Succes met de verhuizing, veel plezier in je nieuwe huis!quote:Op zondag 19 april 2009 05:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ja. VaarwelHet ga jullie goed de komede dagen.
Omg!Ik bedenk opeens dat ik ws morgenochtend vast nog wel goedemorgen kom zeggen, maar dat kan niet als ik nu zo sneu afscheid ga nemen enzo, dramaqueen als ik ben.
Naja wie ik niet meer spreek laters!![]()
Voor de rest, slaap lekker voor straks.![]()
Whehehehe...quote:Op zondag 19 april 2009 05:19 schreef Pedovriendje het volgende:
hoi lirsje79 ik heb in je fotobeiok gekenen en ik vind je best wel lekker ook al ben jewa ouder.... mag ik je msn of telefoonnummer ik denk dat jij ook best wel een keer af wilt sprkeen toch
quote:Op zondag 19 april 2009 05:19 schreef Pedovriendje het volgende:
hoi lirsje79 ik heb in je fotobeiok gekenen en ik vind je best wel lekker ook al ben jewa ouder.... mag ik je msn of telefoonnummer ik denk dat jij ook best wel een keer af wilt sprkeen toch
quote:Op zondag 19 april 2009 05:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Damn Liesje je bent populair. Mag ik je ook eens een pm sturen?
Ok morgen dus gezellig met zijn twee naar frankrijk! heb de tent ingepakt en...kut dis geen PMquote:
Haha eat that suckersquote:Op zondag 19 april 2009 05:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van Frits, ik ken beiden niet volgens mij.
En uiteraard.
yes we can..quote:Op zondag 19 april 2009 05:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Haha eat that suckersConsider it done.
Peuk nu al op?...quote:Op zondag 19 april 2009 05:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand nog iets mee te delen of kan ik rustig de ogen sluiten
De koek is op hiero.quote:Op zondag 19 april 2009 05:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand nog iets mee te delen of kan ik rustig de ogen sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |