Je mist Liesje zeker...quote:Op zondag 19 april 2009 07:27 schreef Oproerkraaier het volgende:
Normaal heb ik niet veel te klagen, maar potverdrie...
Gisteren beetje buiten gezeten, film gekeken en dergelijke. Beetje zitten gamen van 24:00 tot 03:00 maar nee hoor, ik kon niet in slaap vallen...
Beetje zitten Fok!ken in het midden van de nacht werd het ook niet. Zonet nog geprobeerd een saai boek te lezen, maar dat hielp ook niet...
Ik ben veel te oud (25) om nachten niet te slapen...
samenvatting: TS kon niet slapen
Liesje heeft het wel druk sinds ze haar eigen stek heeft.quote:
Het is goedbedoeld, krijg er zo ook last van, hoor...quote:Op zondag 19 april 2009 07:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Liesje heeft het wel druk sinds ze haar eigen stek heeft.
Laat Remlof het niet horen
Van Remlof?quote:Op zondag 19 april 2009 07:32 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Het is goedbedoeld, krijg er zo ook last van, hoor...
Krijg je bezoek?quote:Op zondag 19 april 2009 07:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Nee, van wilde taferelen a la Liesbet...
Vergeten... GODVERquote:Op zondag 19 april 2009 07:36 schreef Salvad0R het volgende:
smook die ganja dan coņo
Dan is er 1 remedie. Mits je er voor open staat.quote:
WoW?quote:Op zondag 19 april 2009 07:27 schreef Oproerkraaier het volgende:
Normaal heb ik niet veel te klagen, maar potverdrie...
Gisteren beetje buiten gezeten, film gekeken en dergelijke. Beetje zitten gamen van 24:00 tot 03:00 maar nee hoor, ik kon niet in slaap vallen...
Beetje zitten Fok!ken in het midden van de nacht werd het ook niet. Zonet nog geprobeerd een saai boek te lezen, maar dat hielp ook niet...
Ik ben veel te oud (25) om nachten niet te slapen...
samenvatting: TS kon niet slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |