt, beetje slechte representatie van de Nederlandse maatschappij.
ow, ik had je hint naar playboy en panorama wel gezien hoor en even snel gezocht, maar ook ik heb meer te doen dan zoekenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:15 schreef mariell het volgende:
[..]
He Danny,
Valt me toch een beetje tegen dat je niet alles hebt gevonden op internet....Je spitwerk is redelijk, maar niet van top niveau.....
Ik zou zeggen, duik en je vind... en natuurlijk doe ik gezellig mee
![]()
![]()
![]()
Voor mij is het nu bedtijd... maar jullie gaan vast nog vrolijk door....
quote:
heeft nou iedereen behalve ik daar overheen gelezen?quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef mariell het volgende:
[..]
Hahaha dat kan altijd toch? Ik lig er idd niet wakker van, als je me kunt bewonderen in de panorama en playboy valt het op internet toch ook wel mee?
btw, het was een sperwerquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef Danny het volgende:
Schattig; je kweekt kanaries:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(doe ff het password geven van dat mwassen album?)
en soms vliegt er weleens een ongewenste gast je voliere in
mja, dat had ik ook. de tieten waren gevonden en dan heb je 't grotendeels wel gehad natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:40 schreef Stefan het volgende:
Ik had t wel gelezen maar had geen zin om te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |