Jij voldoet aan de voorwaarden.quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Leuk!!! Een FOK!-doorgeefboek![]()
Mag ik ook op het lijstje? Of moet je dan aan bepaalde voorwaarden voldoen?
Je schoenen geven toch de doorslag Dees.quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Leuk!!! Een FOK!-doorgeefboek![]()
Mag ik ook op het lijstje? Of moet je dan aan bepaalde voorwaarden voldoen?
Hoi, ga je ook streamen?quote:
Tofheid! Ik zie dat je een BB kijker bent. DGK en CBML vond je niks aan ?quote:
DGK niet echt, en heb ik ook echt helemaal niet gevolgd. CBML wel maar toen heb ik niet gepostquote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tofheid! Ik zie dat je een BB kijker bent. DGK en CBML vond je niks aan ?
Ja. Het blik netjes in een natte theedoek wikkelen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Moet je asperges in blik eigenlijk ook een nacht met een natte theedoek omwikkeld in de koelkast leggen?
Handig om te weten.quote:Op zondag 19 april 2009 17:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Het blik netjes in een natte theedoek wikkelen.
Kaat? onze Kaat? zit die nou hier?quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Manu82 het volgende:
ghighi
ghighi
Kaat krijgt toch haar feestje vandaag
quote:Op zondag 19 april 2009 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kaat? onze Kaat? zit die nou hier?
Afgelopen maandag op, bij schoonma. Met gegrilde zalm. Was heerlijk!quote:Op zondag 19 april 2009 17:25 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zin in verse asperges.
Met ei en ham en echte boter.
Helaasch.
Mazzelaar!quote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef beequeen het volgende:
Ooooh, ik ga onverwachts asperges eten. Vic komt er net mee binnen, kadootje van zijn ouders die vandaag in Limburg zijn geweest. AA kwaliteit dus, jammie.![]()
Sorry Cc, pasta is toch ook lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |